אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סודות האינטרנט - לדוג בהנאה

פעם הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השקט, השלווה וההתמקדות בחכה היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.פעמים רבות יצא לי להרהר בכך שבעצם כל התחום של קידום ושיווק באינטרנט בו אני עוסק דומה לדייג.

כדי לדוג צריך להצטייד ב חכה, פיתיון, סבלנות והנאה והדגים כבר יבואו... ואם לא? צריך לחשוב למה זה לא עובד ולעשות שינויים בהתאם. אולי הפיתיון לא טוב, אולי באיזור שאני דג אין קהל דגים פוטנציאלי, אולי היד איתה אני מחזיק את החכה אינה רגישה מספיק ולכן אני לא מושך ברגע המדוייק לכך ובעוצמה המתאימה או שמא הקרס שאני משתמש בו לא מתאים לסוג הדגים ולכן גם דגים שנתפסים בחכה בורחים? ואולי אחרון... מאד חשוב בעיני- אולי אני לא נהנה מהדייג? ... כשלא נהנים, אין הרבה סיכוי. מסכימים?

שיווק באינטרנט – חכה, קרס ופיתיון

על מנת להבין את דרכי השיווק המוצלחות ביותר לעסק שלכם, כדאי שתיתנו תשומת לב למספר פרמטרים חשובים:

• איתור המקומות בו נמצא קהל היעד שלכם

• הפיתוי שיגרום להם לעצור, לטעום ולבלוע

• חכה שתעביר את הדגים שנתפסו אל סל הלקוחות שלך

גם אם בהתחלה נדמה לכם שאין לכם תשובות ופתרונות, אל דאגה. התחילו עם ניחושים. מה שלא יודעים, מנחשים. נסו כמובן לתת את הניחוש הטוב ביותר ולאחר מכן לבצע ביקורת על עצמכם בשיטת ניסוי וטעיה. את התוצאות החיוביות תאמצו ותחזקו ואת התוצאות השליליות תזנחו.

לדוגמא: אם אינכם יודעים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם, זירקו מספר ניחושים. בגוגל, בפייסבוק, בפורומים, בבלוגים. לאחר מכן בידקו את התוצאות והסיקו מסקנות. בעזרת תהליך של ניסוי, טעיה וביקורת תוכלו להגיע לפרמטרים מדויקים ומוצלחים יותר.

יאללה, מי תופס?

בפוסט זה אנו מדברים על תפיסת הדגים והעברתם מהמים אל הסל שלכם. לאחר מכן יש להכין מהם מטעמים. אבל כיצד להכין מטעמים מהדגים שנתפסו, נדבר בפעם אחרת. אז זוכרים? העברת הדגים לסל שלנו וכמה שיותר......

איפה נמצא הקהל הפוטניצאלי שלכם?

נוכחות ופעילות שלכם באיזור בו נמצא קהל פוטנציאלי לעסק שלכם תסייע לכם רבות בתהליך השיווק. כמובן שבאיזורים בהם לא נמצא קהל פוטניצאלי אין טעןם לבזבז את זמנכם. נסו לדמיין את עצמכם במצב שלהם, נסו להרגיש את הבעיות שלהם ונסו לנחש היכן הם יהיו או לאן הם ילכו בכדי למצוא פתרון לבעיה או לצורך שלהם.

חישבו על פיתיון טוב

אם אתם מבינים מהי הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הפיתיון הטוב ביותר יהיה הפיתרון לבעיה שלהם. השתדלו לעזור. עשו זאת באהבה לפתור את הבעיות שלהם וזה יגרום להם לשוב לטעום מהפיתיון.

איך מעבירים לקוחות שנתפסו בחכה שלכם לסל?

ובכן, בשיווק, קידום ומכירות, העובדה שהלקוח הפוטנציאלי נגס בפיתיון שלך אינו ערובה לכך שהוא יגיע לסל שלך. לקוחות רבים עלולים להנות מהפיתיון ולהמשיך הלאה. על מנת שנוכל לשפר את אחוז ההמרה של לקוחות פוטנציאליים אלו ולהפוך אותם ללקוחות של העסק שלכם, אנו זקוקיםל תהליך הבנוי משלבים שיעזור לבצע את ההמרה. כמו כן, כל האנרגיה המושקעת בקידום ושיווק העסק צריכה להתנקז למקום אחד.

אתר אינטרנט שבנוי נכון יכול לשמש ככלי אליו תנוקז כל האנרגיה ודרכו יבוצע תהליך איכותי וממוקד להמרת הדגים הפוטנציאליים ללקוחות המייצרים בסופו של דבר רווח לעסק. תהליך זה דורש התייחסות נוספת במאמר אחר. או יותר נכון ספר...

בפוסטים ובמאמרים אותם אני כותב, אני דן הרבה על חשיבות תהליך זה. הכי הכי חשוב שתיהנו מהתהליך גם אם לפעמים נערמים קצת קשיים בדרך.

בהצלחה !


אודות מחבר המאמר

ירמיהו בן עמי בומבהסייט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.