אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » פיתוח שרירים » 8 טיפים לדדליפט מוצלח וכבד

8 טיפים לדדליפט מוצלח וכבד

מחבר המאמר: אביעד ברקמן
פורסם בקטגוריה: פיתוח שרירים
המאמר נקרא 321 פעמים
תאריך פרסום: 10.05.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


1.שמרו על המוט קרוב לגופכם במהלך כל התרגיל - זהו כלל חשוב מאד.ככל שהמוט יהיה מרוחק מכם, זה יהפוך ליותר כבד (מנופים וכוח הגרביטציה).בדדליפט קונבציונאלי המוט צריך כמעט לגעת בקרסוליים בתחתית התנועה.בדדליפט בעמידת סומו מוט המשקולות קצת נוגע בקרסוליים.

2.התחילו את התנועה עם הרגליים ולא עם הזרועות - אל תנסו למשוך את המשקל עם זרועות לא ישרות שכן זה מתכון לפציעות וקריעת שרירים ביד הקדמית.לחצו את המשקל מהרצפה כלפי מעלה באמצעות הרגליים.התמקדו בלדחוף עם הרגליים את הרצפה.

3.אל תעשו דדליפט כל שבוע - הגוף צריך זמן התאוששות ארוך יותר מאימון דדליפט כבד במיוחד.חשוב להימנע מאימון יתר אשר מעלה את הסיכון לפציעה וכאבי גב וזה מקטין את התועלת והיתרונות באימון של דדליפט מלא בכל שבוע.

4.תרגלו את התנועה בטכניקה טובה להרמת משקל בדיוק כמו שהייתם רוצים להרים בתחרות.כל חזרה וחזרה גם במהלך החימום הספציפי צריכה להיות בתנועה מצויינת.חשוב לתרגל על מנת שהתנועה תהפוך לאוטומטית.

5.התאמנו כדי לזכות בתחרות.אל תפריעו לשום מחסום מנטלי להפריע לכם לנצח.הציבו מטרות רחוקות טווח ויעדים קרובים יותר והשיגו אותם אחד אחרי השני.התאמנו כמו אלופים והאמינו בעצמכם.תכננו, האמינו והשיגו.הרצון לזכות הוא חשוב אבל חשוב אף יותר הרצון להתכונן לכך.

6.אל תשתמשו ברצועות הרמה בזמן הדדליפט - במקום זאת חזקו את האחיזה שלכם.יש שפע של תרגילים מצויינים לכך.

7.הקפידו להתחיל למשוך עם הראש והטרפזים באותו זמן שאתם מתחילים לדחוף עם הרגליים.

8.הקפידו להתקדם באופן הדרגתי ולהתייעץ עם מאמן כושר אישי מנוסה אשר יבקר ויפקח על התנועה ויבחר את העומסים המתאימים להתקדמות מכובדת.

נכתב ע"י אביעד ברקמן, מתמחה באימון כושר אישי למטרות פיתוח כוח והרזיה.



אודות מחבר המאמר:

 

אביעד ברקמן, הינו מאמן כושר אישי מומחה ובעל ניסיון רב.

מאמן בכפר המכביה משנת 2006 והבעלים של Fit2day - חדר כושר פרטי לאימון כושר אישי בגבעתיים.

מתמחה באימוני כוח לספורטאים ונוער, ובליווי תהליכי ירידה במשקל - אימוני כוח תומכים, אימוני סיבולת לב-ריאה וקואצ'ינג איך להתמיד וליהנות מפעילות גופנית תוך שילובה בחיי היום-יום.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר 8 טיפים לדדליפט מוצלח וכבד תגובות למאמר 8 טיפים לדדליפט מוצלח וכבד

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר 8 טיפים לדדליפט מוצלח וכבד. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פיתוח שרירים

8 טיפים לדדליפט מוצלח וכבד
תוספי תזונה לספורטאים לחיזוק הגוף
אימון רגליים ע"י סקוואט

הנך נמצא כאן: 8 טיפים לדדליפט מוצלח וכבד.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.