אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עסקים » מרכזיות טלפוניה מקצועיות – כלי התקשורת העיקרי של העסק

מרכזיות טלפוניה מקצועיות – כלי התקשורת העיקרי של העסק

מחבר המאמר: בר-עוז מערכות תקשורת
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 490 פעמים
תאריך פרסום: 01.09.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


כל עסק צריך פתרונות תקשורת מקצועיים על מנת להתנהל בצורה נכונה ויעילה, בין אם מדובר על עסק גדול עם עובדים רבים או עסק קטן עם מספר עובדים מצומצם. אחד המרכיבים העיקריים מבחינת תקשורת של העסק, הן פנימית והן חיצונית הוא מרכזיה מקצועית. מרכזיה היא מרכז העצבים התקשורתי של העסק והיא מרכזת אליה את כל שיחות הטלפון היוצאות והנכנסות (כולל דרך מחשבים) ומציעה שלל פתרונות ושירותי תקשורת נלווים ליצירת מערך טלפוניה ושירות מעולה ויעיל.הרבה מעבר לניתוב טלפונים

מרכזיות כיום הן כלים מקצועיים רחבי היקף שמספקים לעסק מגוון שירותים שחורג הרבה מעבר לניתוב שיחות הטלפון אל הארגון ובתוכו. מרכזיה מאפשרת כמובן בראש ובראשונה ניתוב נכון של שיחות טלפון שמגיעות אל הקווים השונים שהעסק מחזיק או חלוקת השיחות לקו אחד אך בנוסף ישנם המון שירותים נוספים שקשורים ישירות לניהול שיחות טלפון וגם כאלו שמעניקים לעסק ערך מוסף רב משמעות, חלק משירותים אלו הם:•    תיבות קוליות כחלק אינטגראלי של כל מרכזיה•    שיחה מזוהה כחלק מניתוב השיחות של מרכזיות•    שירותים לשיחות כמו העברת שיחה, עקוב אחרי, שיחות וועידה, קביעת רמת שירות לכל שלוחה במרכזיה ועוד•    חיבור ישיר לדלתות ומערכות אינטרקום•    חיבור למערכת כריזה כלל ארגונית•    שירותי ניהול ומעקב כגון רישום שיחות, בדיקת פעילות לשלוחות ועוד•    חיבור למחשבים לצרכים שונים•    תמיכה מלאה של מרכזיות בשלל ציוד קצה כגון שלוחות חכמות, טלפונים רגילים, פקסים, מודמים, מערכות כרטיסי אשראי, אזעקות ועודמרכזיה לניהול שיחות על רשת האינטרנט

אחד החידושים של השנים האחרונות בתחום התקשורת, העסקית והאישית, הוא שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט, מה שנקרא שיחות VoIP. מרכזיות כיום יודעות להתממשק אל שירותי שיחות אינטרנט שכאלו על מנת להוזיל עלויות לעסק ולספק פיתרון תקשורות יעיל ונוח. מרכזיות IP יכולות להיות בלעדיות לצרכי שיחות אינטרנט או לעבוד במשותף עם קווי טלפון רגילים.מרכזיות מקצועיות – רק הציוד האיכותי ביותר

בגלל שמרכזיה מהווה עורק משמועתי ביותר של התקשורת בתוך הארגון ומחוצה לו היא חייבת להיות אמינה ואיכותית כך שתוכל לספק שירות בכל זמן, ללא תקלות ולאורך זמן רב. כמו בכל תחום טכנולוגי אחר ישנם יצרני מרכזיות גדולים ואיכותיים יותר מאשר שאר השוק וישנם פתרונות ציוד קצה מתאימים ואיכותיים ביותר. על מנת לקבל תוצאות מעולות ושירות ללא פשרות חשוב לבחור במרכזיות כאלו שייתנו את השירות המקצועי והאמין ביותר. שימוש עם מרכזיות פנסוניק למשל, היצרן המוביל האיכותי ביותר של מרכזיות מכל הסוגים לקבלת שירות מעולה מחברת המרכזיות וניהול התקשורת של העסק.



אודות מחבר המאמר:

בר עוז מערכות תקשורת - מרכזיות IP, מרכזיה טלפונית, שרת פקסים



דירוג המאמר: 5.0

תגובות למאמר מרכזיות טלפוניה מקצועיות – כלי התקשורת העיקרי של העסק תגובות למאמר מרכזיות טלפוניה מקצועיות – כלי התקשורת העיקרי של העסק

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מרכזיות טלפוניה מקצועיות – כלי התקשורת העיקרי של העסק. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

כיצד בוחרים תגים לעובדים
בחירת מקרר משרדי
מסלולי סיוע ומימון למגזר החקלאי
הרישות העסקי - Networking
"כלי עבודה" לגיוס הון - תקציר המנהלים
ניהול החשבונות ככלי ניהולי של בעל העסק הבינוני
תוכנית עסקית לדוגמא
כיצד לשווק את העסק שלך
דילמת האדם בעולם המערבי
איזה מדהים זה יום כיף לעובדים
כסף קל
דרוש משקיע שמוכן להקשיב
כיצד כותבים תוכנית עסקית, ולמי זה נדרש
עסקים מתחילים ההצלחה בדרך אליכם
20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

הנך נמצא כאן: מרכזיות טלפוניה מקצועיות – כלי התקשורת העיקרי של העסק.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.