אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » הפקת אירועים » מקומות אירועים

מקומות אירועים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: הפקת אירועים
המאמר נקרא 1278 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



יש מקומות רבים בהם ניתן לחגוג אירוע, גני אירועים, אולמות, מעודנים ואפילו בבית. לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו.

אולם אירועים- לו יש יתרונות בולטים. הראשון הוא שמדובר במתחם סגור ככה שניתן לקיים בו אירוע בכל ימות השנה גם החמים מידי וגם אלו הקרים, כלומר בכל מזג אוויר אפשרי. בנוסף, לרוב אולמות האירועים קיים שירות קייטרינג זמין. דבר החוסך את ההתרברבות במציאת קייטרינג לאירוע. יתרה על כן, יש מגוון רחב של אולמות אירועים בארץ כך שניתן לבחור את האולם עם העיצוב הנכון עבור האירוע שלך. כמובן תמיד ניתן להוסיף אטרקציות לאירועים כמו להקה לקבלת פנים, עמדת צילום. במידה ואתם חוגגים בר מצווה אז מתופפים לבר מצווה יוסיפו קצב ושמחה, כך שזו תוספת מאוד מאוד חיונית ומרשימה. החיסרון המרכזי של אולם האירועים הוא שלרוב השכרת המקום לערב שלם מהווה הוצאה די גדולה ומשמעותית עבור החוגגים אך אם הם אכן יכולים לעמוד בה זה בוודאי שווה את זה!  

גן אירועים- היתרון המרכזי של חגיגה בגן אירועים הוא שמדובר באירוע באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים. אם חוגגים בתזמון הנכון ניתן לחגוג את האירוע מלווה בשקיעה או לרקוד ולחגוג לצד אור הירח. כמו כן, הרבה מגני האירועים ממוקמים במקומות בעלי נוף מרהיב, כמו על שפת הים או על פסגות ההרים.                                                                                                                       גני אירועים בדומה לאלומות אירועים מציעים גם הם במירב הפעמים שירות קייטרינג משלהם. החיסרון הבולט ביותר של גני האירועים הוא מזג אוויר שיכול לשבש את האירוע לגמרי, ולכן אם מדובר באירוע שאמור להתרחש בימי הקיץ החמים או ימי החורף הקרים כנראה לא מדובר במקום הנכון לחגיגה.  אך יש לציין שהרבה מגני האירועים מציעים לצידם אולם ממוזג. חסרון בולט נוסף הוא המחיר שיכול להגיע ואף לעלות מההוצאות של אולמות האירועים.

חגיגה בבית- היתרון הבולט ביותר כאן הוא היתרון הכלכלי. חגיגה בבית מלווה בהוצאות הרבה יותר מינוריות בהשוואה לחגיגות באולמות אירועים או גני אירועים. אך, לא כולם יכולים לחגוג בבית. זה תלוי בגודל הבית שלהם ובמספר האורחים. כמו כן, חגיגה בבית מחייבת את המארחים לדאוג להכל לבדם, החל משהכרת חברת קייטרינג ועד למקומות ישיבה עבור כל אורחיהם. בתקופה האחרונה חגיגות בחצר הבית נעשו מאוד פופולריות עקב משבר הקורונה והגבלות שונות. לכן, אם אתם מתכננים אירוע בקרוב אולי זה  כדאי לחשוב ולשקול לערוך אירוע בחצר של ביתכם או אפילו חצר של קרובי משפחה? דרך אגב ישנם משפחות שמתארגנות, עורכות רשימה של מאכלים ומתחלקות ביניהן בהכנות. זה עוזר לזוג לחסוך בהוצאות וגם לא לאבד כספים במידה והאירוע מבוטל עקב הגבלות. לגבי מקומות ישיבה, גם ניתן להיות יצירתיים. למשל לחברי הצעירים מביאים מחצלות ושולחנות נמוכים ולאורחים יותר מבוגרים שולחנות וכסאות. כמובן, שהכל תלוי גם בקונספט של האירוע עצמו. 

לא משנה במה תבחרו העיקר שיהיה במזל טוב!

 

 


אודות מחבר המאמר:

יוני



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מקומות אירועים תגובות למאמר מקומות אירועים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מקומות אירועים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

האם חשוב לחגוג בר מצווה?
גאלה צדקה: שילוב בין פילנתרופיה לאחריות תאגידית
מדריך סוף שנה בגני ילדים: דגשים חשובים
איך להציע נישואין כיום, מתי להציע נישואין, הצעות נישואין
להציע נישואין בצפון
טיולי סנפלינג לחברות
השכרת ציוד לאירועים קטנים
קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח
מקומות אירועים
מועדון לבת מצווה בראשון לציון - כך תחגגו כמו שצריך
איך לבחור את המועדון המושלם?
איך לבחור נכון די ג'יי לחתונה?
תקליטן לחתונה - דגשים שחשובים לדעת
הזמנות לחתונה ולאירוע
איך משדרגים כל אירוע באמצעות מציאות מדומה לאירועים?

הנך נמצא כאן: מקומות אירועים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.