אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום ושיווק » הסודות מאחורי המדפים- מחלקת הירקות והפירות, האם יש מה להתגאות ?

הסודות מאחורי המדפים- מחלקת הירקות והפירות, האם יש מה להתגאות ?

מחבר המאמר: יובל לובנשטיין
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 372 פעמים
תאריך פרסום: 27.03.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


הסודות מאחורי המדפים –מחלקת הירקות והפירות, האם יש מה

                                   להתגאות ?

 

 

יובל לובנשטיין

 

התשובה היא – בהחלט כן.

 

מחלקות הירקות והפירות, עברו בשנים האחרונות, מהפכה של ממש.

ממחלקות שעמדו בצד, עם ציוד ומתקנים רעועים, הפכו יותר ויותר מחלקות אלא, לחלון הראווה של הרשתות.

 

המחלקות מוקמו בכניסה לחנות, על מנת למשוך לקוחות, להראות ולהבליט את הטריות, הבריאות, הריח והחוויה.

המחלקה צוידה באביזרי מידוף חדשים, חלקם מעץ וחלקם ממתכת ולכולם הוספה "תאורה מחמיאה", אשר נותנת לירק או לפרי מראה מגרה ובשל יותר.

בנוסף הורחבו  השטחים של מקררי הצינון אשר, בהם מונחים ירקות, א להם חיי מדף קצרים באופן יחסי, על מנת לשומרן במצב רענן ומתוח, זמן ארוך יותר.

מגמה נוספת אשר נכנסת יותר ויותר במחלקה היא שיפור אריזת המוצרים. רואים זאת בכרוב הלבן והאדום, אשר זוכים לעטיפת שרינק בניילון נצמד, דרך מגשיות קל קר אשר בהן אורזים מוצרים עדינים, כמו חסות עגולות (אייסברג), תרמילי אפונה, במיה ועוד.

 

מגמת הבריאות והטרי לצד אמצעי הקירור והשינוע המתקדמים, אשר רובם הפכו להיות גם הם מקוררים, מאפשרים הכנסת מוצרים נוספים, אשר חלקם רגישים, כמו סלטי יקרות חתוכים שטופים ומוכנים לאכילה, פטריות, נבטים, שורשים, תבלינים חיים, כמו כורכום וזנגביל טריים.

 

שיפור זה בשרשרת הקירור הוא שלב נוסף בהתפתחות הרשתות בארץ, בדומה לנעשה מעבר לים, שם הולכות וגדלות המחלקות, אשר מציעות מוצרים טריים לצד צמצום שטחי השימורים ובצקים הקפואים.

 

 

יובל לובנשטיין,יועץ לחברות מוצרי צריכה, ממקימי שופרסל דיל.

 

 



אודות מחבר המאמר:

יובל לובנשטיין, משמש כיועץ אסטרטגי ושיווקי לחברות בתחום מוצרי הצריכה, ממקימי שופרסל דיל.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים- מחלקת הירקות והפירות, האם יש מה להתגאות ? תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים- מחלקת הירקות והפירות, האם יש מה להתגאות ?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים- מחלקת הירקות והפירות, האם יש מה להתגאות ?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?
ייעוץ שיווקי: כמה שאלות ותשובות
פולדרים: כיצד לעצב פולדר אפקטיבי
פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

הנך נמצא כאן: הסודות מאחורי המדפים- מחלקת הירקות והפירות, האם יש מה להתגאות ?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.