אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » הפקת אירועים » קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח

קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: הפקת אירועים
המאמר נקרא 732 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



קיבלתם החלטה שאת האירוע המרגש עומדים לערוך במקום מיוחד. לא עוד אולם ממוזג וריצוף פרקט, אלא עצים אמתיים, שמיים, שמש, ציפורים, רחש של רוח, דשא מתחת לרגליים ובאופן כללי אווירה מיוחדת. עד כאן נשמע כמו אירוע מיוחד שמתחיל ברגל ימין ומציע לאורחים חוויה שונה ומאוד איכותית. עם זאת, לצד חלומות, יש לדעת להנחית משימות לפן הפרקטי, ופה אנחנו מדברים על בחירה נבונה שנוגעת לחברת קייטרינג. יש להבין שלא כל חברת קייטרינג יודעת להתנהל במרחב הפתוח - ללא מטבח צמוד, שקע בקיר, מקרר עמוס ומיזוג מוקפד. מכאן שאם גם אתם אוהבים את הכיוון של אירוע בחוץ (עם וללא קשר לאילוצי הקורונה), ואם גם אתם לא מתכוונים לאפשר לכל זאת להשפיע על איכות האוכל והשירות, מוזמנים להבין למה ניתן לצפות מחברת הקייטרינג - מתחילים!

לכל מכשול צריך להימצא פתרון אלגנטי

אין שאלה שגם אם עומדים לחפש קייטרינג לאירוע חוץ, עדיין יהיה חכם לחפש המלצות. חשוב שהאורחים ייהנו מכל ביס וחשוב שהאורחים ייזכרו את האירוע בשל האוכל המשובח. מכאן לאחר שמוצאים כמה המלצות עבור קייטרינג בשרי (או חלבי), יש להעלות שלב - לבחון כיצד הקייטרינג מציע להתמודד עם שורת מכשולים ייחודיים שהמרחב הפתוח ידוע בהם, ועל כן נמליץ להציף את הנושאים הבאים:

רגע לקראת חברת קייטרינג - נושאים שחשוב להציף

 

  • כיצד מתמודדים עם שמש ורוח?

ומלץ לברר מול חברת הקייטרינג כיצד היא מתמודדת עם אוכל שעומד בשמש. כמו כן, יש לשאול כיצד מתמודדים עם רוח חזקה, במיוחד כשמדובר בעיצוב השולחנות ועמדת הבופה. יש להבין ששמש עשויה לפגוע במרקם של מבחר מאכלים, לגרום למאכלים מסוימים להתייבש וכדומה. במקביל, מפיות שעפות לכל עבר לצד כוסות יין שנופלות ומרטיבות את המפה, גם כן עשויות לחבל באיכות האירוע. מכאן שאם מדובר בחברת קייטרינג שמנוסה בהפעלת אירועים בטבע, היו בטוחים שהיא כבר תדע להציע שלל פתרונות מקצועיים ולעיתים גם יצירתיים.

  • כיצד מתמודדים עם חוסר בחשמל?

לרוב כאשר מארגנים אירועים מתחת לכיפת השמיים יש צורך בגנרטור. פה חברת קייטרינג שמנוסה בתחום תדע להצביע על מגוון פתרונות, למשל תגיע עם גנרטור משלה. כמו כן, יש לצפות מהחברה שתדע להתחשב ברעש שהגנרטור מפיק, כך שהיא תמקם אותו בנקודה רחוקה, ואף תדאג להסוות אותו, כך שהוא לא יפריע לעיצוב הכללי. מעבר לכך, חברת קייטרינג מנוסה באירועי טבע תדע להגיע עם אמצעי חימום שמושתתים על להבה, ואף תדע להציע תפריט שיותר קל לתפעל במרחב הפתוח.

  • כיצד נמנעים מציוד חד פעמי?

אין ספק שעיצוב מהווה חלק משמעותי מאיכות ההגשה, ועל כן גם אם האירוע נערך מתחת לכיפת השמיים, אין שום סיבה לחשוב שמדובר בפיקניק משפחתי, כלומר כלים חד פעמיים אינם רצויים. אי לכך יש לוודא מול חברת הקייטרינג שהיא דואגת להביא כלי הגשה איכותיים.

  • אלו שירותים הצוות יודע להעניק?

מעבר לעובדה שקייטרינג צריך לדעת להגיש אוכל טעים, טרי, מדויק ומרשים, הוא גם צריך לדעת להציע מבחר שירותים משלימים. מכאן שאם בוחנים את איכות השירות של המלצרים, בין היתר רצוי לוודא שהצוות יהיה ערוך לטפל במגוון משתנים שנוגעים למזג האוויר. כך למשל אם מדובר ביום חם ולח במיוחד, יש לצפות מהצוות שיעבור וינגב כיסאות שנרטבו מלחות (או לחלופין ממטר גשם לא צפוי).

  • כיצד ערוכים לאירועים לא צפויים?

אין ספק שאירוע מתחת לכיפת השמיים כרוך בלא מעט משתנים שעשויים להפתיע. זה יכול להיות גשם, משב רוח, טמפרטורה קיצונית, בעיה עם הגנרטור וכדומה. מכאן שרצוי לשאול את חברת הקייטרינג כיצד היא יודעת להתמודד עם מגוון מצבים מאתגרים. לפי אופי התשובות, ניתן לשפוט הן את הניסיון של החברה בתפעול אירועים בחוץ, והן את רמת המקצועיות.

הצעות הגשה שיותר נכונות עבור אירועי חוץ

עתה לאחר שהבנו כיצד נכון לבחור חברת קייטרינג עבור אירוע מושלם שכולל רוח, ירוק ונופים, גם יש להבין אלו הצעות הגשה רלוונטיות. ובכן אין שאלה שברוב המקרים ניתן להתמקד בשיטת ההגשה הרגילה (הגשה לשולחן), אך יש להבין שעבור אירועי חוץ יותר נכון לאפשר לאנשים להסתובב. מכאן שמגשי אוכל, פיזור של דוכנים אטרקטיביים ומלצרים שמסתובבים עם מתאבנים, בהחלט עשויים יותר להתאים. לסיכום נציין שחשוב לוודא

שחברת הקייטרינג בעלת ניסיון באירועי חוץ, יודעת לספק פתרונות חכמים ובין היתר נכונה לערוך תפריט בהתאם לעונת השנה.

בהצלחה!


אודות מחבר המאמר:

כותב תוכן באהבה :) 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח תגובות למאמר קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

האם חשוב לחגוג בר מצווה?
גאלה צדקה: שילוב בין פילנתרופיה לאחריות תאגידית
מדריך סוף שנה בגני ילדים: דגשים חשובים
איך להציע נישואין כיום, מתי להציע נישואין, הצעות נישואין
להציע נישואין בצפון
טיולי סנפלינג לחברות
השכרת ציוד לאירועים קטנים
קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח
מקומות אירועים
מועדון לבת מצווה בראשון לציון - כך תחגגו כמו שצריך
איך לבחור את המועדון המושלם?
איך לבחור נכון די ג'יי לחתונה?
תקליטן לחתונה - דגשים שחשובים לדעת
הזמנות לחתונה ולאירוע
איך משדרגים כל אירוע באמצעות מציאות מדומה לאירועים?

הנך נמצא כאן: קייטרינג לחתונה באוויר הפתוח.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.