אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » שילוט משאיות – מדוע זה כדאי?

שילוט משאיות – מדוע זה כדאי?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 1120 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



1.      הגודל כן קובע!

שטח הפרסום שמספק ארגז משאית הוא שטח עצום, הפרסום שמתנוסס על גבי משאית הוא בולט ומרשים הרבה יותר מכל שלט פרסומת אחר ועל כן לא ניתן להתעלם מנוכחותו.

2.      פרסום גדול במחיר קטן

המשאית היא רכושך ועל כן גם שטח הפרסום על גביה. כלומר, כדי שתוכל להתגאות בשלט במימדי ענק אשר ילווה את המשאית שלך לכל מקום ויעזור לך להחדיר את המותג שלך לתודעת הציבור, תצטרך לקחת בחשבון רק הוצאה אחת ויחידה והיא  הדפסת השלט בלבד. פירסום על גבי משאית הוא זול יחסית כיוון שאתה נמנע מהוצאות נלוות כפי שיש לכל פרסום מסוג אחר, כגון תשלום עבור משך זמן הפרסום, מיקום הפרסום, הגודל שלו ועוד.

3.      מאחת יוצא שלוש

משאית אחת מאפשרת העברת שלושה מסרים שונים בו זמנית כיוון שכל דופן משאית עומדת בפני עצמה. כלומר, עובר אורח אשר מתבונן על דופן אחת של משאית, לא רואה את הדפנות האחרות שלה. ולכן ניתן בכל צד להעביר מסר שונה לחלוטין. לכן, אם חברה מסויימת רוצה להפיק שלוש פרסומות שונות בו זמנית אשר כל אחת מהן תשדר משהו שונה, באמצעות משאית היא תוכל לעשות זאת. לדוגמא, החברה תוכל בו זמנית לפרסם את המוצר הזול ביותר עם מסר של עממיות ומחיר לכל כיס,  את המוצר היקר ביותר שיעביר חוויה של אקסקלוסיביות ויוקרה ואת המוצר המעניין ביותר שישדר חדשנות ומקוריות.

4.      לא עוצרת באדום!

פרסום על גבי משאית הוא רציף. גם בנסיעה ברחבי העיר וגם בעצירה לפריקת סחורה, גם ביום וגם בלילה, גם בחורף גם בקיץ, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע! האם יש עוד מדיה שיכולה להתחרות בכך?

5.      נוע תנוע...

העין האנושית רגישה לתנועה. האדם מטבעו, כצייד, רגיש לחפצים נעים ותשומת ליבו מופנית אליהם באופן אינסטנקטיבי. על כן שילוט משאית אשר נמצא בתנועה, מושך את עיני המתבונן הרבה יותר משלט סטטי (הדבר נכון גם כשמדובר בפרסום על גבי מכונית משפחתית או מסחרית)

6.      אתה שם? אתה קיים ! ובענק...

משאית עם שילוט פרסומת, באופן טבעי גורמת למתבונן להניח שכל המשאית עמוסה במוצרים של החברה המפרסמת. גם אם החברה לא מוכרת, היא מיד הופכת לגדולה וחזקה בעיניו. חברות רבות אשר זיהו את הפוטנציאל שבפרסום על גבי משאית בוחרות להשכיר שטח פרסומי על גבי משאיות אשר כלל אינן שלהן.


אודות מחבר המאמר:

חברת פרסום רוטשטיין הינה עסק משפחתי שנוסד בשנת 1999 ומתמחה במיתוג ושילוט רכבים מסחריים, שילוט רכבים , שילוט משאיות ומסחריות. החברה כוללת סטודיו גרפי המומחה ביצירת מדבקות לרכבים ושילוט המיועד להיות בתנועה וכן צוות מתקינים מקצועי ואדיב.



דירוג המאמר: 5.0

תגובות למאמר שילוט משאיות – מדוע זה כדאי? תגובות למאמר שילוט משאיות – מדוע זה כדאי?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שילוט משאיות – מדוע זה כדאי?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

שירותי תרגום מעברית לאנגלית - ברנע תרגומים
ישרכארט טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
מקס שירות לקוחות - הדרך המהירה ביותר להגיע אל טלפון של MAX מעודכן 2023
עונשים בגוגל
שיווק באינסטגרם לעסקים איך משווקים ביעילות
איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?
שלטים מוארים
המדריך לפרסום ברדיו – כך עושים זאת נכון
יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

הנך נמצא כאן: שילוט משאיות – מדוע זה כדאי?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.