אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עסקים » מרכזיות טלפון – יש עם מי לדבר

מרכזיות טלפון – יש עם מי לדבר

מחבר המאמר: בר-עוז מערכות תקשורת
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 476 פעמים
תאריך פרסום: 28.03.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


מהן מרכזיות טלפון?

מרכזיות טלפון מושתתות על מערכת המקשרת בין קווי הטלפון החיצוניים לשלוחות הטלפון בארגון, בנוסף לאופציות נלוות המשפרות את מתן השירות של העסק, מקלות את התקשורת בעבודה וחוסכות כסף רב. מגוון סוגי המרכזיות והשירותים הנלווים רחב; בין אם מדובר במרכזייה לבית, מרכזיה לעסקים קטנים או מרכזיה לעסקים גדולים. מרכזייה לעסקים לדוגמה, מיועדת לייעל את התקשורת בשיחות הנכנסות ובשיחות היוצאות מהארגון ולמעשה מאפשרת לקיים שיחות בין עובדי חברה, לנתב את השיחות לכל יעד נדרש ופעולות נוספות שיפורטו בהמשך. פרט למרכזיות המיועדות לעסקים חשוב לציין כי גם בבתים רבים ניתן למצוא מרכזיה פועלת, כמובן בהיקף קטן ובהתאם לצרכים, כאשר סך כול השימוש מסתכם בהעברת שיחות ותקשורת בין חדרים, שיחות דרך המרכזייה, הפעלת מוזיקת המתנה ושימושים נוספים לבחירה. עם זאת, עיקר השימוש במרכזיות טלפון נערך בעסקים.

 שווה לברר: חברות רבות מספקות מערכות ראש, טלפונים שולחניים, מערכות לשיחות ועידה, מתאמי IP, מתאם סלולארי ועוד

 מהן מרכזיות IP?

מרכזיות IP כוללות יישומים טכנולוגים חדישים הכוללים: קישור בין סניפים ברשת IP ובכך זמינות מכל מקום, ניהול תקשורתי מתקדם המתבצע ממרחק ואופציות שליטה למשתמשים נוספים, קישור הטלפון הסלולארי לטלפון השולחני, שיחה מזוהה הנכנסת בשלוחות חכמות, גישה מהמחשב האישי באמצעות האינטרנט והוספת שירותים ופונקציות מתקדמות נוספות המבוצעת באמצעות שדרוג תוכנה.

לסיכום, מרכזיית טלפון הינה מערכת רב קווית המספקת תכונות מתקדמות ותמיכה תקשורתית במגוון רחב של אמצעים תקשורתיים, בניהם: משיבונים, טלפונים אלחוטיים, פקס, מודמים, טלפונים סלולאריים וכדומיהם. המרכזיות כוללות אפשרות העברת שיחות בן שלוחות טלפון, שיחת ועידה עם מספר משתתפים, ניתוב שיחות אוטומאטי למתקשרים לארגון, שיחה ממתינה, שיחה מזוהה, חיוג מהיר ועוד. במרכזיות טלפון רבות ניתן לקבוע צלצול מיוחד עבור שיחות נכנסות לבחירה, מוזיקת רקע פרסומית בעת המתנה של המתקשר למענה, רישום ותיעוד שיחות, שליטה על זמן השיחות, הגבלת שיחות יוצאות בארץ ולחו"ל, באופן גורף או לפי בחירת שלוחות, הקלטת שיחות ועוד. כמו כן מומלץ לשקול הרכבת מרכזיית IP המאפשרת ניהול חכם ושליטה תקשורתית על העסק ושדרוג המרכזייה על בסיס קבוע המעניק אופציות נוספות לייעול התקשורת בעסק.



אודות מחבר המאמר:

בר עוז מערכות תקשורת - פתרונות תקשורת: מרכזיות טלפון, מרכזיות IP ופתרונות תקשורת נוספים.



דירוג המאמר: 5.0

תגובות למאמר מרכזיות טלפון – יש עם מי לדבר תגובות למאמר מרכזיות טלפון – יש עם מי לדבר

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מרכזיות טלפון – יש עם מי לדבר. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

כיצד בוחרים תגים לעובדים
בחירת מקרר משרדי
מסלולי סיוע ומימון למגזר החקלאי
הרישות העסקי - Networking
"כלי עבודה" לגיוס הון - תקציר המנהלים
ניהול החשבונות ככלי ניהולי של בעל העסק הבינוני
תוכנית עסקית לדוגמא
כיצד לשווק את העסק שלך
דילמת האדם בעולם המערבי
איזה מדהים זה יום כיף לעובדים
כסף קל
דרוש משקיע שמוכן להקשיב
כיצד כותבים תוכנית עסקית, ולמי זה נדרש
עסקים מתחילים ההצלחה בדרך אליכם
20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

הנך נמצא כאן: מרכזיות טלפון – יש עם מי לדבר.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.