אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עיצוב אתרים » עיצוב אתרים: הקשבה והצלחה

עיצוב אתרים: הקשבה והצלחה

מחבר המאמר: AvivY
פורסם בקטגוריה: עיצוב אתרים
המאמר נקרא 298 פעמים
תאריך פרסום: 30.01.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


בכל חברת עיצוב אתרים בינונית או גדולה יש מחלקה של גרפיקאים שאחראים על תחום עיצוב אתרים, עדכונים שוטפים באתרים, דפי נחיתה, באנרים ועוד. מה קורה כשלוקחים כמה גרפיקאים ומושיבים אותם ביחד באותו חדר, במחלקת עיצוב אתרים? האווירה בין גרפיקאים שעובדים יחד במחלקת עיצוב אתרים יכולה להיגרר ליותר מסתם תחרות ידידותית ובריאה, במיוחד אם לכל אחד מהם יש אגו לא קטן.   אם אחד הגרפיקאים "פישל" בפרויקט כלשהוא עם לקוח וקיבל צעקות ונזיפות מהבוס, הגרפיקאים שלצידו מיידית מקבלים יותר נקודות זכות, מבלי אפילו לעשות כלום. ולהפך. הצלחה של גרפיקאי תשפוך צל על הקולגות שעובדות לצידו. אין מקום לכולם תחת אור הזרקורים. במחלקת עיצוב אתרים תמיד כל אחד מהמעצבים ינסה להוכיח שהוא יותר מוצלח, יותר מתוחכם טכנית, יותר מוכשר מהאחרים, יותר משתמש בטכנולוגיות חדישות, גם אם בפועל הוא לא ממש יקבל שום העלאה בשכר או בונוס כלשהוא על ההתבלטות שלו. מה בעצם קובע אם הפרויקט של גרפיקאי שעובד בחברת עיצוב אתרים יצליח או ייפול? הלקוח. אם הלקוח אישר את הסקיצה של האתר שעוצב על ידי המעצב, יש אור ירוק להמשיך הלאה עם הפרויקט, ולא להתחיל הכול מחדש, מאפס. אם הלקוח לא מאשר יש לנו כאן בעיה. הפרויקט נלקח מהמעצב בבושת פנים ועובר הלאה, לגרפיקאי אחר. הבעיה היא שלא תמיד יש לנו, הגרפיקאים שעובדים בחברת עיצוב אתרים, גישה ללקוח. אנחנו לא יכולים לשמוע מה הוא אומר. הלקוח בדרך כלל יצייר לנו במילים את האתר שהוא מעוניין בו, בצורה מאוד ברורה ומוחשית. הוא לרוב גם יפנה אותנו לאתר שהוא התרשם ממנו ברשת, וידבר על הצבעים, המבנה, הסגנון שהוא רוצה לאמץ לאתר שלו.  בהעדר שום קשר עם הלקוח, הצלחת הפרויקט שניתן לנו היא ממש פגע-לא-פגע: ירייה בחשכה. לפעמים אפילו מנהל הפרויקטים, שאחראי על קשרי הלקוחות בחברת עיצוב אתרים, לא טורח לשאול את הלקוחות לגבי העדפות שלהם וטעם אישי, וכך אנו מוצאים את עצמנו עוד יותר מבולבלים ובלי כיוון בכלל. מנהל הפרויקטים במשרד עיצוב אתרים מעביר לעובדי מחלקת הגרפיקה חומר עבור האתר: תמונות, לוגו, וטקסט שנשלחו לו על ידי הלקוח. "תכינו אתר מהמם ומושקע", המנהל מודיע, בלי לנדב מידע נוסף. אבל רגע, איך נוכל לעשות אתר מבלי להרגיש בכלל את הלקוח? מאיפה מתחילים בכלל?

אז לפעמים זה עובד. ולפעמים לא. העבודה בסטודיו עיצוב אתרים היא הפכפכה. יום אחד אתה למעלה, וביום השני – אתה על הקרשים. 



אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר עיצוב אתרים: הקשבה והצלחה תגובות למאמר עיצוב אתרים: הקשבה והצלחה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר עיצוב אתרים: הקשבה והצלחה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מקצועי יעזור לכם למשוך לקוחות
מהוא עיצוב גרפי וקידוד אתרים?
איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך
פורטל TOSTUDY- עיצוב אתרים באינטרנט
עיצוב אתרים: המגבלות של עיצוב אתר למובייל
קונספט ממשק משתמש – לראות את חזון האתר שלנו מתגשם
קונספט ממשק משתמש – לראות את חזון האתר שלנו מתגשם
עיצוב אתרים: 5 צעדים לבחירת מעצב אתרים
3 דרכים להקמת אתר בחינם - ללא תשלום על אחסון או דומיין
8 כלים שכל מעצב אתרים חייב להכיר
הדרך שלך לבלוט ברשת
עיצוב אתרים: כלים שימושיים לעיצוב
תואר בעיצוב גרפי
עיצוב אתרים: עוד על כוחם של צבעים
עיצוב אתרים: צבעים חמים וצבעים קרים

הנך נמצא כאן: עיצוב אתרים: הקשבה והצלחה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.