אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום ושיווק » הדיסק און קי – בשיחת אחד על אחד עם חווית מוצרי הפרסום המצליחה בענף

הדיסק און קי – בשיחת אחד על אחד עם חווית מוצרי הפרסום המצליחה בענף

מחבר המאמר: eldad2ben
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 428 פעמים
תאריך פרסום: 03.09.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


איך קרה הדבר שכל פרסומאי דואג להוביל במוצריו דיסק און קי ומקדם מוצר זה בכל פגישה מול מנהלי השיווק.   מנהלי השיווק הם בעצם מקבלי ההחלטות בכל ההנוגע לעיצוב הנוף הארגוני של המאה הנוכחית. מולם מדי יום   ספקים שונים נעמדים בתור ארוך ומציעים שירות או מוצר. במקרה של הפרסומאי – מוצר פרסומי. השוק כמובן יודע ומכיר בכוחם של מוצרי הפרסום ומתנות ממותגות. אך עדין נשאלת שאלה, איך מוצר מסוים מצליח להיות זוהר מעט יותר מכולם והביקוש אליו ממשיך לגדול למרות היותו מוכר ושכיח בשוק – עובדה שאמורה לגרום ברוב המקרים לירידת ביקושים בשטח שמוביל טרנדים וגימיקים שמסיעים לבידול ולמשיכת צומת לב ממתחרים.

התשובה הינה מורכבת ופשוטה במקשה אחת. המוצר הפך לשוק משל עצמו. המוצר דיסק און קי החל את דרכו ברובריקת הגאדג'טים שוק מוצרים חדשנים שבעיקר נועדו לספק גירויים מיידיים מתוך פרמטרים של ויזואליות, טכנולוגיה מפתיעה וניסיון לייצר במוצר אחד מספר שימושים – הצלחת קטגוריה זו לרוב נתפסת כמרשימה ולכן מתקבלת בברכה בקרב מגוון מנהלי השיווק. יחד עם זאת הסיפור של הדיסק און קי מתפתח בעלילה זו לכיוונים אחרים שלא הכרנו עם מוצרים שהחלו את דרכם בקטגורית הגאדג'טים.

מוצר הדיסק און קי שווק וקודם, כפי שכל פרסומאי מקדם את שלל מוצריו. אך בשונה ממוצרים אחרים, הלקוחות ראו בדיסק און קי כשילוב באמת נכון של מוצר פונקציונאלי ופריצת דרך טכנולוגית שהולידה שלל דגמים נוספים מדגם האבטיפוס הבסיסי והפשוט. המוצר קבע סדר יום. מכנסים לתערוכות המוצר הפך למבוקש בקרב המבקרים, בקרב מנהלי הרכש, בקרב מנהלי השיווק ובקרב מנהלי מש"א. הדרישה הניעה יצרנים לחשוב בתוך עצמם והובילה לדבר הטבעי הבא : הקמת מחלקת קריאיטיב מיוחדת עבור מוצר הדיסק און קי במטרה לספק מענה טוב יותר, חכם יותר, נוח יותר, מתוחכם יותר וכמובן יפה ומושך יותר עבור חווית משתמש מרשימה. וכך היה, הדיסק און קי קיבל מעמד קבע מול סגמנטים שונים שאינם מתחרים בו אלא מובילים שימושים נוספים של מוצרי פרסום בארסנל הכלים של כל פרסומאי.

היום כבר ידוע שבין עטים, חולצות, מחזיקי מפתחות ותיקים – מוצרי פרסום קלאסים – עומדת באצילות יחד איתם קטגוריה שהיא כבר ממש לא חדשה – קטגורית הדיסק און קי וחשוב להכיר בה ובבידול שלה ממוצרי מחשב, מוצרי גאדג'טים וכמובן ממוצרי הגימיק – היום דיסק און קי מוביל קו מוצרים משל עצמו : מוצרי גימיק משל עצמו, גאדג'טים משל עצמו וכן טכנולוגיה חכמה ומפתיעה שנועדה לקדם המשכיות וזרימת קו צמיחה טבעי של מוצר שהתחיל כפרפריאלי וכיום מוביל ומעצב את מרכז העשייה בקרב פרסומאים, יבואנים ומנהלי שיווק שממתינים לתשובה הגדולה הבאה.  



אודות מחבר המאמר:

כותב המאמר הינו פרסומאי מענף מוצרי הפרסום



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר הדיסק און קי – בשיחת אחד על אחד עם חווית מוצרי הפרסום המצליחה בענף תגובות למאמר הדיסק און קי – בשיחת אחד על אחד עם חווית מוצרי הפרסום המצליחה בענף

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הדיסק און קי – בשיחת אחד על אחד עם חווית מוצרי הפרסום המצליחה בענף. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?
ייעוץ שיווקי: כמה שאלות ותשובות
פולדרים: כיצד לעצב פולדר אפקטיבי
פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

הנך נמצא כאן: הדיסק און קי – בשיחת אחד על אחד עם חווית מוצרי הפרסום המצליחה בענף.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.