אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למצוא מתנות מקוריות לאהובים שלכם דרך האינטרנט

 

כבר שנים ודורות שמסורת הענקת המתנות לוקחת חלק בעולמנו. בין האגדות המפורסמות ביותר הקשורות למסורת הנצחית והאהובה של הענקת מתנות ניתן למצוא את סיפורם של שלושת האמגושים שהעניקו זהב, שרף ועץ מר לתינוק ישו, ואת סיפורו של סנטה קלאוס, המודל הידוע לנתינה. מה שמדהים ביותר בסיפורים הללו הוא שמעניקי המתנות הציגו מתנות מקוריות ויוצאות דופן למקבלים.

 

בעקבות הסיפורים הללו, רוב מעניקי-המתנות חולמים להביא מתנות מקוריות לאנשים המיוחדים בחייהם. אומנם אנשים אינם כוללים בדרך כלל שרף ומר ברשימת הקניות שלהם, אך כמה רוצים בסתר לבם להיות בדיוק כמו סנטה קלאוס, שמסוגל למצוא את המתנה המתאימה והמושלמת לכל אדם. אחרי הכול, מה יכול להיות גמול טוב יותר מאשר לראות את מקבל המתנה שלכם מגיע אליכם בעיניים נוצצות ושואל "איפה מצאת את המתנה המדהימה הזאת? אני אוהב אותה!"

 

אולם, האמת היא, שלמצוא מתנות מקוריות לאהובים שלכם, בייחוד בעת מועדים מיוחדים, כמו חגים, הוא אתגר לא קטן. מלבד העובדה שעליכם לעבור דרך מספר חנויות וקניונים על מנת למצוא מתנות מקוריות עבור כל חבר ובן משפחה, אתם גם צריכים להשתחל בין המון הקונים, שבדיוק כמוכם, מחפשים אחר מתנות מקוריות לאהובים שלהם.

 

כשמעניקים מתנות הדבר אמור להביא שמחה לא רק למקבל אלא גם למעניק המתנה. אבל כמה אושר יכולה להביא מתנה שהרגע נשלפה מאיזה מדף בפזיזות וללא יותר מדי שיקול דעת? ללא ספק, כשמדובר בבחירת מתנות, המחשבה היא זו שנחשבת. אולם כמה מחשבה הוכנסה בתוך מתנות מסחריות, ביניהן ספלים, מסגרות, אלבומי תמונות, סטים של מפיות ומשקלות נייר?   

 

למרבה המזל, אינכם צריכים להתאמץ יתר על המידה על מנת למצוא מתנות מקוריות לאהובים שלכם; אתם יכולים למצוא מתנות מקסימות ומיוחדות דרך האינטרנט. זה נכון. אינכם צריכים להיאבק עוד בהמון הקונים המטורף המצוי באזורים המסחריים. אתם יכולים לערוך את מסע הקניות שלכם, מתחילתו ועד סופו, בנוחות של ביתכם.

 

יתרה מזאת, אתם יכולים למצוא מתנות מיוחדות לכל אחד מהאהובים שלכם. לדוגמה, סינר חכם לשף הצעיר והשאפתן, זוג עגילי לבה שחורה לדודה או לסבתא האציליות, או המחדד של ג'פטו לילד שמוקסם מקריאת וכתיבת סיפורים. האפשרויות הן אינסופיות. והדבר הטוב ביותר הוא, שבעת מסע הקניות המקוון אחר מתנות מקוריות, אצבעותיכם הן היחידות שיתעייפו.


אודות מחבר המאמר

אנימי - מתנות לחג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.