אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום ושיווק » הסודות מאחורי המדפים - המדפים רק נראים שקטים, אך האם הם כאלה ?

הסודות מאחורי המדפים - המדפים רק נראים שקטים, אך האם הם כאלה ?

מחבר המאמר: יובל לובנשטיין
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 369 פעמים
תאריך פרסום: 19.04.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


הסודות מאחורי המדפים – המדפים רק נראים שקטים אך האם הם כאלה ?

 

 

יובל לובנשטיין

 

 

אם רק היה למוצרים פה, הייתם יכולים לשמוע המון סיפורים מרתקים. סיפורים על מאבקי כוח על אמוציות על תככים ועל הרבה אבל ממש הרבה אגו.

אבל המוצרים אולי מדברים, אך בשפה שאנו בני האדם לא יכולים לשמוע או להבין.

המוצרים אשר אנו רואים על גבי מדפי רשתות השיווק ובעיקר רשתות המזון, הפארם, מכשירי התיבה הצעצועים ועשה זאת בעצמך, לא מגיעים למדף בעצמם. קיים תהליך די מובנה, אשר דומה בכל הרשתות, עם התאמות ספציפיות לכל רשת ורשת.

המוצרים אשר מיוצגים או על ידי נציגי היצרן או היבואן אשר מייצגם בישראל, מציגים אותם בפני אנשי הסחר או הקניינים של כל רשת, אשר מחליטים אם הוא יכנס למגוון קרי הקטלוג של הרשת, באיזה מחיר קנייה ובאיזה מחיר מכירה הוא יוצג לצרכנים.

במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו עם ריבוי שטחי מסחר, צפיפות מרכזי קניות ותחרותיות יתר, טבעי הדבר שתהיינה התנגשויות ומתחים.

בדרך כלל נראה נציגות גדולה יותר של ספק כזה או אחר ברשת מסויימת, דבר אשר יכול לנבוע מהחלטה של הספק להעדיף רשת אחת ולא אחרת או כתוצאה מדינאמיקה שנוצרת עם השנים.

בימים אלו עומדים מנהלי אחת הרשתות הגדולות,אפי רוזנהויז ואלי גידור לדין פלילי על הטענה שהם הפעילו כוחניות יתר וניסו להניע המשך מבצעים ברשת המתחרה.

המדפים רק נראים רגועים, אולם הם יכולים לספר גם על ריגול תעשייתי בין החברות השונות. זוהי מילה עדינה לעבודה מאומצת של החברות להשיג מידע או לשתול מידע מוטעה, על מנת לקדם את העסקים שלהם.

מדובר על ציטוטים והאזנות סתר, על ניסיון לקלוט פקסים ולנווט אותם גם למכשירים נוספים, ניסיון להוציא חומר מתוך פחי אשפה מתוך ניסיון לאתר כוונות או תוכניות של המתחרים, ניסיון משחזר חומר גרוס מתוך מגרסות (קיימים בשוק מכשירים המסוגלים לסרוק את החומר הגרוס ובאמצעות תוכנות מיוחדות לחבר בין החלקים ולהפכם "לדף מקור")

אכן רק נראה ונשמע שקט בין המדפים, אך השקט הזה "הוא רק השקט שלפני הסערה" או שקט, כי אנו לא מסוגלים להבין את שפת המוצרים.

 



אודות מחבר המאמר:

יובל לובנשטיין מייעץ לחברות בתחום השיווק והאסטרטגיה



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים - המדפים רק נראים שקטים, אך האם הם כאלה ? תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים - המדפים רק נראים שקטים, אך האם הם כאלה ?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים - המדפים רק נראים שקטים, אך האם הם כאלה ?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?
ייעוץ שיווקי: כמה שאלות ותשובות
פולדרים: כיצד לעצב פולדר אפקטיבי
פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

הנך נמצא כאן: הסודות מאחורי המדפים - המדפים רק נראים שקטים, אך האם הם כאלה ?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.