אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » הרמוניה בין לקוחות לעסקים

הרמוניה בין לקוחות לעסקים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 899 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



הרמוניה שבין עסקים ללקוחות,  האם זה אפשרי?  באמנת השירות בישראל – פורטל האינטרנט עסקים – מאמינים שלא רק שזה אפשרי,  זה הכרחי זהו התנאי הבסיסי והעמוק ביותר לקיום יחסים  שבין לקוח לבית העסק.

ועל מנת שזה יקרה נדרשת מחויבות עמוקה של בתי עסק ללקוחותיהם. ולכן כל מי שחבר בפורטל האינטרנט עסקים מתחיב לאמנת השירות ולמתן שירות הוגן ואיכותי.

 

אז למה שעסקים יעשו זאת ומבחירה? רצינו לדעת מה מניע אותם.

 

מכון רנה בירושלים, בעל מוניטין של למעלה מ-30 שנה  הוא מרכז לטיפולי אסתטיקה, קוסמטיקה ורפואה משלימה. המכון מתמחה בבריאות כף הרגל, בטיפולי קוסמטיקה, ברפואה אלטרנטיבית וברפואה משלימה.

"אני" אומרת בעלת המכון - רנה קלוגר  "הצטרפתי לאמנת השירות בישראל לאחר שנכוויתי קשות כלקוחה".

באחד הימים רכשתי מוצר מבית עסק שבו הייתי לקוחה במשך שנים. לא הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה וצריכה. הייתי צריכה משהו ספציפי. זה לא היה המוצר שחיפשתי.  וזה היה מוצר יקר,

אבל בעל העסק מיהר להרגיע את חששותיי:  "אל תדאגי" הוא אמר "אני כאן! את הרי מכירה אותי! אני לא הולך לשום מקום! לכי הביתה. נסי ואם לא תהיי מרוצה אני מחזיר לך את הכסף".

ואכן כך עשיתי. הלכתי הביתה, ומאחר שהמוצר לא עבד חזרתי לבית העסק.

בתחילה קיבל אותי בעל העסק בחיוך:  "מה נשמע? איך את מרגישה? איך אוכל לעזור לך?" הוא שאל.

" המוצר איננו תקין" עניתי.

"עמדי בצד, אל תפריעי את לא רואה שאני משרת לקוחות?" הוא ענה בגסות.

ואכן, עמדתי בצד וחיכיתי בסבלנות, אף שכבר מזמן עבר תורי.

לבסוף הוא אמר לי בחוסר סבלנות: "תביאי, תראי לי" לקח את המוצר החזיק ביד, סובב אותו, התבונן ואמר " הכול בסדר."

אמרתי לו שהמוצר לא בסדר, והזכרתי לו את הבטחתו.

אז, הוא החל להרים את קולו, לצעוק, לנזוף , לשים אותי לצחוק וללעוג לי לפני מי שנכח במקום: "מה את עושה ממני צחוק? זה שוק? רוצה לעבוד עלי? יאללה, לכי הביתה כבר גברת". ואת מה שאמר ליווה בתנועת יד על מנת להמחיש ולהדגיש את דבריו.

 

חזרתי הביתה נעלבת ומושפלת. היה לי ברור שלא כך צריכים הדברים להתנהל. אני בעלת עסק וותיקה מאוד ובעלת מוניטין של למעלה מ-30 שנה. שירות הוא הדבר הכי חשוב והכי בסיסי וזה צריך להיות ברור מאליו. ולכן בחרתי להצטרף לאמנת השירות. ואני מתחייבת שוב ושוב ושוב. אני גאה במחויבות הזו ואני מאמינה שהיא הכרחית.

 

 

מתכת הדור היא חברה ותיקה מבאר שבע לעבודות קונסטרוקציה ואחזקות. החברה מבצעת עבודות מתכת שונות: תכנון, התקנת, הרכבה ובניה של ציוד לתעשייה, מסועים, חריטה, תחזוקת ציוד, תכנון ועוד.

 

מתכת הדור הצטרפה לאמנת השירות בישראל לפני 7 שנים. מספר יהושע בעל החברה על הסיבות שהביאו אותו להצטרף לאמנה.

"חיפשתי צינור פרסום שאיתו אוכל להגיע ללקוחות היעד שלי שפרושים על פני כל הארץ. בתקופה הזו האינטרנט כבר הפך לצינור מידע רציני. ולכן היה לי מובן מאליו שפורטל אינטרנט עסקי הוא צינור החשיפה עבורנו.

מצד שני אנחנו בהדור מקפידים על איכות שירות ואנו אף בעלי תקן ISO 9000.

ולכן כשפגשתי בפורטל האינטרנט – עסקים אמנת השירות בישראל. היה ברור שזה המקום הכי נכון להדור . כי הוא מספק לנו את מה שרצינו וחיפשנו, ובאופן מדויק. גם חשיפה ונראות באינטרנט וגם איכות שירות" .

 

אז לשאלה האם הרמוניה בין עסקים ללקוחות אפשרית? התשובה היא כן ובהחלט! זוהי חלק מתפיסת עולמו של מי שעומד בראש פורטל האינטרנט עסקים אמנת השירות בישראל - יצחק ידין - איש צנוע ורב מעשים (תוכלו לקרוא עליו ברחבי הרשת במאמר "יצחק ידין - האיש מאחורי – פורטל האינטרנט עסקים").

וההרמוניה מתקיימת  כאן ובגאון.

 

ובנימה זו נוכל לברך ולומר: שנה טובה לעסקים שנה טובה ללקוחות.

כתובת פורטל האינטרנט: www.asakim.co.il

טלפון: 077-2345822פקס: 077-2345821

דוא"ל:: amana@asakim.co.il


אודות מחבר המאמר:

איריס בן זאב, יועצת  לעסקים, מנהלת שיווק במיקור חוץ. בעלת תואר שני במנהל עסקים (בהצטינות). מנכ"לית ובעלים של איריס שיווק במיקור חוץ ויעות לעסקים. איריס מתמחה בפתרון משברים,תהליכי שינוי והתרחבות,שיפור בתוצאות ובביצועי. איריס מביאה ניסיון מרשים, הצלחות בולטות, כלים ותהליכי עבודה אותם היא בונה בעצמה, ומודל עסקי מנצח השם דגש על ליווי וביצוע.

אתר הבית: www.irisrt.biz



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר הרמוניה בין לקוחות לעסקים תגובות למאמר הרמוניה בין לקוחות לעסקים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הרמוניה בין לקוחות לעסקים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

שירותי תרגום מעברית לאנגלית - ברנע תרגומים
ישרכארט טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
מקס שירות לקוחות - הדרך המהירה ביותר להגיע אל טלפון של MAX מעודכן 2023
עונשים בגוגל
שיווק באינסטגרם לעסקים איך משווקים ביעילות
איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?
שלטים מוארים
המדריך לפרסום ברדיו – כך עושים זאת נכון
יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

הנך נמצא כאן: הרמוניה בין לקוחות לעסקים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.