אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » בית, צרכנות ושיפוצים » פינוי דירה וניקיון לעבור את זה בשלום

פינוי דירה וניקיון לעבור את זה בשלום

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: בית, צרכנות ושיפוצים
המאמר נקרא 905 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 2 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



הורישו לכם בית עזוב ומזוהם?

רצוי שתכירו שירות מיוחד פינוי דירה וניקיון בתים דרך חברות נקיון בשלבים אלו ואחרות במהלך החיים עלול להתעורר אצלכם הצורך לפנות כל תכולתה של דירה עזובה. תצטרכו שירותים כאלה כמו למשל כשאדם קשיש במשפחה מגיע לבית אבות או שלא נדע מצא את מותו או כשהינכם עומדים לעבור לנכס שעמד עזוב ומלא אשפה ולכלוך הרבה שנים. במקרה כמו זה להיות מודע להם כי נמצא בשימשו שירות מיוחד של פנוי ונקוי מקומות מגורים המתבצע על ידי על ידי חברות ניקיון. חברות נקיון מתמחות משווקות שירות מיוחד פינוי ונקיון דירות במדינת ישראל ישנן מספר רב של חברות ניקיון וחברות הובלה.

מספר מהחברות בשווקים הן לא חברות נקיון או חברות הובלה פשוטות. פועלות חברות ניקיון שמתמחות בקטגוריה יוצאת דופן זאת והן מציעות שרות פינוי ונקיון דירות הכולל הבאה לפועל של התהליך המקיף מהרגע קבלת דירה עם בתכולה שיש לפנות אותה: סידור ואריזה של הנמצא, הובלה מהדירה ונקיון יסדי מלא שישאיר את הדירה מוכן למלא את הייעוד החדש שלו . פינוי וניקוי דירות עקב מעבר הבית פינוי דירת מגורים מהווה עיתוי מצויין להשליך ממספר רב של מוצרים ופריטים מיותרים שהעלו לכלוך בדירת המגורים, בבוידם או במחסן . במידה וקיבלתם נכס כירושה במקרים רבים מקבלים דירה המאחסנת חפצים שונים שהצטברו במהלך שנים ולא נמצא להם דורש. על מנת לבוא לדירה החדשה או על מנת לראות רווח מהנכס אם מעמידים אותו להשכרה או למכירה כדאי להגיע למצב שהבית ריק ונקי עד הסוף.

למה חברות נקיון?

שמספקות שירות פנוי וניקיון דירות יחסכו לכם את באריזה וסחיבה של כל הפריטים המיותרים, מה שחברת הובלות לא תעשה. חברת פנוי וניקוי דירות תעמיד מכולה או מספר מכולות בפתח ביתנו בהתאם הצורך ותבצע את הפינוי בפרק זמן קצר לפי ההנחיות שלכם. חברות נקיון מסוגלות לבצע בשבילך גם את תהליך המיון, המבחין בין פריטים ללא ערך לכאלה שצברו ערך כספי ניכר או סנטימנטלי. חברות ניקיון טובות בשוק פינוי וניקיון דירות גם יציגו לכם אפשרות לתרום פריטים ברי שימוש שאתם לא צריכים לארגוני צדקה מגוונות ויעבירו לעמותות למענכם.

איך זה עובד?

הפרוצדורה עם חברות נקיון המציעות פינוי וניקוי דירות מגורים השלב הראשוני בעבודה של חברת ניקיון מקצועית המספקת פינוי וניקוי דירות הינו בזמן ההגעה לדירה הנועדת לפינוי כדי להעריך מצב, לקבוע את זמן התהליך, מספר צוות המנקים שמומלץ עבורו ומספר המכולות שיש להזמין ליום הפינוי. בשלב הבא, יתנו לכם הצעת מחיר. השלב השלישי הוא שלב מיון החפצים, שיכול להתבצע על ידיכם, או עם צוות חברת הניקיון או באופן מקיף על ידה. אחרי סילוק כל הדברים שאין בהם נחיצות ופינוי של הריהוט מגיע השלב האחרון של ניקוי דירת המגורים. תום התהליך,בדרך כלל הוא עבודת ניקוי רצינית של אריחי הרצפה וקירות הבית, המחזירה את הדירה למצב שמאפשר קבלת פנים מתאימה לכל מי שמבקש לחיות בה וולהתחיל מחדש. להשכיר את הנכס או למכור אותו שלב הנקוי הוא שלב חשוב מאוד שאין לזלזל בו: עזיבה של דירת מגורים במצב מזוהם ונטוש יכולה להרחיק אנשים שמעונינים לקנות ולפגוע בערך הנכס בזמן הרחוק בגלל ריקבון, התפשטות עובש ועוד


אודות מחבר המאמר:

דוקטור פוליש- חברת ניקיון פוליש והדברה מספר אחת בישראל מספקת מגוון שירותי ניקיון ופוליש למגזר העיסקי והפרטי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פינוי דירה וניקיון לעבור את זה בשלום תגובות למאמר פינוי דירה וניקיון לעבור את זה בשלום

2013-02-03 בשעה 18:12, על-ידי חברת ניקיון
טוב

2013-02-04 בשעה 23:37, על-ידי חברת ניקיון
מומלץ

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא בית, צרכנות ושיפוצים

ציוד מגן - מי זקוק לו?
הפחתת הסיכון לקצר חשמלי בדוד שמש: אמצעי זהירות חיוניים
פרופיל פינה לקרמיקה - טיפים לבחירה והתקנה
איך לבחור דלתות פנים עבור שיפוץ מושלם
למה לבחור בחנות לעיצוב הבית
שיטות גינון וכלים לסדר וארגון החצר
הסיבה לכך שמחסני פנל מבודד הם הכי מבוקשים
מהו בעצם טיפול בחלון ומהם הסוגים השונים?
תיקון צנרת ביוב ללא הרס
איך בוחרים נכון דוד חשמל?
מה זה מרסס צבע ללא אוויר?
טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות
5 יתרונות למעבר לצפון הארץ
סגירת מרפסת, מהם הדרכים לסגור מרפסת בישראל 2022
שיפוצים בירושלים - כל הסכנות שיכולות לצוץ

הנך נמצא כאן: פינוי דירה וניקיון לעבור את זה בשלום.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.