ריהוט משרדי - הבחירה המכרעת
בבואנו לכל משרד הדבר הראשון שנגלה לעינינו, הלקוחות, הוא הריהוט המשרדי שבו על כל מרכיביו :משטחי העבודה, דלפק הקבלה ומאחוריו נציג השירות, כיסאות ההמתנה, עמדות יתר העובדים ויתר הציוד המשרדי.
חשיבות הבחירה בריהוט משרדי תואם הן לשטח המשרדי העומד לרשותכם, המנהלים, והן לאווירה העסקית של המשרד ותדמיתו היא ראשונה במעלה שכן לריהוט הנבחר קיימת השפעה מכרעת הן על האופי של העבודה והן על התדמית המועברת שיתורגמו בשורה התחתונה להצלחה של בית העסק.
הריהוט המשרדי תורם לא רק לאווירה מתאימה במשרד, אלא גם למסר מועבר שרצוי שיהיה מסר של רצינות ואחריות העומדים מאחורי כל בית עסק.
אם כן, בחירתו של ריהוט משרדי הוא מבין המשימות המורכבות העומדות בפני המנהלים בימינו. השיקולים אינם נובעים רק משיקולי תקציב ועיצוב אלא הרבה מעבר, שכן מחשבה נכונה ותכנון יובילו בהחלט לבחירה הנכונה ביותר עבורכם ועבור העובדים שלכם.
סביבת עבודה אופטימאלית
ריהוט משרדי אמור לספק את סביבת העבודה הנוחה ביותר והפרקטית ביותר לעובד, וכמובן גם ללקוח סביבת המתנה נוחה וטובה בבואם לקבל שירות ובשהותם במשרד.
עסק מצליח בו מתבצעת עבודה באופן יעיל ומהיר ישיג את היעדים אותם הציב לעצמו מנהל בית העסק. העובדה השוטפת והיעילה תלויה לא רק בעובדים עצמם אלא גם בתנאים האמורים לספק להם סביבת עבודה אופטימאלית. כל עסק מצליח חייב לעצמו ריהוט משרדי ללא פשרות, כזה שיותאם לחלל המשרד מבחינה תפקודית בנוסף לעובדים החרוצים.
יש להקפיד לבחור רהיטים למשרד המספקים באופן מירבי את כל מה שהעובד והלקוח צריכים. במיוחד כאשר מדובר על כסאות העובד שאמורים להיות נוחים ובעלי משענת גבוהה לצורך תמיכה ויציבות לאורך השעות הרבות של העבודה. בדומה ל כסא מנהלים שאמור לספק למנהל את הישיבה הנוחה לה הוא זקוק במיוחד לאור סדר יומו העמוס והלחוץ.
ברכישת ריהוט משרדי על המנהל להקפיד שהריהוט יהיה עשוי מחומרים איכותיים ומאסיביים שישמרו לאורך זמן.
הריהוט חייב להיעשות בהתאם לשטח המשרד כדי לגרום לו להיראות מרווח עד כמה שאפשר.
שולחנות עובד וכמובן שולחן מנהל יש צורך בהתאמה לגובה הכיסא שרוכשים כדי לא ליצור עומס על הכתפיים.
וכמובן, הקפדה על סדר וארגון באמצעות כונניות או ארוניות אחסון מיוחדים כדי לא ליצור עומס מיותר על שולחנות העבודה.
מאמרים מקצועיים