אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » דיוור אלקטרוני » הנכס החשוב ביותר של העסק שלך

הנכס החשוב ביותר של העסק שלך

מחבר המאמר: corinne
פורסם בקטגוריה: דיוור אלקטרוני
המאמר נקרא 406 פעמים
תאריך פרסום: 21.07.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


במסגרת התהליכי היעוץ שאני נותן לקוחות רבים שואלים אותי מהו הנכס החשוב ביותר של העסק שליי ללקוחות רבים הנכס החשוב ביותר הוא רשימת הלקוחות

זה ברור מאליו שהרבה יותר יעיל וזול למכור מכירת המשך ללקוח קים מאשר למכור ללקוח חדש מאשר להשקיע מאמצים במכירה ללקוחות חדשים הינה מספר עובדות בנושא

·         לקוח חדש יכול לעלות לך פי 5 מאשר שמירה על לקוח קיים

·         עליה של 5% בתשואות השמירה מגדילה את הרווחים מ-25 עד ל-100%

אם יש לך את רשימת "הבית" של העסק יש לך נכס יקר ביותר.

 

השאלה היא איך למנף את רשימת הלקוחות שלך וניוזלטר אלקטרוני הינו אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע משימה זו

 

הניוזלטר נשלח חודש אחר חודש, שומר על הלקוחות, לקוחות פוטנציאליים, שותפים ועוד ומספק מנגנון המדווח באופן רציף ושוטף על המוצרים והשירותים שהעסק שלך מספק.

כל ניוזלטר שאתה שולח מחזק את הקשר בין החברה והלקוחות שלך

בנוסף לשליחת הניוזלטר תוכל גם לשלוח התראות, עצות והודעות באיזה תדירות שרק תרצה.

-הניוזלטר פותח לך דיאלוג דו כיווני עם הלקוחות שלך. כך אתה מאפשר לנמענים שלך להיות איתך בקשר בקלות. תוכל לקבל רעיונות חדשים, למסור עוד אינפורמציה, עידכונים, מבצעים ועוד - אינטראקציה ישירה עם הלקוח.

על כל ידיעון שאתה שולח תוכל לדעת כמה אנשים פתחו אותו, על כמה קישורים הם לחצו, מי לחץ על איזה קישור ועוד. אתה מקבל עובדות מבוססות וזמן מדדים אמיתי.

אם אתה כבר שולח חומר מודפס לרשימת הלקוחות שלך דע כי שליחת עלון אלקטרוני חוסך לך זמן יקר, עלויות דפוס ועלויות דיוור רבות.

ניוזלטר לא מתחרה עם אתר האינטרנט שלך, קטלוג, עלון או כל חומר שיווקי אחר שכבר קיים ברשותך. הניוזלטר בעתם ממנף אותם, מתמקד ומייצב את כל מערכת השיווק שלך.

 

עם עלות דיוור כל כמעט אפס פר ניוזלטר אתה לעולם לא תצטרך לשקול עוד את היתרונות והחסרונות של הדפסת חומרים כתובים, פשוט עבור לפורמט אלקטרוני בדיוור ישיר.

 

 

מספר כללי עשה ועל תעשה בניוזלטר

·         אל תהיה ספאמר דיוור אלקטרוני נשלח לתיבת הדוא"ל של הלקוח לשטח האישי שלו אף אדם לא אוהב לקבל ספאם

·         שלח ניוזלטר רק למי שהסכים לקבל זהו נימוס בסיסי ובנוסף זה החוק

·         ענין את הלקוח שלח מידע שמענין את הלקוח לא אותך

·         היה מוכן לשליחה של מספר חודשיים קדימה אתה מיצר קשר מתמשך אם הלקוחות אל תקטע את הקשר כי אין לך ניוזלטר מוכן

·         כמאמר ארץ נהדרת "פרסם חלש" על תהיה בוטה הנמענים מכירים אותך ומעריכים אותך אינך צריך לנופף בסדין אדום  ולצעוק כדי לשכנע אותם שאתה הפתרון הנכון עבורם



אודות מחבר המאמר:

קורין בונט



דירוג המאמר: 4.0

תגובות למאמר הנכס החשוב ביותר של העסק שלך תגובות למאמר הנכס החשוב ביותר של העסק שלך

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הנכס החשוב ביותר של העסק שלך. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

הפצת דואר אלקטרוני ככלי שיווקי
מה זה ספאם?
המדריך לדיוור אלקטרוני
הנכס החשוב ביותר של העסק שלך
שיווק ברשת - דיוור שיווקי
הפקת חשבוניות ממוחשבות
התנאים המאפשרים משלוח חשבוניות במייל
הדואר האלקטרוני נגד דואר ישראל

הנך נמצא כאן: הנכס החשוב ביותר של העסק שלך.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.