אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » מה הקשר בין פרסום בגוגל, קישורים לאתרים, שעונים ומקומות ישיבה בקניון

מה הקשר בין פרסום בגוגל, קישורים לאתרים, שעונים ומקומות ישיבה בקניון

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 877 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



כל מי שמנהל מסע פרסום בגוגל בודאי רצה שכך יהיה: ליצור דף נחיתה אטקרטיבי, מדהים מהמם ומרהיב, שימשוך את הגולשים ליצור קשר עם העסק. כחלק מהדיל הוא העלה על דעתו, שצריך לשלב קישור לאתר הרשמי של החברה (ואם יש כמה כאלה – אז קישורים לאתרים נוספים) בתוך דף הנחיתה.

יש פה את כל ההיגיון שבעולם, נכון? אז זהו. שלא.

למה לא נכון להציב קישורים לאתרים של החברה בתוך דפי הנחיתה

דפי נחיתה הם דפים עם מטרות עסקיות ברורות. לרוב מטרתם להשיג מכירה או מכירות דרך האינטרנט, או לחילופין להביא ליותר הרשמות או פניות לעסק. אי לכך כל דבר, שעלול להפריע למהלך העסקי הטהור, שבסופו אמורה לקרות הפעולה, הרצויה מצידו של המפרסם, צריך להיות בחוץ.

מכאן אתם יכולים להבין, שקישור לאתרים של העסק צריך להיות בחוץ.

כן, אני יודע שיש כמה גבות שמורמות: “השתגעת? אני השקעתי 900/7,000/10,000/20,000 (מחק את המיותר) ש"ח באתר שלי ועכשיו אתה רוצה, שאני לא אתייחס אליו? הלא כל הענין הוא שיראו אותי, שיקראו אותי, שיכירו אותי!”

קישורים לאתרים הם כמו מקומות ישיבה או שעונים בקניון – להלן ההסבר לאנלוגיה

אז במקום להגיב מהרגש בואו, ואעשה לכם שכל, דרך אנלוגיה קצרה מעולם, שכולכם מכירים בודאי – עולם הקניונים. וזה באמת לא משנה לי, אם אתם מרבים ללכת לקניון או לא – מה שחשוב פה הוא העיקרון המודגם.

דוגמה 1: כשאתם הולכים לקניון האם יש בו הרבה מקומות פנויים חינמיים לשבת עליהם? מן הסתם התשובה היא "לא". לעיתים אפילו אין מקום אחד לשבת בו. כל זה נועד, בכדי שתרצו לכתת את רגליכם יותר מהר לחנויות, ואם כבר תחשוק נפשכם בישיבה באיזה מקום – עדיף שזה יהיה בית קפה, שבו כמובן משלמים גם על עצם הישיבה בו. בכל מקרה רבותי, בעלי הקניון ושוכרי החנויות בו לא רוצים שתתעכבו יותר מדי במלאכתכם הקדושה :-).

דוגמה 2: האם הבחנתם, בכך שבקניון מצוי אין שעון להתבונן בו? חישבו רגע ואמצו את זיכרונכם....האמינו לי – אין שעון. שעון רק יגרום לכם להרגיש, שהזמן שאתם מעונינים לשהות בקניון דוחק, ויביא אתכם לקצר את השהות בקניון, ובאמירה חדה יותר: לקנות פחות בקניון.

מבינים את הענין?

דפי נחיתה, שיש בהם קישורים לאתרים שלכם או אתרים של אחרים, הם כמו מושבים חינמיים או שעונים. הם מסיחים מהפעולה הרצויה על ידכם: קניה/פניה/כל דבר אחר, שאתם רוצים שיקרה בדף הנחיתה. הקישורים המיותרים עלולים לגרום לנטישה של הגולש את הדפים או לקריאת דפים אחרים, שמהם לא יצא לכם דבר.

הנה דוגמה: נניח ואתם מפרסמים בדף נחיתה טלפון סלולרי למכירה. במסגרת דף הנחיתה אתם משלבים קישור לאתר היצרן של הטלפון. לכאורה זהו דבר הגיוני ומובן מאליו, שנועד לספק את צורכי המידע של הגולש. ואז מגיע לו גולש, קורא את הדף שלכם, מקליק על הקישור לאתר היצרן וממשיך לקרוא. כיוון שהגולש שלנו לא מומחה במפרטים טכניים, הוא מתקשה להבין, מה בדיוק הולך שם ואז הוא מתחיל לחקור באתרים אחרים. הזמן חולף והוא בכלל חייב ללכת לפגישה ונחשו מה קרה? אתם יודעים בדיוק מה קרה. כן, הוא עזב את הדף שלכם, ובדרך שילמתם על הקליק שלו מבלי לקבל תמורה.

איך בכל זאת לעבוד עם קישורים לאתרים בדפי נחיתה

כיוון שאנחנו מדברים על קישורים לאתרים באינטרנט, יש פה עדיין גמישות ואפשר בכל זאת לעבוד עם קישורים לאתרים.

דרך מס' 1: אל תעשו מהם קישורים! פשוט כך. רוצים להפנות לאתר של יצרן טלפון סלולרי פשוט כתבו טקסט רגיל כגון: www.CellPhone.com. מי שלמשל עושה בכך שימוש רב הוא אתר קפה דה-מרקר שלא מאפשר יצירת קישורים לאתרים בחתימה של הכותבים, אלא מותיר אותם כטקסט בלבד (נחשו למה...).

דרך מס' 2: הציבו את הקישור בדף התודה רבה. להזכירכם, דף התודה מופיע כשגולש ביצע את הפעולה הרצויה על ידכם בדף הנחיתה. זהו מקום אידיאלי לספר לו, שיש לכם אתר, ושכדאי לו לבקר בו. כך אתם מרויחים עוד כניסה חינמית לאתר שלכם ועוד הזדמנות לחזק את האמון של הגולש בכם.

לסיכום: קישורים לאתרים הם לא מילת גנאי בפרסום בגוגל, אבל כדאי לשים לב שלא להציב אותם מבלי לחשוב, על איך הם ישפיעו על תהליך הגלישה של הגולשים לרעה (מבחינתכם). השתמשו באחת מהדרכים שהצעתי כדי להתחמק מבעיות שקישורים לאתרים יכולים ליצור לכם מבחינה עסקית.

בברכת שבוע עסקים מוצלח,

שרון


אודות מחבר המאמר:

שרון אביגדור

שיווק אפקטיבי באינטרנט

http://www.semblog.info



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מה הקשר בין פרסום בגוגל, קישורים לאתרים, שעונים ומקומות ישיבה בקניון תגובות למאמר מה הקשר בין פרסום בגוגל, קישורים לאתרים, שעונים ומקומות ישיבה בקניון

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מה הקשר בין פרסום בגוגל, קישורים לאתרים, שעונים ומקומות ישיבה בקניון. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

שירותי תרגום מעברית לאנגלית - ברנע תרגומים
ישרכארט טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
מקס שירות לקוחות - הדרך המהירה ביותר להגיע אל טלפון של MAX מעודכן 2023
עונשים בגוגל
שיווק באינסטגרם לעסקים איך משווקים ביעילות
איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?
שלטים מוארים
המדריך לפרסום ברדיו – כך עושים זאת נכון
יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

הנך נמצא כאן: מה הקשר בין פרסום בגוגל, קישורים לאתרים, שעונים ומקומות ישיבה בקניון.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.