אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים בקבוק שתייה?

אחד המפגעים הסביבתיים הבולטים שגורמים לזיהום בשנים האחרונות הוא בקבוקי הפלסטיק המיועדים לשתיה קרה. במדינה כמו ישראל שבה צורכים כמויות שתיה גדולות המפגע הזה הופך לחמור במיוחד.

נכון, ניתן ורצוי למחזר את הבקבוקים ולהשליך אותם למיכלים המיועדים לכך, אבל אלה לא תמיד נמצאים בכל פינה ולא תמיד נגישים. הפיתרון האולטימטיבי הוא מעבר לשימוש בבקבוקי שתעיה רב-פעמיים, בקבוק שתייה שכזה יכול ללוות אותנו כל היום וניתן למלא אותו במים קרים בבית או במקומות העבודה. אפשר גם להשקיע כמובן ולמלאות אותו במיצים שאנו מכינים בבית וגם במשקאות קלים, מי שאוהב, כאלה שנקנים במיכלים גדולים, דבר שמוזיל משמעותית את עלויות השימוש.

בישראל, אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של בקבוקי שתייה במחירים שונים החל מבקבוקי פלסטיק פשוטים שעולים כמה עשרות שקלים ועד לבקבוקים איכותיים יותר ויוקרתיים יותר מחומרים איכותיים ועמידים, כאלה שגם שומרים על הטמפרטורה לאורך זמן, ועולים בדרך כלל בסביבות 150-300 שקלים. בקבוקים מהדגמים היוקרתיים יותר הם גם אקולוגים ועשויים מחומרים ממוחזרים ואיכותיים ושומרים על איכות המשקה בצורה טובה.

ישנם בקבוקי שתייה בגדלים שונים, חלקם מגיע בגדלים קטנים המותאמים לשימושם של תינוקות וילדים ויכולים לשמש גם כבקבוק שתייה לפעוטות אשר נמצאים בשלב המעבר בין שימוש בבקבוק רגיל לבין כוס שתיה (זה נקרא כוס מעבר). בקבוקים גדולים יותר מתאימים לספורטאים או רוכבי אופניים, וישנם בקבוקים גדולים במיוחד המותאמים לשימוש משפחתי בעת יציאה לטיולים.

מי שעוד משתמשים בבקבוקי שתיה לעיתים קרובות הם סטודנטים הלוקחים אותם לקורסים באוניברסיטה ומשתמשים בהם במהלך היום. הסטודנטים יודעים שקניית שתייה קלה באוניברסיטאות יקרה מאוד ובקבוק שתייה ששומר על קור או חום המשקאות, שניתן למלא אותו בבית, יכול להיות לא רק בריא ושימושי אלא גם מאוד חסכוני.

 


אודות מחבר המאמר

סנונית, שירותי כתיבה לאתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.