אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עורך דין נזיקין - נגרם לכם נזק? אל תוותרו!

 

החוק במדינת ישראל, מגן על האזרחים מפני כל מקרה של נזק. נזק פירושו – כל דבר שנגרם על ידי אדם ופגע באדם אחר. מטרת החוק היא לקבוע האם וכמה פיצויים מגיעים לאדם הניזוק, כאשר השאיפה היא לגרום לו ככל האפשר לחזור למצבו הקודם שלפני הפגיעה. דיני הנזיקין משתייכים למשפט האזרחי, הקובע לכל מקרה לגופו את גובה הפיצויים אותם יקבל הניזוק. ישנם עורכי דין המתמחים במיוחד בתחום זה. עורך דין לנזיקין בתל אביב יוכל לעזור לכם לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

איך יודעים כמה פיצויים נדרש המזיק לשלם?

רמת הפיצויים נקבעת על פי שתי שאלות עיקריות:

רשלנות רפואית

אחת הדוגמאות הנפוצות בדיני נזיקין, היא רשלנות רפואית. החוק מתייחס לרשלנות רפואית כסוג של רשלנות כללית, ולפי זה קובע את רמת הפיצויים במקרים מעין אלו. בית המשפט פוסק פיצויים, גם כאשר הצד המזיק לא התכוון כלל. וכך, למרות שכל מטרת הרופא היא לרפא ולסייע, במקרה שהרופא חרג מהסטנדרטים הנהוגים ברפואה, יצטרך לשלם פיצויים למטופל שניזוק מכך.

על מנת לבחון רשלנות רפואית, בית המשפט יבדוק שלושה דברים יסודיים:

כפי שבוודאי נוכחתם לראות, תחום זה הינו מורכב מאוד. רצוי מאוד לקחת עורך דין לרשלנות רפואית אשר יעזור לכם לקבל את מירב הפיצויים המגיעים לכם כחוק.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.