אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » מחשבים וטכנולוגיה » תוכנת הנהלת החשבונות כתוכנה לניהול הקשר עם הלקוחות

תוכנת הנהלת החשבונות כתוכנה לניהול הקשר עם הלקוחות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: מחשבים וטכנולוגיה
המאמר נקרא 899 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



במאמר זה נציג מספר יכולות טיפוסיות שלקיומן (או אי קיומן) בתוכנת הנהלת החשבונות, משמעות רבה לניהול היום יומי של העסק.

קיומו של עסק כרוך קודם כל במערכת היחסים שהוא מקיים עם לקוחותיו. זו גם הסיבה שבשנים האחרונות התפתח ענף תוכנה שלם של תוכנות עיסקיות לניהול קישרי לקוחות. אחדים מיצרני תוכנות הנהלת החשבונות זיהו את המגמה הזו בשלב די מוקדם והוסיפו את הפונקציונאליות הבסיסית של ניהול קישרי הלקוחות לחבילה של תוכנת הנהלת החשבונות. מדובר בעיקר בניהול ובקרה של לידים, הזדמנויות מכירה, אנשי קשר ומשימות.

יומן משימות  - מתוך הרשימה הנ"ל, הנושא החשוב ביותר הוא זה של ניהול המשימות. עולם ניהול המשימות הוא בעצם מעין יומן של נושאים לטיפול שמשותף למשתמשי המערכת, דהיינו, רשימת נושאים לביצוע של עובדי החברה. יישומו של כלי זה כחלק משיגרת העבודה בארגון, יכול להוות נקודת מיפנה בכל הקשור לטיפול בלקוחות כמו גם בנושאים שוטפים, אשר קודם לכן נוהלו במחברות פרטיות של עובדי האירגון או בקבצים פרטיים על מחשביהם האישיים.

ניהול מסמכים - כלי חשוב נוסף הוא יכולת ניהול של כל המסמכים של האירגון כחלק מתוכנת הנהלת החשבונות. באופן זה, ניתן לקשר לכרטיס הלקוח כל מסמך שנשלח ללקוח, אם מדובר בהסכם התקשרות, או מכתב על פיגור בתשלום וכו'. היתרון של יכולת זו בכך שהגישה למסמך היא דרך ההקשר הלוגי שלו (הקשר ללקוח) ולא דרך ספריה כלשהי (ספריית הסכמי התקשרות למשל) שמישהו מיקם במקום כלשהו, בעוד שעובד אחר עשוי למקם את המסמכים הנשלחים על ידו לאותו לקוח – בתוך ספריה אחרת (ספריית הודעות התראה) אותה מצא לנכון לפתוח.

 

דוגמאות אלו הן טעימה מן הכלים לניהול השוטף של העסק שמובנים בתוכנות הנהלת החשבונות המודרניות.


אודות מחבר המאמר:

קרן שרר טיבר, מנהלת היישום בחברת אשבל טכנולוגיות  היצרנית של תוכנת Priority החל משנת 1986.

אשבל מתמחה בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות Priority ו-ZOOM, תוכנות אינטגרטיביות לניהול ארגוני כולל WMS/ERP/CRM של גופים תעשייתיים, מסחריים וציבוריים בארץ ובעולם



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר תוכנת הנהלת החשבונות כתוכנה לניהול הקשר עם הלקוחות תגובות למאמר תוכנת הנהלת החשבונות כתוכנה לניהול הקשר עם הלקוחות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר תוכנת הנהלת החשבונות כתוכנה לניהול הקשר עם הלקוחות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולוגיה

המקום המושלם למציאת מחשבים מתקדמים ושירות מקצועי
לגייס עובדים ולקבל שירות עם מערכת גיוס עובדים
מה לעשות אחרי שימוש במנדף ביולוגי
דיסק קשיח ומידע מעניין עליו
מקלדת ועכבר אלחוטי
ציוד בדיקה מחודש (REFURBISHED)
פתרונות טכנולוגיים בעולם אינטראקטיבי
מוצרים אינטראקטיבים למסיבה, להוראה ולכל מטרה
על מוצרים אינטראקטיביים כבר שמעת?
על חיישני תנועה כבר שמעתם? – הפתיעו את עצמכם
ארכיון דיגיטלי
באיזו שפת תכנות כדאי לבנות אתר העלאת קבצים ?
מקדש האור – ברגע שתתחילו לשחק במשחק הזה לא תוכלו להפסיק
מסך למחשב נייד
פיתוח אפליקציות- העתיד כבר כאן

הנך נמצא כאן: תוכנת הנהלת החשבונות כתוכנה לניהול הקשר עם הלקוחות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.