אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

CRM במכשיר הסלולארי: לסגור עסקאות

העולם משתנה כל הזמן, השוק העסקי נהיה תחרותי יותר ויותר. הלקוחות הרבה פחות סבלניים מפעם, אין להם זמן והם רוצים את התשובות עכשיו ומהר. אם בעבר, סוכני מכירות היו צריכים להגיע לפגישות עם לקוחות רק עם מחשב נייד, הרי שהיום, לא די בכך. לא תמיד יש גישה נוחה לאינטרנט מהמחשב הנייד. לא בכל מקום יש תשתית אינטרנט. אך במכשירי הסלולארי החדישים כדוגמת האייפון אפשר להתחבר בנוחות לאינטרנט כמעט מכל מקום. CRM בסלולארי הוא שימושי במיוחד עבור אנשי מכירות שנמצאים רוב הזמן בדרכים ואין להם תמיד גישה לאינטרנט.

CRM בסלולארי הוא כלי רב עוצמה, אשר מעניק לכם גישה בזמן אמת למידע חשוב וחיוני. הנה כמה דוגמאות ליתרונות השימוש בממשק הנייד:

כאשר אתם בדרך לפגישה עם לקוח ושכחתם היכן המשרד שלו ממוקם, תוכלו להיכנס אל מסד הנתונים של CRM ולאתר את כתובתו. אין צורך להתחיל לחפש בפנקסים את הכתובת וגם לא צריך להתקשר להנהלת חשבונות ולשגע אותם בשאלות. גם ככה הם עמוסים במטלות מרובות. לאחר שנכנסתם למסד הנתונים והכתובת בידכם, תוכלו פשוט להפעיל את ה-GPS שלכם ולנסוע אל הלקוח. אתם עצמאיים לחלוטין ואינכם תלויים בטלפונים לפקידה במשרד.   

מערכת CRM מאפשרת לכם להתעדכן ולמשוך מידע חשוב על הלקוח, שאתם עומדים להיפגש עימו. לדוגמה, תוכלו לצפות בהיסטורית ההזמנות שלו ולראות במה הוא מתעניין במיוחד, למה הוא נמשך, למה הוא מתנגד. במידה והוא הביע בעבר התנגדויות כלשהן, הכל מתועד במערכת וכבר תגיעו מוכנים מראש. בנוסף, לאחר שלמדתם לא מעט פרטים על הלקוח הזה ועל התנהגותו, הרגלי הצריכה שלו ועוד, תוכלו לפנות אליו בצורה מתאימה וכך ליצור אווירה נעימה וידידותית, שתכין את הקרקע לסגירת עסקה. מחקרים הראו שכימייה משפיעה בצורה משמעותית על נכונות הלקוח לסגור עסקה. לא משנה היכן אתם נמצאים, אם אתם יושבים במכונית, בבית קפה או במשרד של הלקוח, אתם תמיד יכולים לשלוף את המכשיר הסלולארי ולהתעדכן בפיסות אינפורמציה חשובות.

מערכת CRM מארגנת בצורה יעילה את לוח הפגישות שלכם. כאשר יש לכם מספר פגישות ביום, המעקב אחריהן עשוי להיות מתיש במיוחד. באמצעות הממשק, תוכלו לשמור על סדר ושליטה. לא יהיה מצב שתפנו ללקוח בשם הלא נכון. כל אנשי הקשר שלכם מנוהלים בצורה מסודרת ונוחה.

מערכת CRM מאפשרת לכם לענות במהירות על שאלות שתשאלו על ידי הלקוח. במידה ואינכם יודעים את התשובה, אין צורך להילחץ, לא צריך להרים טלפונים היסטריים למשרד, להתחיל לחפש את הפקידה, שבדיוק יצאה לאכול צהריים. באמצעות הממשק, תוכלו למשוך אינפורמציה אודות המוצרים באופן מיידי ולענות על כל שאלותיו של הלקוח. לא תצטרכו לגמגם ולהגיד "אה.. אני אברר". זכרו כי ידע הוא כוח והוא כלי אפקטיבי לסגירת עסקאות. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.