אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » בית, צרכנות ושיפוצים » המטבח - החדר שתפס מקום מרכזי בבית ובחיינו

המטבח - החדר שתפס מקום מרכזי בבית ובחיינו

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: בית, צרכנות ושיפוצים
המאמר נקרא 383 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



המטבח - הלב הפועם החדש של הבית מגיפת הקורונה והסגרים שבאו בעקבותיה אילצו את רובנו לנהל את חיינו מהבית. בימינו, לא ניתן לצאת לבילוי במסעדה והזמנת משלוחים לאורך זמן יכולה להיות הוצאה יקרה ולהימאס במהרה. לכן, אנשים רבים פנו למטבח והתמסרו לבישול הביתי, עד כדי כך שהבישול הפך לתחביב חדש עבורם והם מבלים במטבח שעות רבות. למעשה, שנת 2020 הייתה שנה של מטבחים. מטבחים הפכו מפינה שבה חוטפים משהו מהיר לאכול ולשתות בדרך החוצה למרחב מזמין שבו אפשר לבטא את היצירתיות, להתנסות בדברים חדשים ולחזק את הקשרים הבין-אישיים שלנו. כיום, המטבח הוא הזירה העיקרית של התרחשויות, מקום שבו מעבירים את שעות הפנאי, מקיימים שיחות חשובות וחוגגים רגעים משמחים. דווקא עכשיו, בתקופה שבה אנחנו כל כך מוגבלים ומרותקים לבית, המטבח פותח בפנינו אפשרויות בלתי מוגבלות. כעת, פעילות הבישול הבסיסית והשגרתית יכולה להיות הרבה יותר משמעותית וחוויתית. אפשר להפוך את הזמן שמוקדש להכנת ארוחות לזמן איכות עם ילדיכם. הילדים יכולים להתנסות בפעולות השונות ולשחק עם האוכל תוך כדי הכנת המנה. למשל, בצק יכול תחליף בריא וזול יותר לפלסטלינה או סליים. עבור בני נוער, זוהי הזדמנות ללמוד כישורי חיים חשובים שישמשו אותם בבגרות (לא רק בישול אלא גם תחזוקת המטבח וכלכלת הבית). עכשיו, כשבני המשפחה מבלים זמן רב יותר בבית, ניתן לערוך יותר ארוחות משפחתיות ולעשות מהן אירוע חגיגי, שבמהלכו כולם תורמים להכנת המאכלים.

סמל מטבחים סמל מטבחים (צילום: shutterstock) לרווקים מביניכם, זוהי הזדמנות לשכלל את כישורי הבישול ולפנק את עצמכם בארוחה כהלכתה. הכנת מנה לאהוביכם יכולה להיות מחווה שמעידה על רגשותיכם כלפיהם. בנוסף, למידת בישול ביחד זו חוויה שיכולה לחזק את הקשר הזוגי. אם אתם מחפשים את הקשר הבא, אפשרות נחמדה ומקורית לדייט היא ארוחת ערב וירטואלית, שבמהלכה חולקים את החוויה של בישול וסעודה בשיחת וידאו. התאמת המטבח למעמדו המרכזי בבית מלבד בישול, אנשים רבים מעידים שהשולחן או האי במטבח הפכו למקום עבודה חשוב עבורם ועבור בני משפחתם. כאשר מבוגרים וילדים צריכים לנסות לקיים שגרה מהבית, כל משטח עבודה נוסף יכול להוות יתרון והקרבה למזון ושתייה בהחלט מעניקה למטבח מעמד של מיקום נחשק. עכשיו, שהמטבח הפך למרכזי ביותר בביתנו ובחיינו, כדאי להקדיש זמן להתאמתו מאזור שמיועד לבישול ואכילה בלבד לחלל שמרכז את מירב הפעילויות היום-יומיות החשובות בחיינו. בהקשר זה, מעצבים מספרים שכיום סידור המטבח צריך להתמקד בפונקציונליות וסדר. כדי להבטיח סביבת עבודה שמאפשרת פעילויות מגוונות, צריך להיפטר מכל החפצים המיותרים ולארגן את המטבח כך שיהיה מקום ליותר משטחי עבודה רב-שימושיים, שיאפשרו אחסון של חפצים רבים וכן הפעלה וטעינה של מכשירים אלקטרוניים. המלצה נוספת היא לחלק את החלל לאזורים שונים כדי לאפשר כמה פעילויות שונות בבת אחת ולשפר לאסתטיקה של המטבח. אם כן, המסקנה המתבקשת היא שבשנת 2021, חוויית עבודה נעימה ופורייה מהבית מתחילה בראש ובראשונה במטבחים מעוצבים


אודות מחבר המאמר:

המטבח - החדר שתפס מקום מרכזי בבית ובחיינו



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר המטבח - החדר שתפס מקום מרכזי בבית ובחיינו תגובות למאמר המטבח - החדר שתפס מקום מרכזי בבית ובחיינו

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר המטבח - החדר שתפס מקום מרכזי בבית ובחיינו. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא בית, צרכנות ושיפוצים

ציוד מגן - מי זקוק לו?
הפחתת הסיכון לקצר חשמלי בדוד שמש: אמצעי זהירות חיוניים
פרופיל פינה לקרמיקה - טיפים לבחירה והתקנה
איך לבחור דלתות פנים עבור שיפוץ מושלם
למה לבחור בחנות לעיצוב הבית
שיטות גינון וכלים לסדר וארגון החצר
הסיבה לכך שמחסני פנל מבודד הם הכי מבוקשים
מהו בעצם טיפול בחלון ומהם הסוגים השונים?
תיקון צנרת ביוב ללא הרס
איך בוחרים נכון דוד חשמל?
מה זה מרסס צבע ללא אוויר?
טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות
5 יתרונות למעבר לצפון הארץ
סגירת מרפסת, מהם הדרכים לסגור מרפסת בישראל 2022
שיפוצים בירושלים - כל הסכנות שיכולות לצוץ

הנך נמצא כאן: המטבח - החדר שתפס מקום מרכזי בבית ובחיינו.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.