אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום ושיווק » כרטיסי ביקור- מה היינו עושים בלעדיהם?

כרטיסי ביקור- מה היינו עושים בלעדיהם?

מחבר המאמר: maratbok@gmail.com
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 441 פעמים
תאריך פרסום: 29.06.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


כרטיסי ביקור- איפה היינו בלעדיהם?

כולנו מחזיקים בכיס כרטיס ביקור, יצא לכם לחשוב פעם מה היינו עושים בלעדיהם? מה קורה אם נניח אתם מגיעים לפגישת עסקים ופשוט אין לכם כרטיס איתכם, אבל לא בטעות חד פעמי, אלא אין בכלל, כלומר המוצר הזה פשוט לא קיים. ניסיתם לדמיין מצב כזה פעם?

בכל יבשת כרטיסי ביקור נחשבים בעלי אותה משמעות, בכל מדינה בעולם, הם נחשבים לצורת התקשרות בין אנשי מכירות שונים לספקים או לקוחות וזאת למרות שעם המודרניזציה של היום ממש פשוט להחזיק כמות אדירה של רישומי טלפון בספר טלפונים של הנייד שלנו. כרטיסי ביקור עדיין נחשבים להלכה עסקית ומייצרים ניחוח של מקצועיות ברגע שאנו לוקחים כרטיס מבעל המקצוע שרוצה להציע לי את הסחורה שלו.

 כרטיסי ביקור הם מזכרת עבור הספק הפוטנציאלי או בשביל אדם אחר לעסקה כל שהיא נוספת. הכרטיס נועד להזכיר לאדם הזה שאני עדיין ממתין לטלפון שלו. בואו נגיד שהוא לא יודע איך לדבר איתך או אפילו לא נזכר מי החברה שלך ומה העסק שלך עושה, בדיוק זה הסיבה ש יש לו את הכרטיס שלך, כולל כל הנתונים של העסק שלך.

 אם היום אנו רואים כרטיסי ביקור מכל הסוגים והצבעים, דעו לכם שלא תמיד זה היה ככה. בעבר כרטיסי ביקור היו מאוד שמרניים, הם היו מודפסים על גבי נייר כרומו בשחור לבן וההדפסה בדרך כלל לא היה סופר איכותי. כרטיסי הביקור למעשה היו רק משם העסק ומספר הטלפון. כיום כרטיסי ביקור נעשים על גבי מספר סוגי נייר, רצוי לייצרם על גבי נייר משומר במגוון צבעים ואפשרי להוסיף גם לוגו מעוצב ועוד תוספות כמו למינציה מכל מיני סוגים על מנת להגן על איכות ההדפסה. הגודל הנכון של הכרטיסים אמנם לא השתנה כמעט הוא אמור להיות בגודל של 5*8 ס"מ וזאת על מנת שהשותפים יוכלו להכניס אותו לכיס ולהשתמש בו בהתרחשות הצורך, אך בזמן ש מעונינים לרשום כמות אדירה של מלל ניתן להדפיס כרטיסי ביקור עם תוכן בשני הצדדים ובדרך כלל המחיר יהיה לא שונה.

 כאשר אנחנו מדברים על טיבם של כרטיסי ביקור כמעט ואין כאן תהיה, כרטיסי ביקור בהחלט תופסים מקום מכובד גם ביקום המתוחכם של ימינו שבו כמעט ואין עניין בניירת וכמעט כל תהליך של שיווק ופרסום נעשה ברשת ובאמצעי הפרסום הקיימים, כנראה שהסיבה לזה היא היותם של כרטיסי ביקור כל כך מקובלים ואין אפשרות להשיג להם מחליף. הוצאה של כרטיסי ביקור עלולה אף להציל אותנו במצבים מסוימים, למשל: אם קרה ונתקענו באמצע כביש מהיר עם תקלה מכאנית ברכב והיה צורך להזעיק גורר, אחת האפשרויות היחידות שיש לנו היא הוצאה מתוכננת של כרטיס ביקור השייך ל בעל מקצוע העוסק במתן שירותי גרירה, מצבים כאלו עלולים להיווצר בהרבה וריאציות שונות.

פליירים- מוצר נוסף שכנראה קיים איתנו מאז ומעולם ומסרב להיעלם למרות הטכנולוגיה, הוא פלייר. אנחנו כבר מכירים את זה כאשר אנחנו חוזרים ותיבת הדואר שלנו מלאה בכל מיני פליירים על כל שטות שקיימת בעולם. משום מה ההנחה היא שהם הולכים להיעלם עם הזמן, אך זה לא באמת קורה. כנראה שההרגלים התרבותיים שלנו ספוגים במסרים תקשורתיים שאנו לא נזניח אותם לעולם, כך הם פליירים.



אודות מחבר המאמר:

קידום אתרים בגוגל



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר כרטיסי ביקור- מה היינו עושים בלעדיהם? תגובות למאמר כרטיסי ביקור- מה היינו עושים בלעדיהם?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כרטיסי ביקור- מה היינו עושים בלעדיהם?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?
ייעוץ שיווקי: כמה שאלות ותשובות
פולדרים: כיצד לעצב פולדר אפקטיבי
פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

הנך נמצא כאן: כרטיסי ביקור- מה היינו עושים בלעדיהם?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.