אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יזמות עסקית ופתיחת עסק

מה יותר רווחי?

ניקח סוג היפותטי של עיסוק "X". אתם עומדים להפוך ליזם (או להרחיב/למסחר את העסק הקיים), ובמהלך החיפושים נתקלים ב-"X" הזה.לאחר מכן אני ממליץ לכם לברר, באיזה כיוון עוסקים האנשים המצליחים ביותר בתחום עסקי זה. יש טעם להקים עסק בכיוון הזה בדיוק. למשל, בענף המסחר במטבעות חוץ (Forex) התחום הרווחי ביותר הוא הוראת כללי הסחר ומתן שירות.ענף הדפוס התחום הרווחי ביותר הוא לא הדפוס עצמו, אלא שחזור ותיקון של ציוד משומש.בעסקי המכוניות – התאמה בלעדית של פנים הרכב וחיצוניותו לכל לקוח.אני חוזר ואומר, תחשבו, יכול להיות שכדאי לעסוק לא בתחום מסוים, אלא במתן שירות לאלה העוסקים בו.

 

תלמדו את הלקוחות

תבזבזו חלק מתקציב השיווק על פעולות מלמדות. אלה יכולים להיות הכשרות או הרצאות, מאמרים ענייניים במגזינים, ספרי הוראות שימוש מקצועיים, תקליטורי מולטימדיה או הוראות הפעלה מפורטות ביותר באריזה.כאשר אתם מספקים ללקוחות וללקוחות הפוטנציאליים שלכם מידע מובן נוסף על המוצר או השירות שלכם, אתם בעצם:- מעלים את סיכויי הרכישה (רכישה חוזרת).- יכולים להגביר את רמת השימוש במוצר, וזאת בזכות אפשרויות שימוש חדשות הנפתחות בפני הלקוח. - גורמים לקוח שלימדתם אותו על המוצר להפוך בשבילכם למעין סוכן מכירות בקרב מכריו ומשפחתו.- מפחיתים את כמות אי-ההבנות והאכזבות מהמוצר ("חשבתי שהרובוט-שואב האבק שלכם יכול לנקות את כל הבית, ומסתבר שהוא לא יכול לעלות במדרגות").- מעלים את ערכו של המוצר בעיני הלקוח – בזכות השירות הנוסף והמידע, שמפורט וברור יותר בהשוואה למתחרים.

 

המאמר נכתב ע" אלי שביט מנהל הפרוייקטים : שיווק באינטרנט , אינדקס עסקים


אודות מחבר המאמר

אלי שביט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.