אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עסקים » מרכזיות טלפון: הכול שאלה של תקשורת

מרכזיות טלפון: הכול שאלה של תקשורת

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 898 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



האם אתם בעלי עסק או מנהלים את מערך שירות הלקוחות של עסק גדול? ואם כן, האם אתם חשים חוסר נוחות בכל פעם שמישהו מתקשר אל החברה, משום שאתם לא יודעים מי זה יכל להיות, וגם לאחר שהוא מוסר את שמו- לוקח לכם או לאנשי השירות זמן רב עד שהם מזהים את היסטוריית הקניות או הפניות שלו? ובכן, עליכם לדעת שהמצב אינו חייב להיות כזה. בעזרת מרכזיות אשר יכולות לתקשר עם מערכת ה CRM (ניהול קשרי לקוחות) שלכם, תוכלו לראות מידע המגיע מהמרכזייה- ישירות על מסך המחשב שלכם. בנוסף למספר הטלפון המתקשר, מרכזיות טלפון מסוג זה גם יעבירו אתכם בקלות אל כל הפרטים הכתובים במערכת ה CRM שלכם לגבי אותו אדם, כדי שעובדי שירות הלקוחות שלכם יוכלו לטפל בו בצורה היעילה ביותר. מרכזיות טלפון מסויימות אפילו מציעות לכם את האפשרות של התקשרות עם לקוחות ישירות ע"י לחיצה על שמם במסך המחשב שלכם

וחוסכות כך את הצורך בהתקשרות טלפונית רגילה. אך ללא ספק, הדבר החשוב ביותר שמספקות מרכזיות העובדות בשיתוף עם מערכות CRM, הנה האפשרות לדעת את כל מה שיש לדעת על המתקשר- עוד בטרם תענו לשיחה. ברגע שהטלפון יתחיל לצלצל באחת השלוחות של מרכזיות מסוג זה, יופיע על מסך המחשב של נציג השירות חלון ובו מפורט המידע השונה לגבי הלקוח המתקשר (במידה וזו לא הפעם הראשונה שאותו אדם יוצר קשר עם החברה שלכם). בעזרת קליק אחד בלבד, עובד השירות יוכל לקרוא את כל המידע הרלוונטי ממערכת ה CRM המשרדית, ויוכל ללמוד במהירות על פעילויות קודמות של האדם המקשר (למשל, ניתן ללמוד על היסטוריית הקניה שלו, על המוצרים שהוא אוהב במיוחד, על בעיות שהיו לא בעבר ועוד).

היתרון של מרכזיות מסוג זה, הוא שאין זה חשוב אם היה זה עובד אחר אשר טיפל בפעילויות הקודמות של המתקשר, או אפילו מספר גדול של עובדים- כל עובד אשר יענה לשיחה יוכל לפנות אל הלקוח בשמו הפרטי, ולדבר איתו על נושאים הרלוונטים עבורו. רק חישבו על ההבדל המשמעותי בין עובד שירות לקוחת העונה לטלפון במילה "הלו", לבין עובד העונה למתקשר במילים כמו "שלום מר כהן, מה שלומך? איך אתה מסתדר עם המערכת שהתקנו אצלך בחודש שעבר?".

בעזרת מרכזיות טלפון המתקשרות היטב עם מערכת ה CRM המשרדית, תוכלו לא רק לדעת את כל הפרטים החשובים לגבי הלקוח המתקשר, אלא גם לנהל את כל הפעולות שלו בצורה קלה ויעילה. בעזרת כמה לחיצות פשוטות על המסך שייפתח כאשר תתקבל שיחה דרך מרכזיות טלפון אלו, יוכל כל עובד שירות לקוחות לפתוח על מסך המחשב שלו חלון חדש עבור יצירת פעילות חדשה או ניהול פעילויות קודמות (כמו המשך טיפול בבעיה או מעקב אחרי משלוח). בעזרת מרכזיות מסוג זה, יוכל העובד גם לערוך רישום מהיר של סיכום השיחה, כדי לעדכן את עמיתיו למקצוע בפרטים חשובים, או להעביר הוראות לעובדים אחרים (לדוגמה- "חל עיכוב מתמשך במסירת החבילה לידי גברת ישראלי, ויש לשלוח לה פיצוי").

גם אם האדם אשר איתו אתם משוחחים כרגע אינו קיים עדיין במערכת ה CRM שלכם, תוכלו לפתוח עבורו כרטיס חדש בצורה מהירה ופשוטה. כך, בפעם הבאה שהוא יתקשר הוא כבר יופיע במערכת שלכם. מרכזיות טלפון אשר יכולות לתקשר עם מערכת ה CRM שלכן הן, איפה, מצרך יקר ערך בעולם העסקים המודרני, אשר בו מתקבלו עשרות ואפילו מאות שיחות טלפון ביום בכל חברה.


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מרכזיות טלפון: הכול שאלה של תקשורת תגובות למאמר מרכזיות טלפון: הכול שאלה של תקשורת

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מרכזיות טלפון: הכול שאלה של תקשורת. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

144 חיפוש אנשים - ככה זה עובד
שייט באילת: חוויה ימית נוספת בפלטת האטרקציות הים של העיר
תקנות לאחסנת דלקים
לדעת את האמת !!! יתרונות בדיקת הפוליגרף לעסקים ולקוחות פרטיים
רוכשים מכונת כביסה? טכנאי מכונות כביסה – ישראל בהמלצה לעשות ולא לעשות
נמאס כבר שכל האירועים נראים אותו דבר? הזמינו אמן חושים לאירועים!
חוקר פרטי - ג'קי
3 טיפים לקביעת שעות הפעילות הטובות ביותר לעסק שלכם
ניקוי רצפות: במכונת שטיפה, מגב או שואב אבק תעשייתי?
חברות ייעוץ עסקי - תרומה קריטית להצלחת החברה
המדריך השלם למספרי טלפון עסקיים וכיצד הם יכולים לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך
איך לבחור חדר ישיבות?
מנעולן באילת מומלץ לקרוא לפני שמזמינים
סוגי שלטי פרסום לעסק
מסלול טנטרה | טיפול טנטרי בירושלים | טיפול מגבר לגבר

הנך נמצא כאן: מרכזיות טלפון: הכול שאלה של תקשורת.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.