אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי

המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 8 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מזל טוב! נולד תפקיד חדש בעולם- מקדם אתרים- בעת החדשה אין ספק כי כללי עולם השיווק ועידן הפרסום הלכו והשתנו עד בלי היכר. לפעמים קשה עד בלתי אפשרי להאמין, כי רק עד לפני מספר שנים / עשורים לא רשת האינטרנט שלטה בעולם אלא העיתונות הכתובה ושידורי הרדיו הממלכתיים. שיעור החשיפה של חברה או של עסק יכול היה להיות תלוי במועד השידור או במשאבים ובסכום שהושקעו על מנת לפרסם אותו לציבור רחב יותר ככל האפשר. ברור, שהשקעות גבוהות ושיעור יוצא דופן של תמחור ושל השקעה פיננסית הניעו ציבור גדול יותר של לקוחות אל עבר תוצאות רצויות יותר לבית העסק. אלא שאז חל מפץ אדיר ששינה את פני עולם המכירות, השיווק, הפרסום ובכלל אמצי התקשורת הנוגעים לתקשורת המונים לעד. השינוי היה מהיר וחד וכמובן בלתי הפיך- רשת האינטרנט פרצה בסערה אל עולמם של מיליוני משתמשים בין יממה ומיד הפכה אמצעי התקשורת האישי והמסחרי המיטבי בעולם. המשתמשים הם הגולשים היוו נתח מרכזי מכלל הלקוחות של חברות המתקיימות או ליין, כאשר הדרך לפרסום הפכה להיות ממוקדת יותר, קשה יותר והרבה יותר בעייתית- תחרות עזה בין רשתות שיווק ובין אתרים המייצגים את החברות העסקיות- החשיפה לכמה שיותר גולשים, הפרסום לעיניהם של משתמשים רבים היו המפתח הברור והחד משמעי להצלחה. השקעות רבות החלו לזרום מכיוון משאבי אנשי הפרסום והמיתוג אל עבר אנשי מחשבים ותכנות. כך לאט לאט החלה להיבנות דמות תפקודית משמעותית ובעלת שיעור יוצא דופן במהותה – מקדם אתרים.

אנשי קידום האתרים בשירות מנועי החיפוש- תחום קידום האתרים מעמיד במרכזו את הרעיון כי הפרסום והשיווק של חברות אינטרנטיות תלוי במידה ניכרת בניתוחים של מעבדי המחשבים הקרויים- מנועי חיפוש. מנועי החיפוש הללו הם אמנם על אנושיים ובעלי יכולת ניתוח גבוהה ובלתי מסויגת ועדיין למרבה הפלא, הם נזקקים לעזרה ולהכוונה מבני אדם- הם אנשי קידום אתרים. המנועים העיקריים פועלים על מנת לשפר את טכנולוגיית העל שלהם בצורה מעמיקה ובמטרה להביא לתוצאות מיטביות לציבור הגולשים. תוצאות טובות ויעילות יותר לציבור משתמשי האינטרנט יהיו אלו שיעלו באמצעות רשימת תוצאות החיפוש כרלוונטיות והולמות את שורת השאילתה של הגולשים הם הלקוחות.

 


אודות מחבר המאמר:

אריק כהן



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי תגובות למאמר המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?

הנך נמצא כאן: המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.