אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פה חדש ומלא בשיניים

 

פה חדש ומלא בשיניים

אנו מקבלים אותן כמובן מאליו, עד אשר מתרחש דבר מה שגורם לנו לאבד אותן. השיניים מהוות תפקיד משמעותי בחיינו. באמצעותן אנו לועסים היטב את המזון לפני בליעתו ומבטאים עיצורים שונים כמו T או S. אך מעבר לכך, השיניים הלבנות שלנו הן שמעניקות לנו את המראה האסטטי בחיי היום יום. משום כך, אובדן השיניים מאיים לא רק על התפקוד היומי, אלא גם על ההופעה החיצונית שלנו.

דברים שכדאי לדעת על השתלות שיניים

השתלת שיניים בראשון לציון הפכה לעניין שבשגרה. אנשים אשר איבדו את שיניהם בעקבות מחלה או טראומה, יכולים לפנות למרפאת שיניים מקצועית כדי לבצע השתלת שיניים מהירה. אם אתם או קרובי משפחתכם מעוניינים בהשתלה, שימו לב לכמה דברים:

·         לפני שבמצעים, מתכננים – היום בזכות הטכנולוגיה המשוכללת ניתן לתכנן את השתלת השיניים באופן ממוחשב. רופא השיניים מכניס את הנתונים של המטופל למערכת ומבצע את ההדמיה. כך מתקבלת תמונה ברורה לגבי השיניים העתידיות.

·         השתלה של שתל בודד – לעתים מאבד האדם שן אחת בעקבות תאונה או זיהום. או אז מבצע הרופא שתל בודד כדי למלא את החלל.

·         שתלים זיגומטיים – לעתים מוכרח האדם לעבור השתלת שיניים, אך יש לו מחסור חמור בעצם הלסת. השתלים הזיגומטיים מותאמים למקרים אלה ומעניקים למטופל את הפתרון האידיאלי.

·         שתלים תוך יום – אף על פי שהשתלת שיניים נשמעת כמו פרוצדורה ארוכה ומורכבת, ניתן לבצע אותה ביום אחד בלבד. שיטה חדשנית הנקראת All on 4 מאפשרת לבצע השתלת שיניים מהירה.

לבחור את הרופא

השתלת שיניים בראשון לציון צריכה להתבצע על ידי רופא שיניים מומחה העובד במרכז רפואי מוכר. אז אם אתם צריכים לבצע השתלה, חשוב לפנות לאדם מתאים. חשוב להשקיע מחשבה ומאמץ כדי לבחור את האדם הנכון עבורכם, מקצוען שיש לו ניסיון רב בתחום.

אם אתם מחפשים מרפאת שיניים מקצועית, אור דנט היא המרפאה המתאימה עבורכם. המרפאה המקצועית מנוהלת על ידי ד"ר שמחה מושייב, ובה ניתן לקבל מגוון רחב של שירותים איכותיים: השתלות שיניים, התקנת שיניים תותבות, טיפול שורש, טיפולי חניכיים ועוד. כל הטיפולים מבוצעים בעזרת טכנולוגיה משוכללת ומתקדמת.


אודות מחבר המאמר

אדווה - כותבת תכנים ומפרסמת באתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.