אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פרסום ושיווק » פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 1099 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



זוכרים את הפתגמים "אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בו"? ו-"לא כל הנוצץ זהב?" כשאתם באים לעצב פולדרים, שכחו מהפתגמים האלה, כי הלקוחות שלכם כן מסתכלים בקנקן, כן מחפשים את הנוצץ. אם הפולדר שלכם יראה סתמי למדי, אף אחד לא ירצה להציץ במה שבפנים, שלא לדבר על לקחת את העסק שלכם ברצינות. אז כיצד מעצבים פולדרים ונמנעים מטעויות מתסכלות? המשיכו וקראו....

Less is more  - בניגוד לתפיסה הרווחת והמקובלת בקרב מעצבים גרפיים רבים (ובכלל) - פולדרים אינם חייבים להיות מתוחכמים מידי. תמונה יפהפייה אחת או לוגו יכולים ליצור אפקט מרשים הרבה יותר מאשר דחיסה של המון תמונות ואלמנטים. אם תעמיסו יותר מידי מאלו על הכריכה, יתכן שהמסר שלכם פשוט לא יעבור. אין זה אומר שאינכם יכולים להשתמש בכמה אלמנטים וכמה תמונות. בחרו לכם את המוקד, אליו תרצו להסב את העין. התאמה צבעונית - לצבע יש השפעה עצומה על העיצוב של הפולדר. לכן, יש להשתמש בו בזהירות ובחכמה. צבע וורוד בייבי ייראה לא הולם לפולדר של חברת ייעוץ שיווקי. מצד שני, הוא יכול להיראות מושלם לסלון יופי, שמציע פדיקור ומניקור, או לחנות שמלות לילדות. בחרו כמה צבעים, שיתאימו לחזון העסקי שלכם וגם יהיו יפים לפולדר. בחירת צבעים שגייה עלולה להרוס את כל המסר, שתרצו להעביר ללקוחות. בחרו את הנייר המתאים - לפני שאתם מאשרים את הקובץ להדפסה, בקשו לראות סוגים שונים של נייר. אולי נייר עם טקסטורה יחמיא לעיצוב שלכם? אולי תעדיפו דווקא נייר גלוסי? חשוב שתדעו, כי אם אתם לוקחים נייר צבעוני (כגון שמנת), הצבעים עלולים להראות מעט שונים ממה שציפיתם. לא משנה באיזה נייר תבחרו - התעקשו לקבל דוגמה של ההדפסה. התבוננו בתוצאות בסבלנות, קחו את הזמן. בחרו את הנייר שהכי מחמיא לעיצוב שלכם ואשרו את ההדפסה. חשבו גם על מה שיש בתוך הקנקן - כשאתם מעצבים פולדרים למטרות קידום מכירות, הקפידו על תכנים מדויקים, קולעים, עניינים - ישר ולעניין. אל תדחסו יותר מידי תכנים, שיכולים להעיב על העיצוב שלכם. אל תעמיסו על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יותר מידי מידע. חשבו על הפולדרים כעל עיתון. הכריכה היא הכותרת, האינפורמציה בפנים היא המאמר עצמו. לקוח שיתעניין, תמיד יוכל לבקש מכם פרטים נוספים.

השתמשו באפקטים מיוחדים בחכמה - כל בית דפוס מציע שפע של אפשרויות הדפסה לשדרוג הפולדר. האפשרויות האלו עושות הבדל עצום, כשבוחרים ומשתמשים בהן בחכמה. מאידך, הן גם יכולות לפגום בעיצוב. לדוגמה, תוכלו להבליט את הלוגו שלכם, אבל אם הוא כעור ומיושן, מדוע שתעשו זאת? דוגמה נוספת: תוכלו לעשות פולדר עם חלון, אבל אם בפולדר אין דבר נוסף מלבד דפים משמימים, מדוע עשיתם זאת?

כדי לבחור את הבחירות המתאימות, התייעצו עם בית דפוס. זכרו, זה התפקיד של הגרפיקאים - לסייע לכם. 


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון תגובות למאמר פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

שירותי תרגום מעברית לאנגלית - ברנע תרגומים
ישרכארט טלפון - הדרך המהירה ביותר להגיע אל שירות לקוחות [מעודכן 2023]
מקס שירות לקוחות - הדרך המהירה ביותר להגיע אל טלפון של MAX מעודכן 2023
עונשים בגוגל
שיווק באינסטגרם לעסקים איך משווקים ביעילות
איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?
שלטים מוארים
המדריך לפרסום ברדיו – כך עושים זאת נכון
יש מי שמקדם את האתר שלך
המלחמה העזה בשוק השיווק והפרסום האינטרנטי
שיווק חברתי יעיל
להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

הנך נמצא כאן: פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.