אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » מחשבים וטכנולוגיה » התקנת מרכזיות טלפון

התקנת מרכזיות טלפון

מחבר המאמר: קידום אתרים LoadSeo
פורסם בקטגוריה: מחשבים וטכנולוגיה
המאמר נקרא 537 פעמים
תאריך פרסום: 24.02.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


האם אפשר לתמחר התקנת מרכזיות טלפון?

ההחלטה אודות התקנת מרכזיות טלפון בטכנולוגיית VOIP בארגון היא החלטה משמעותית, שעשויה לשנות פרמטרים רבים בדוחות החשבונאיים של העסק, החל מהמספרים הרשומים בחשבון הטלפון שלו ועד לנהלי עבודה ואופן ביצוע מטלות על ידי העובדים. בעוד שהצפי לנוכח התקנת מרכזיות טלפון אלה הוא שחשבון הטלפון אמור להצטמצם, ועבודת העובדים אמורה להתייעל, הרי שיש עלויות נוספות הכרוכות במהלך התקנת מרכזיות טלפון, שכל עסק או ארגון נדרשים להכיר וכן חסכונות נוספים שקצת קשה יותר לכמת.

ומהן העלויות שיש לקחת בחשבון בעת התקנת מרכזיות טלפון?

העלויות של התקנת מרכזיות טלפון מתחלקות באופן כללי לשניים:

  1. עלויות ראשוניות של התקנת מרכזיות טלפון IP. זוהי ההשקעה הראשונית שנדרש לבצע הארגון או העסק בעת הצטרפותו לעולם הVOIP, הכוללת את התקנת מרכזיות טלפון וכל ציוד קצה שתבקשו עבור העסק, התקנת השלוחות במשרדים (במיוחד אם בחרתם להוסיף שלוחות חכמות), חיבור ציוד הקצה וביצוע בדיקות test למערכת.
  2. עלויות תחזוקה ותפעול – אלה מתחלקות לשניים – עלויות התחזוקה השוטפות של מרכזיות טלפונים IP וטיפול בתקלות, וכן עלויות של שדרוגים ותוספות חומרה או תוכנה עבור שירותי תקשורת שהארגון נדרש להם. העלויות מהסוג הראשון כרוכות בהסכם השירות שתחתמו עם VoipLi, במסגרתו תקבלו חבילת שירות מלאה ותיקון תקלות עבור מרכזיות טלפונים שתרכשו. בנושא שדרוגים, אלה בדרך כלל דורשים עלות נוספת הנדרשת בעבור החומרה או התוכנה החדשות וכן בעבור ביצוע ההתקנה.

אז כיצד מקבלים החלטה אודות התקנת מרכזיות טלפון VOIP?

בסופו של דבר, ההחלטה אודות התקנת מרכזיות טלפון בטכנולוגיית VOIP מבוצעת בשיטת עלות-תועלת – עד כמה גדולה ההשקעה הראשונית וההשקעה התפעולית הנדרשת באותם מרכזיות טלפונים, לעומת מידת החיסכון שתהיה בתשלום עבור תקשורת שמבצע העסק (בעיקר כשמדובר בשיחות חוץ וביצירת תקשורת לחו"ל.

אולם גם החישוב הזה אינו מדויק

התקנת מרכזיות טלפון בטכנולוגיית IP נדמית אולי כ"שחור או לבן" מבחינת חישובי עלות תועלת שתוארו לעיל, אולם חשוב להבין כי התקנת מרכזיות טלפון אינטרנט טומנת בחובה יתרונות נוספים עבור העסק, יתרונות שלא תמיד אפשר לכמת באופן פשוט כל כך. דוגמא טובה לזה היא האפשרות של עובדי הארגון להתחבר מרחוק אל מחשבי הארגון שלהם (שהלא גם הטלפון וגם המחשבים מקושרים לאותה תשתית IP ) ולעדכן לדוגמא, הזמנת מוצרים שבזה הרגע נסגרה אל מול לקוח. עדכון הנתונים מבוצע במקרה זה כמעט בlive, העובד אינו נדרש להשלים את המידע מאוחר יותר ומערכות החברה נותרות מעודכנות באופן קבוע.דוגמא נוספת היא ביצוע ישיבות חברה באמצעות שיחות וידאו ( שהן שיחות באינטרנט הכוללות תקשורת ויזואלית) וכן שימוש של טלפון רב קווי עבור תקשורת בין כל המשתתפים, שכמובן מצויים איש איש במקום עבודתו ואינם נדרשים להגיע למקום הפגישה. אין ספק, כי תהליכים אלה מייעלים בצורה משמעותית את עבודת הארגון וטומנים בחובם חסכונות נוספים (כמו הבאה של עובדים מרחוק אל ישיבות חברה חשובות, למשל).



אודות מחבר המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר התקנת מרכזיות טלפון תגובות למאמר התקנת מרכזיות טלפון

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר התקנת מרכזיות טלפון. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולוגיה

קונסולת המשחק הראשונה- Magnavox Odyssey
התקן בעצמך רשת מחשבים ביתית
חתימה אלקטרונית בתוך מסמכים דיגיטליים
מה זה חתימה אלקטרונית?
מה זה שרת וירטואלי?
מבוא לוירטואליזציה של שרתים
בנייה נכונה של מערכת פריוריטי בארגון
התקלות הנפוצות ביותר במחשב ודרכים לפתרונן - שלא יעבדו עליכם!
אופניים חשמליות- צאו לדרך במהרה
מערכות crmיעזרו לך לעלות גבוה
משרות בהייטק
גיוס עובדים בהייטק
גיוס מועמדים בהייטק
איך מוצאים עבודה במטריקס?
מהפכה בעולם המחשוב – מחשוב בענן הדור הבא

הנך נמצא כאן: התקנת מרכזיות טלפון.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.