אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דברים שאת חייבת לזכור לפני שאת קונה מתנה לחבר שלך

 

מתנות הן התגלמות האהבה וכשאנו נותנות אותן לאחד המיוחד אנו מביעות את האהבה שלנו כלפיו ואת זה שהוא חשוב לנו כל כך. ישנו סיכוי שלחבר שלך יש ראש מאד ביקורתי. אין צורך שתקני לחבר שלך מתנה ממש יקרה; את צריכה לקנות את המתנה המתאימה בשביל החבר שלך. אם את רוצה לקנות לו מתנה לחבר שהיא מתנה רומנטית אז תקני לו מתנה שתראה את האהבה שלך ושתסמל את האהבה שלך.

 

אם החבר שלך מאד רגיש הוא יבין שהדבר החשוב ביותר הוא את, ולא המתנה, לכן במקרה הזה כל דבר המבטא אהבה יהיה מתנה נהדרת בשביל החבר שלך. זה יהיה הכי טוב אם תתני לו משהו שהכנת בעצמך או שהשקעת בו מאמצים רבים כדי להכין אותו, כי אז זה יהיה יותר יקר לחבר שלך והוא יעריך את זה יותר. אבל בכלליות, בנים אוהבים גדג'טים, לכן בתור מתנה לחבר בחירת גדג'ט תהייה הבחירה הטובה יותר. את יכולה לבחור מתנות לגבר שיש בהן מהירות או שכוללות מהירות, אולי חווית נהיגה תהייה מתנה נחמדה.

 

גברים גם אוהבים בשרים. אז את יכולה להביא לו פינוק של סטייק פילה יקר. הם גם אוהבים ספורט, אז זה יהיה מגניב אם תצליחי לסדר לו כרטיסים למשחק שבו מופיעה הקבוצה האהובה עליו. בנוסף, גברים אוהבים גם לשתות. אז גם אם את אוהבת את זה, צאו לבלות בלילה בבר. ככה תוכלו להתקרב אחד לשניה ולהכיר אחד את השניה יותר לעומק.

 

אם החבר שלך משוגע על סרטים אז זה יפתיע אותו אם תעניקי לו במתנה סדרת סרטים, כמו את אוסף סדרת סרטי ג'יימס בונד, סדרת רמבו או עוד סדרות נוספות. גברים גם אוהבים עטים אלגנטיים ומחברות. פשוט וקל להשיג כאלו. ישנם מיליוני דברים שאת יכולה לבחור לחבר שלך בתור מתנה לחבר, אך הדבר החשוב ביותר הוא האהבה שיש בינך לבין החבר שלך, שהיא נצחית.


אודות מחבר המאמר

אנימי - מתנה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.