אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום ושיווק » פולדרים: כל מה שצריך לדעת

פולדרים: כל מה שצריך לדעת

מחבר המאמר: AvivY
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 378 פעמים
תאריך פרסום: 12.01.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


בעולם רחב הידיים של מוצרי דפוס כאשר מדובר על פולדרים מדובר למעשה על סוג של מעטפות בגודל מיוחד: מעין תיקים עשויים מסוג של קרטון. אלו הם תיקים שאפשר לפתוח ושבהם נמצא  כיס פנימי מתאים להנחה של חומר מיתוגי, שיווקי ואינפורמטיבי. החומר הזה יכול להיות על ארגון, על בית עסק, על אירוע או על מוצר או על שירות וכן הלאה. ניתן להזמין פולדרים בגדלים שונים, במגוון רחב של עיצובים וברמות משתנות של גימור. פולדרים גם נבדלים זה מזה בחומר שממנו הם מיוצרים, האיכות שלו וגם, כמובן, בעלות ובמחיר שלהם.

נשאלת השאלה, כמובן: אז מי צריך פולדרים?

התשובה,בקיצור נמרץ, היא: כל מי שזקוק למיתוג ולפרסום.

פולדר הוא למעשה מנשא שנועד לחומר האינפורמטיבי והשיווקי שבעל עסק או כל אדם שמעוניין בכך מעוניין להעביר הלאה. פולדרים הם אמצעי שיווקי איכותי ומקצועי שמאפשר יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ו/או משקיעים פוטנציאליים. בעזרתם ניתן להציג את הארגון, את בית העסק, את המוצר, את השירות או כל דבר אחר שאותו אנחנו מעוניינים לפרסם. המראה המקצועי ורב הרושם מצד אחד והיכולת האינפורמטיבית שמציע כלי זה מצד שני יוצרים ביחד כלי איכותי במיוחד להעברה של מידע באופן אסתטי ויעיל כאחד למשקיעים או לקוחות פוטנציאליים.

כל מי שזקוק לשיפור, ועל אחת כמה וכמה אם הוא זקוק לבסיס, לפרסום ולמיתוג של העסק שלו יכול להיעזר בכלי הזה. הדבר נכון במיוחד אם הוא מבקש למתג את עצמו ו/או את הארגון ו/או המוצר שלו באופן איכותי במיוחד. למעשה, לא רק אנשי עסקים זקוקים להדפסת פולדרים: גם מי שרוצה לפרסם כל אירוע משפחתי או מסיבה ומחפש דרך מקורית ומרשימה לעשות זאת יגלה שהדפסת פולדרים היא דרך טובה ומקורית לפרסם כל דבר וכל אירוע.

ישנם כמה דברים שכדאי  לשים אליהם לב כאשר מזמינים פולדרים:

·         חשוב שהם יהיו נוחים לשימוש גם למפרסם – מתאימים לחומר השיווקי, לגודלו ולסוג שלו; ונוחים לקהל היעד – נוחים לקריאה לנשיאה וכן הלאה.

·         במידה ומדובר במרכיב אחד בתוך מכלול מיתוגי של עסק או מוצר מומלץ לבחור פולדרים שהעיצוב שלהם זהה לזה של מוצרים אחרים כמו, לדוגמא, כרטיסי ביקור. שמירה על אחידות במראה של כלל המוצרים יוצרת רושם רציני יותר באמצעות האסתטיקה המתאימה.

·         לא כל מה שמתאים להזמנות לחתונה מתאים גם לפרסום מוצר או שירות; בסופו של דבר אין אסתטיקה נכונה או לא נכונה אלא רק אסתטיקה מתאימה ולא מתאימה – לאופי המוצר המפורסם ולרושם שאנחנו מעוניינים ליצור.

·         חשוב להתאים את העיצוב של פולדרים לקהל היעד ולטעמו. חשוב שהעיצוב הזה יהיה נעים לעין ולא יהווה מטרד וויזואלי במשרד או בכל מקום שהפולדר מונח.

·         העולם של מוצרי דפוס, כפי שכבר אמרנו, הינו עולם עשיר ומגוון. אפשר היום להתאים את העיצוב של הפולדרים לטעם האישי של המזמין. במקום להסתפק בתבניות שחוקות אפשר וכדאי למצוא משהו מקורי ומתאים לטעם האישי שלנו.



אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פולדרים: כל מה שצריך לדעת תגובות למאמר פולדרים: כל מה שצריך לדעת

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פולדרים: כל מה שצריך לדעת. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?
ייעוץ שיווקי: כמה שאלות ותשובות
פולדרים: כיצד לעצב פולדר אפקטיבי
פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

הנך נמצא כאן: פולדרים: כל מה שצריך לדעת.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.