במסגרת התהליכי היעוץ שאני נותן לקוחות רבים שואלים אותי מהו הנכס החשוב ביותר של העסק שליי ללקוחות רבים הנכס החשוב ביותר הוא רשימת הלקוחות
זה ברור מאליו שהרבה יותר יעיל וזול למכור מכירת המשך ללקוח קים מאשר למכור ללקוח חדש מאשר להשקיע מאמצים במכירה ללקוחות חדשים הינה מספר עובדות בנושא
· לקוח חדש יכול לעלות לך פי 5 מאשר שמירה על לקוח קיים
· עליה של 5% בתשואות השמירה מגדילה את הרווחים מ-25 עד ל-100%
אם יש לך את רשימת "הבית" של העסק יש לך נכס יקר ביותר.
השאלה היא איך למנף את רשימת הלקוחות שלך וניוזלטר אלקטרוני הינו אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע משימה זו
הניוזלטר נשלח חודש אחר חודש, שומר על הלקוחות, לקוחות פוטנציאליים, שותפים ועוד ומספק מנגנון המדווח באופן רציף ושוטף על המוצרים והשירותים שהעסק שלך מספק.
כל ניוזלטר שאתה שולח מחזק את הקשר בין החברה והלקוחות שלך
בנוסף לשליחת הניוזלטר תוכל גם לשלוח התראות, עצות והודעות באיזה תדירות שרק תרצה.
-הניוזלטר פותח לך דיאלוג דו כיווני עם הלקוחות שלך. כך אתה מאפשר לנמענים שלך להיות איתך בקשר בקלות. תוכל לקבל רעיונות חדשים, למסור עוד אינפורמציה, עידכונים, מבצעים ועוד - אינטראקציה ישירה עם הלקוח.
על כל ידיעון שאתה שולח תוכל לדעת כמה אנשים פתחו אותו, על כמה קישורים הם לחצו, מי לחץ על איזה קישור ועוד. אתה מקבל עובדות מבוססות וזמן מדדים אמיתי.
אם אתה כבר שולח חומר מודפס לרשימת הלקוחות שלך דע כי שליחת עלון אלקטרוני חוסך לך זמן יקר, עלויות דפוס ועלויות דיוור רבות.
ניוזלטר לא מתחרה עם אתר האינטרנט שלך, קטלוג, עלון או כל חומר שיווקי אחר שכבר קיים ברשותך. הניוזלטר בעתם ממנף אותם, מתמקד ומייצב את כל מערכת השיווק שלך.
עם עלות דיוור כל כמעט אפס פר ניוזלטר אתה לעולם לא תצטרך לשקול עוד את היתרונות והחסרונות של הדפסת חומרים כתובים, פשוט עבור לפורמט אלקטרוני בדיוור ישיר.
מספר כללי עשה ועל תעשה בניוזלטר
· אל תהיה ספאמר דיוור אלקטרוני נשלח לתיבת הדוא"ל של הלקוח לשטח האישי שלו אף אדם לא אוהב לקבל ספאם
· שלח ניוזלטר רק למי שהסכים לקבל זהו נימוס בסיסי ובנוסף זה החוק
· ענין את הלקוח שלח מידע שמענין את הלקוח לא אותך
· היה מוכן לשליחה של מספר חודשיים קדימה אתה מיצר קשר מתמשך אם הלקוחות אל תקטע את הקשר כי אין לך ניוזלטר מוכן
· כמאמר ארץ נהדרת "פרסם חלש" על תהיה בוטה הנמענים מכירים אותך ומעריכים אותך אינך צריך לנופף בסדין אדום ולצעוק כדי לשכנע אותם שאתה הפתרון הנכון עבורם
קורין בונט