אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום ושיווק » מעטפות ועיצוב: עשו ואל תעשו

מעטפות ועיצוב: עשו ואל תעשו

מחבר המאמר: AvivY
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 601 פעמים
תאריך פרסום: 25.07.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


האם אתם נוהגים לשלוח ללקוחותיכם מבצעים לימי הולדת? ימי נישואין? הודעות על מבצעים חדשים? במידה וכן, האם הקדשתם מחשבה לנושא של מעטפות? מעטפות מעוצבות ויפות יעוררו בלקוחות שלכם ציפייה. הם יגרמו להם לתהות: מה מסתתר בפנים? המעטפות האלו הן שינוי מרענן לערמות החשבונות והפליירים במראה הזול וההמוני, שמציפים את תיבת הדואר שלכם. הן נראות יוקרתיות להפליא ולכן זוכות להתייחסות, בניגוד לפלייר, שזרוק מקומט בתוך התיבה. כשאתם משקיעים בנושא של מעטפות, אתם למעשה משדרים ללקוחות שלכם שאתם עסק רציני, שהמיתוג חשוב לו, שמכבד את הלקוחות שלו ומשקיע בהם. לאחר שהבנתם את החשיבות של מעטפות ואתם מעוניינים לעצב ולהדפיס כמה לעסק שלכם, כדאי שתמנעו משגיאות אלו: הקפידו לעמוד בתקנים שהציב דואר ישראל. אל תדפיסו את המעטפות על נייר צבעוני. דואר ישראל נוקשה למדיי בכל הנוגע לצבעוניות. בחרו רקע לבן או צבע בהיר אחר. בנוסף, ישנם חוקים נוספים של הדואר, המגדירים מהן מעטפות תקינות: הימנעו מלמקם אלמנטים גרפיים בחלק הימני העליון. השאירו שם שטח ריק, עבור הבול והחותמת של הדואר. בתחתית המעטפה השאירו שוליים בגובה של סנטימטר וחצי. אל תשכחו להדפיס את כתובתכם - הלקוח שלכם צריך לדעת לאן לפנות בחזרה, כיצד יוצרים עימכם קשר, מהי כתובת האתר שלכם, טלפונים וכו'. בנוסף, כתובת גם תחסוך לכם זמן וכאבי ראש. לא תיאלצו בכל פעם לשרבט את כתובתכם, להתחיל לחטט באתר של רשות הדואר ולחפש את המיקוד. אתם בהחלט רשאים להשתמש בפונט יפה ומעניין - כל זאת, בהנחה שמדובר בפונט קריא. פונט יפה ישדרג את המעטפה משמעותית. בחרו אותו בקפידה, כדי לשמור על מראה קלאסי וסולידי. אחרי הכל, מדובר במעטפה. הימנעו משגיאות כתיב - כשאתם מתכוונים להדפיס את כתובתכם על המעטפה, וודאו כי היא מאויתת נכון. שגיאות כתיב יכולות להרוס את כל הרושם היוקרתי שאתם מנסים ליצור, של עסק בוטיק. אל תכתבו "ראישון לציון", וגם לא "כפר סבה"... במידה ואתם מתכוונים להדפיס בעצמכם את הלוגו ואת כתובתכם על מעטפות, עשו זאת רק אם ברשותכם מדפסת איכותית ומקצועית במיוחד. ההדפסה של מדפסת ביתית ופשוטה עשויה להימרח במהלך מסעה בדואר ולהראות זולה. אם אתם ממש רוצים לוותר על הדפסה של בית דפוס, חפשו קרוב משפחה או חבר, שיש לו מדפסת מקצועית.

הקדישו מחשבה גם לבול מעניין - רשות הדואר מציעה כמה סוגים של בולים. הקדישו מחשבה לבחירת בול יפה ואסטטי, שיחמיא למעטפה. תודו, נכון שהוא הופך את המעטפה להרבה יותר יפה?

 

נכתב בשיתוף עם: http://www.golyar.co.il/



אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי קידום בגוגל



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מעטפות ועיצוב: עשו ואל תעשו תגובות למאמר מעטפות ועיצוב: עשו ואל תעשו

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מעטפות ועיצוב: עשו ואל תעשו. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?
ייעוץ שיווקי: כמה שאלות ותשובות
פולדרים: כיצד לעצב פולדר אפקטיבי
פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

הנך נמצא כאן: מעטפות ועיצוב: עשו ואל תעשו.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.