אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עסקים » התפלגות הפרסום באמצעי המדיה השונים

התפלגות הפרסום באמצעי המדיה השונים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 809 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



תחום השיווק והפרסום הוא ענף רחב היקף, המהווה למעשה תעשייה עתירת דולרים וחובקת עולם. כמעט כל גוף או ארגון זקוק לפרסום ברמה כזו או אחרת, בין אם מדובר בגוף מסחרי המעוניין בכמה שיותר לקוחות, גוף ציבורי המעוניין באהדת הציבור או אפילו אילי הון כמו נוחי דנקנר, יצחק תשובה או עופר נמרודי, הזקוקים גם הם לאהדת הציבור במידה ומסוימת, ובלגיטימציה לבצע עסקאות גדולות היקף ורבות השפעה במשק.

בעוד כל גוף, ארגון או אדם בעל רמת השפעה גבוהה מספיק נזקקים לפרסום ברמה כזו או אחרת, מעניין לבחון את האופן בו מתפלג כל הפרסום הזה בין אמצעי מדיה שונים. עולם המדיה והתקשורת היום הוא עשיר ומגוון יותר מאשר אי פעם בעבר, מה שמציב הרבה יותר אפשרויות בפני כל בית עסק, ארגון כזה או אחר או אנשי עסקים גדולים כמו עופר נמרודי, דנקנר או תשובה המעוניינים ביחסי ציבור טובים.

 

פרסומות רגילות בטלוויזיה או ידיעות שוטפות באינטרנט – אמצעי מדיה בעולם הפרסום

אז כיצד מתפלג כיום הפרסום בין אמצעי המדיה השונים? בעוד הטלוויזיה מהווה את אחד מבמות הפרסום הפופולאריות ביותר מאז המצאתה ועד עצם היום הזה, השחקן החדש (יחסית..) והחם ביותר בזירת הפרסום הוא כמובן האינטרנט. הרשת שינתה ומשנה כמעט כל תחום בחיים שלנו, וכך גם את תחום הפרסום והשיווק. בין אם מדובר בחברות בורסה גדולות ומצליחות הנשלטות בידי אנשי עסקים בכירים כמו יצחק תשובה או עופר נמרודי ובין אם בעסקים קטנים שנולדו רק לאחרונה – כולם משווקים גם באמצעות האינטרנט במידה כזו או אחרת, ומסיבה ברורה – מבין אמצעי המדיה השונים, האינטרנט הו]ך להיות הפופולארי והנפוץ ביותר, זה שמושך אליו את כל העניין והאנשים, ולכן זה בעל התפוצה הרחבה ביותר. בתוך כמה שנים אפילו ייתכן מצב בו עולם האינטרנט הופך להיות אמצעי המדיה העיקרי והראשי, וכך גם במת הפרסום המבוקשת ביותר. אם כיום לכל אותן חברות בורסה עצומות של עופר נמרודי, נוחי דנקנר וכד' ישנו אינטרס ברור לשווק ולפרסם גם באמצעות האינטרנט, בעתיד אינטרס זה רק ייהפך למובהק יותר ויותר.

 

ומה מלבד לאינטרנט ולטלוויזיה? ובכן, שתי במות פרסום אלו הן ללא ספק העיקריות ומהוות את מרבית שוק הפרסום, אך כמובן שישנם עוד ערוצי שיווק שונים, דוגמת פרסום חוצות (הן שלטי חוצות והן פרסום על גבי אוטובוסים, פרסומות על לוחות מודעות שונים ברחוב וכד'), פרסום ברדיו, פרסום באמצעות הסלולארי (אשר הינו למעשה תחום משנה של פרסום באינטרנט..) ועוד.

נראה כי המגמה הברורה בעולם הפרסום והשיווק היא לכיוון של פרסום באמצעי המדיה הדיגיטליים, ההולכים ותופסים מקום רחב יותר ויותר בעולם המחר. לכן, עבור מי שפעיל בתחום הפרסום, כנראה שהפרסום באינטרנט ובאמצעי המדיה הדיגיטליים האחרים, הוא במובנים רבים העתיד...


אודות מחבר המאמר:

מומחית בתחום העסקים והפרסום.



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר התפלגות הפרסום באמצעי המדיה השונים תגובות למאמר התפלגות הפרסום באמצעי המדיה השונים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר התפלגות הפרסום באמצעי המדיה השונים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

תפקידו החיוני של טכנאי גז בהבטחת בטיחות ויעילות
צעדים שעסקים קטנים יכולים לנקוט כדי להתייעל
כספות ביתיות תוצרת ישראל: למה לבחור בספק כספות מקומי?
תיקון מכונת כביסה - ישראל
היתרונות בשימוש בתוכנת CRM בעסק שלך
ניכויי המס החודשיים נראים לכם גבוהים מידי? מאוד יכול להיות שאתם צודקים! כך תבדקו
כמה עולה לבנות מרחב מוגן דירתי?
איך לקבל ויזה לארצות הברית
שירותי טלמרקטינג לעסק שלך
איך אפשר להקטין הוצאות של עסק?
פטור מתשלום ארנונה
כיצד לבחור רשתות צל
חנות למוצרי אפייה | בייק אנד קייק
מתקרבים חגים שמחים ובעקבותם סכנות תזרימיות לעסק
איך לבחור פאנלים סולאריים?

הנך נמצא כאן: התפלגות הפרסום באמצעי המדיה השונים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.