אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקונצ'יק – חיסכון בזמן ובכסף

בחיי היומיום אנחנו מתמודדים עם תקלות קטנות ועם הצורך להתקין בעצמו פריט ריהוט חדש, רשתות לחלונות או מדפים על הקירות. יש פעולות פשוטות שלא גובות מאיתנו זמן יקר, אבל הצורך בבעל מקצוע מיומן, עם ידיים טובות ושירות איכותי, הוא ללא ספק צורך ממשי. מצד שני, הזמנת אנשי מקצוע שונים למשימות שונות עלולה לעלות לנו ביוקר. הפתרון הפשוט והחסכוני יותר במקרה הזה הוא תיקונצ'יק. 

 

מה זה בכלל תיקונצ'יק?

תיקונצ'יק הוא למעשה ההנדימן שאנחנו מכירים. הוא יודע לעשות כמעט הכל – להתקין את הטלוויזיה ולתקן את דלתות הפנים, לתלות וילונות ולהחליף את הברזים וגם להחליף את המפסקים, לפתוח סתימות ולהרכיב רהיטים. בקיצור, במקום לנסות לעשות הכל לבד, וגם לקוות שלא נעשה כל נזק שיעלה לכם ביוקר בהמשך, יש מי שיכול לעשות לנו את החיים קצת יותר קלים. כך, בחלון זמן של שעה וחצי הוא ישלים את כל המטלות הקטנות הללו שאין לכם את הזמן, את הידע או את הסבלנות לבצע. 

 

איך הוא חוסך לכם זמן?

תיקונצ'יק הוא ללא ספק פתרון יעיל וחסכוני מאוד. לצורך השוואה, כשאנחנו מזמינים בעלי מקצוע שונים לטיפול בתקלות שונות, אנחנו משלמים לכל אחד מהם בנפרד. לרוב התשלום הזה נחלק לשניים – תשלום על עצם  הביקור, ותשלום נוסף על עבודות המתבצעות בפועל. לעומת זאת, הנדימן מבצע כמה פעולות במהלך הביקור שלו, ובמחיר שנקבע מראש. דרך טובה לנצל את היתרון הזה היא להזמין תיקונצ'יק כאשר מצטברות עבודות שונות, מתליית אביזרי האמבט ועד החלפת השקעים או הרשתות.

 

תיקונצ'יק לכל שירות ולכל מטרה

מאחר וההנדימן יכול לעזור לכם בשורה של מצבים ובפתרון תקלות מסוגים שונים, אין ספק שהוא האדם הנכון בזמן הנכון. כדי שיוכל להעניק את השירות הראוי והטוב ביותר הוא ישוחח איתכם לפני שיגיע, ובהזדמנות הזו ישאל את כל השאלות החשובות. כך יוכל לדעת אילו פעולות נדרשות, מה חשוב יותר, והאם יש לכם את כל הדרוש לביצוע משימה על הצד הטוב ביותר. אם מדובר בתקלה תוכלו לשלוח לו תמונות, ואם אתם מתכננים לתלות טלוויזיה אפשר ואף כדאי לשלוח לו תמונה של הטלוויזיה החדשה – ושל הפינה המיועדת.

 

תחזוקת הבית מעולם לא הייתה קלה יותר

השירות של פאן-פאן, ושירות תיקונצ'יק בפרט, הוא בהחלט השירות האידאלי לכל מי שתחזוקת הבית חשובה לו, אבל לא לגמרי יודע מאיפה מתחילים. גם אם התקנת הריהוט נראית כמו משימה פשוטה יחסית, בהיעדר ציוד מתאים או זמן מספק, היא תהפוך לאתגר גדול הרבה יותר. בעל המקצוע המיומן יחסוך לכם את הזמן ואת הטרחה, ובסופו של דבר גם לא מעט כסף. אם הצטברו לכם כמה משימות קטנות ומעיקות, הגיע הזמן למצוא להן פתרון, והוא אפילו לא מסובך.


אודות מחבר המאמר

פורסם בשיתוף DROXIT

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.