אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » שלטים כאמצעי פרסום

שלטים כאמצעי פרסום

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 894 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



שלטים

תרבות הצריכה המערבית הציפה אותנו בשלטים. לכל מקום שאליו נפנה נגלה במהרה כי אנו מוקפים באינספור שלטים: על לוחות מודעות, גשרים, בניינים, מתקני שילוט חוצות, שלטים ניידים, שלטים על כלי רכב, בכניסה לחנות או למוסד ועוד. מעבר לתפקידם הראשוני בהעברת מידע חיוני, בעידן הקפיטליסטי לשלטים יש תפקיד שיווקי שעיקרו הוא לעודד אותנו לרכוש מוצרים.

שלטים  - כרטיס הביקור של העסק שלך

במקרים רבים השלטים הם הדבר הראשון שאנו יודעים על חברה, מותג, חנות או מוסד מסוים. בעודנו הולכים ברחוב או נוסעים בכבישים, והרבה לפני שהתנסינו במוצר או בשירות, אנו רואים שלטים: שלטי חוצות במסגרת קמפיין פרסומי, שלטים המפארים את הכניסה לחנות מסוימת או מבנה מסוים. לפיכך, השלטים מעצבים במידה רבה את הרושם הראשוני שלנו על חברות וארגונים רבים. שלטים יכולים להיות מורכבים אך ורק משם החברה / המותג או משולבים יחד עם הלוגו שלה / שלו.

גודל השלטים, בחירת הגופן והעיצוב הייחודי של השלטים הם שמכריעים האם נמשיך בדרכנו או שהשלט ילכוד את מבטנו ותשומת ליבנו. לכן לאופן עיצוב וייצור השלטים יש חשיבות רבה. השלטים צריכים לפנות אל קהל היעד של החברה / הארגון ולמשוך את תשומת ליבו. השלטים צריכים להיות מוצבים במקומות נראים עבור קהל היעד, כמו למשל אזור גיאוגרפי, מקומות בילוי, מקומות עבודה וכדומה. ולבסוף, השלטים צריכים להיות עדכניים, תקינים ומתוחזקים כראוי. אף אחד לא ישים לב לשלטים דהויים, מתקלפים או שבורים. ומי שכן ישים לב לשלטים אלו לא יתרשם לטובה מן העסק, החברה או המותג שעומד מאחוריהם. לכן חשוב במיוחד להשקיע בעיצוב ובייצור השלטים.

שלטים – העברת ידע והנעה לפעולה

תפקידם הראשוני והמסורתי של שלטים הוא זיהוי והעברת מידע: כאן ממוקמת חנות X, כאן נפתח סניף של חברה Y ודומה. לצד תפקיד זה, לשלטים, ובמיוחד לשילוט חוצות, יש גם תפקיד שיווקי חשוב מאין כמוהו והוא – הנעה לפעולה. עצם העובדה שאנו מבחינים בשילוט חוצות של חברה או מותג, גם אם איננו נכנסים לחנות בזה הרגע, מכניסה את שם ולוגו החברה לתודעתנו. אם מדובר בשלט מוצלח, שמעוצב תוך התאמה לקהל היעד ושממוקם במיקום אולטימטיבי, השלט ייחרט בזיכרוננו מהר יותר ולמשך זמן רב יותר. כך שבפעם הבאה שנזדקק למוצר או לשירות רלוונטי, יהיה לנו קל יותר לשלוף אותו מהזיכרון ולהגיע לחברה שאת שלטיה אנו זוכרים. וזוהי למעשה המטרה העיקרית של שלטים – להניע אותנו לרכוש מוצר או שירות.

 

לסיכום, לשלטים יש יתרונות רבים בנוסף להעברת מידע ולזיהוי. בעידן הקפיטליסטי כל חברה, ארגון, מותג, בית עסק או מוסד זקוקים לשלטים אשר יהוו מעין כרטיס ביקור עבור לקוחות פוטנציאליים. נוסף על כך, שלטים בעלי עיצוב נכון וייצור איכותי יוכלו בסופו של דבר גם למשוך לקוחות ולהגביר את המכירות.

 

 


אודות מחבר המאמר:

אורי ג



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר שלטים כאמצעי פרסום תגובות למאמר שלטים כאמצעי פרסום

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שלטים כאמצעי פרסום. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

שירותי תרגום מעברית לאנגלית - ברנע תרגומים
ישרכארט טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
מקס שירות לקוחות - הדרך המהירה ביותר להגיע אל טלפון של MAX מעודכן 2023
עונשים בגוגל
שיווק באינסטגרם לעסקים איך משווקים ביעילות
איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?
שלטים מוארים
המדריך לפרסום ברדיו – כך עושים זאת נכון
יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

הנך נמצא כאן: שלטים כאמצעי פרסום.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.