אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פרסום ושיווק » כתיבה שיווקית – הגורם המרכזי להצלחת האתר

כתיבה שיווקית – הגורם המרכזי להצלחת האתר

מחבר המאמר: haim326
פורסם בקטגוריה: פרסום ושיווק
המאמר נקרא 541 פעמים
תאריך פרסום: 04.09.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


האם אנחנו מעצבים ללא עזרה את האתר ,האם אתם יוצרים אותו לבד ? אין ספק שלא רצוי!! בכל שטח הקשור לבניית אתר האינטרנט כולם מבקשים לשכור אנשי מקצוע בעלי ניסיון . אם כן מדוע שלא נבקש את שירותיו של קופירייטינג מקצועי בעניין של כתיבה שיווקית?

נכון, כל מרכיב הוא גורם חשוב בהצלחתו של אתר האינטרנט ,אך רק מילים משווקות. כתיבה שיווקית היא סוג של כתיבה שמשכנעת את המתעניין ונותנת לו עידוד לרכוש את המוצר או השירות. כתיבה שיווקית הינה בהרבה יותר אפקטיבית מאשר מודעת פרסומת. המודעה היא חד פעמית, ואולם אתר שכתוב במקצועיות זה אתר שנראה לעתים קרובות ומוכר את המוצר בכל יום ושעה שעה.

כתיבה שיווקית – כיצד נכתוב שורת כותרת מתאימה

  • * הכותרת זו הפרמטר החשוב בכתיבה השיווקית. הגולש הממוצע חסר סבלנות והוא תמיד ממהר. הוא לא קורא בעיון , אלא מרפרף ועובר מאתר אחד למשנהו. מחקרים מראים כי גולש מצוי באתר האינטרנט באופן ממוצע שלושים שניות. תוך כדי הזמן הקצר הזה מוטל עלינו לתפוש אותו ולגרום לו להישאר באתר. זהו תפקידה של הכותרת. * כתיבת כותרות היא קופירייטינג. שורת כותרת מעולה צריך לדעת איך לכתוב . זוהי מלאכה שרצוי ללומדה. רק כותב תוכן מקצועי ומיומן יש לו את היידע למצוא שורת כותרת מעניינת, מיוחדת וממוקדת שתמשוך את תשומת לבו של הגולש, "תלכוד" אותו באתר שלכם ותשפיע עליו להתעניין באתר}.

כתיבת מאמרים לאינטרנט – 5 כלים שישפרו כל אתר ברשת

  • * כתיבה שיווקית נכתבת בפסקאות. כל פסקה נוגעת בעניין אחד. לכל פסקה יש לכתוב שורת כותרת משכנעת שתמשוך את הגולש להמשיך לקרוא. * כתיבה שיווקית נכתבת בצורת הפירמידה. את היתרונות ואת מרב מאמצי השכנוע נכתוב בראש המאמר. רק אם הגולש באתר ישוכנע שכדאי לו להוסיף לעיין, הוא ייוותר באתר שלנו. אם לא יהיה בידינו לסקרן אותו בפסקה הראשונה, הוא יעזוב במהירות את האתר שלנו. * כתיבה שיווקית היא כתיבה המניעה לפעולה. אם אתם רוצים שהלקוח יקנה את המוצר או שיגלה עניין בשירות המוצע, יש לדחוף את הגולש לפעולה. יש להניע לפעולה כמה פעמים לאורך הכתבה. בסיום הכתבה נזמין שוב את הלקוח לממש את העסקה ונעשה שימוש בלשון ציווי. למרות הפליאה שבדבר מצויים הרבה לקוחות המצפים שנשכנע אותם להזמין את המוצר או את השירות. * לשון מתוקנת ובלי שגיאות הינה תנאי חשוב מאוד עבור כתיבת תוכן. יש לכבד את הגולש ולהגיש בפניו מאמר אשר כתוב בעברית יפה, שאין בו שגיאות כתיב ובלי שגיאות פיסוק. * כתיבת מאמרים לאינטרנט או כתיבה שיווקית אלו מקצועות שחיוני להשתלם בהם. ידיעה בכתיבה וניסוח לא תמיד מספיקה לכתיבת תוכן לאינטרנט . בזמן שאנחנו בונים אתר, לא רצוי לקמץ, חיוני לשכור כותב תוכן מקצועי ואיכותי שיגרום להצלחת האתר.



אודות מחבר המאמר:

בעזרה של דף נחיתה והפצת מאמרים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר כתיבה שיווקית – הגורם המרכזי להצלחת האתר תגובות למאמר כתיבה שיווקית – הגורם המרכזי להצלחת האתר

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כתיבה שיווקית – הגורם המרכזי להצלחת האתר. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פרסום ושיווק

להוציא יותר מ"הר השקלים" שאנו משקיעים בפרסום
חיתוך אותיות לעיצוב שלטים
פרסום ושיווק בעידן המודרני
מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים
מדבקות בגלילים - סוגים ושימושים
כל היתרונות של שיווק בפייסבוק
מדבקות בגלילים
מידע שימושי על הדפסת כרטיסי ביקור
מיתוג עסקי באמצעות רכבי החברה
שיווק מנצח באמצעות שלטים
איך עושים הרצאה טובה?
ייעוץ שיווקי: מה אתה כבר יודע?
ייעוץ שיווקי: כמה שאלות ותשובות
פולדרים: כיצד לעצב פולדר אפקטיבי
פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון

הנך נמצא כאן: כתיבה שיווקית – הגורם המרכזי להצלחת האתר.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.