אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » פולדרים: מיתוג פנימי הוא כלי להצלחה

פולדרים: מיתוג פנימי הוא כלי להצלחה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 1083 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



ניסיתם פעם להלך ברחובות עירכם ללא הבחנה בסמליל מותג אחד לפחות? אנו בטוחים שהדבר קשה מאוד לביצוע. כיום, השוק מוצף במותגים רבים. בעוד עיניי האדם מסוגלות לקלוט מספר מאוד מצומצם של סמלים, הוא זוכה להצפת מידע ותמונות, שאת חלקם אף לא יזכור לעולם. תהליך מיתוג הוא תהליך שמטרתו להקל על האדם הממוצע לזכור את חברתכם. וכיצד הדבר נעשה? מיתוג יכול להיעשות ברבדים רבים. בחלקו יצור סממנים רגשיים עבור חברתכם, ובחלקו ייתן לסמליל של חברתכם שפה משלו. אכן, מדובר בהליך ארוך טווח ויקר. אך לפני שנדבר על המחיר, נשמח להזכיר לכם כי בידיכם הכלי הטוב ביותר עבור מיתוג – העובדים שלכם.

המיתוג הפנימי

מיתוג פנימי קודם למיתוג החיצוני, ומטרתו ליצור חיבור בין העובדים לחברה. כיום, החברה אינה עוד מקום עבודה, אלא גוף בעל חיים, רגשות, ושפה משלו. באפשרותכם לתת לאחרים להגדיר את הסממנים הללו עבור עצמם. באפשרותכם ללכת צעד אחד קדימה, ולהגדיר בעצמכם את הסממנים הללו, כך שבכל יום, כשיבואו לעבודה וילכו לביתם, ירגישו העובדים את התחושה שאתם הגדרתם עבורם. מה הטעם? בסופו של יום, עובדיכם הם אלו שיצרו את המגע והקשר הישירים אל מול הלקוח. עובד המקבל הרגשה חיובית ממקום עבודתו יוכל לשדר אותה עבור הלקוח ובתמורה, לקבל לקוח חיובי.

כיצד ממתגים?

אך כיצד ניתן לעשות הדבר? ראשית, הכירו את חברתכם וגלו מהו המצב הקיים וכיצד תרצו לשנותו. שנית, חשבו על הדרכים שבאמצעותן  תוכלו להעביר את המסר, החל מסיוד קירות החברה, כלה במשפטים שונים שתוכלו להציב בכל מקום, ברכות יומיות ונהלי עבודה. תארו לעצמכם שבעת בה עובד חברתכם יושב עם לקוח, ופותח לפניו פולדרים שונים, יכילו הם את סמליל החברה, בצירוף המשפט "מקום שטוב להיות בו". אומנם אלו פולדרים פשוטים, אך תארו לעצמכם איזו מחשבה חיובית על חברתכם יקבל אותו הלקוח.

אם ניקח שיטה זו כדוגמה, פולדרים עסקיים הם כלי מעולה לפרסום. כל אחד מעובדיכם הוא פרסומת בפני עצמה. צרו להם מדים ייחודיים, תג שם עם סמליל החברה, תנו לחברתכם סיסמה וגרמו לעובדיכם להכיר בה, תנו להם פולדרים עסקיים מלאים במשפטים על כריכתם, המייצגים את רוח חברתכם.

אלו שיטות מעטות עבור מיתוג פנימי וחשיבה יצירתית תביא לשיטות נוספות. אך זכרו – החברה היא מי שעובד בה, כך גם הלקוח ירגיש; או, לכל הפחות, זו המטרה שלנו כאשר אנחנו מנסים למתג את החברה ו/או המוצר שלנו. הצלחה איננה מובנת מאליה אך שימוש בכלים הנכונים שמציעים לנו בתי דפוס יכול בהחלט לקרב אותה.


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פולדרים: מיתוג פנימי הוא כלי להצלחה תגובות למאמר פולדרים: מיתוג פנימי הוא כלי להצלחה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פולדרים: מיתוג פנימי הוא כלי להצלחה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

שירותי תרגום מעברית לאנגלית - ברנע תרגומים
ישרכארט טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
מקס שירות לקוחות - הדרך המהירה ביותר להגיע אל טלפון של MAX מעודכן 2023
עונשים בגוגל
שיווק באינסטגרם לעסקים איך משווקים ביעילות
איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?
שלטים מוארים
המדריך לפרסום ברדיו – כך עושים זאת נכון
יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

הנך נמצא כאן: פולדרים: מיתוג פנימי הוא כלי להצלחה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.