אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עסקים מקוונים » 12 התכונות הנדרשות ממערכת סליקה באינטרנט

12 התכונות הנדרשות ממערכת סליקה באינטרנט

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עסקים מקוונים
המאמר נקרא 1131 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



החלטתם לפתוח אתר קניות באינטרנט, חנות אונליין, או למכור רק מוצר בודד אחד. בכדי שתוכלו לחייב כרטיסי אשראי באתר אתם צריכים לחפש פתרון סליקת כרטיסי אשראי.  

מערכת סליקת כרטיסי אשראי, היא הדרך לחייב כרטיסי אשראי באתרי אינטרנט וחנויות מקוונות. בבחירת מערכת סליקה באינטרנט וספק שירותי סליקה אסור להתפשר. חסינות העסק שלך ואמינותו תלויים באמינות מערכת הסליקה. 

כיצד בוחרים מערכת סליקה ותשלומים ?

בשוק הישראלי קיימות מערכות סליקה רבות. על מנת שתבטיחו לעצמכם כי בחרתם את המערכת המתאימה ביותר עבורכם יש לבדוק :

א. מהן תכונות המערכת, תוך בחינת גמישותה והתאמתה לצרכים עתידיים.

ב. איתנות מערכת הסליקה ואמינותה. 

בדיקת מערכת סליקה באינטרנט

בבחירת מערכת סליקה יש לבדוק מהן תכונות המערכת ולוודא את קיום כל התכונות הדרושות  לצרכי בית העסק כיום. לא פחות חשובה מכך, היא הבדיקה של קיום תכונות עתידיות ואת אפשרויות ספק שירותי הסליקה לעדכן את המערכת לצרכים ספציפיים של בית העסק. זאת על מנת להמנע מהחלפת מערכת סליקה או ספק שירותי סליקה עם התרחבות העסק וצרכיו.   

12 התכונות  הנדרשות ממערכת סליקה באינטרנט

א. סליקה של כל מותגי כרטיסי האשראי הקיימים בשוק.

ב. פתרון סליקה ידני עבור לקוחות המבקשים לשלם באמצעות טלפון.

ג. פתרון לכל סוגי העסקאות – תשלומים, הוראות קבע, אישור ידני, מסמך מלא ועוד.

ד. מערכת ניהול ביטולים וזיכויים

ה. המצאות ממשק ניהול ומערכת דוחות למעקב אחר כל פעולות הסליקה ודיווחי שידורים

ו. התממשקות לכל שפות התכנות

ז. אפשרות איחסון האתר בכל חוות שרתים

ח. אפשרות סליקה עם PayPal ואמצעי תשלום נוספים באותו פתרון סליקה

ט. הפקת חשבונית אלקטרונית בסיום עסקה

י. התממשקות קלה למערכות פיננסיות, בילינג ו – CRM.

יא. סליקה רב מטבעית.

יב. תמיכה טלפונית זמינה ומקצועית לאורך שעות פעילות העסק 

אמינות מערכת סליקה באינטרנט

אמינות ויציבות מערכת סליקה באינטרנט, נקבעת לפי איכות הטכנולוגיה והתשתיות.

כאשר בוחרים מערכת סליקת כרטיסי אשראי יש לבחון מספר פרמטרים עיקריים:

א.  אבטחת מידע - אבטחת נתוני כרטיסי אשראי מחמירה ועמידה בתקן PCI: DSS level 1  

ב.  זמינות - יכולות המערכת לעבד מס' רב של עסקאות סליקה בו זמנית ובזמן תגובה קצר

ג.  שרידות – יכולת המערכת לעבוד ללא הפסקה גם בעת הפסקות חשמל, נפילות תקשורת וכד'

ד.  שירות לקוחות – שירות לקוחות ותמיכה טכנית 24X7

 

 



דירוג המאמר: 2.0

תגובות למאמר 12 התכונות הנדרשות ממערכת סליקה באינטרנט תגובות למאמר 12 התכונות הנדרשות ממערכת סליקה באינטרנט

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר 12 התכונות הנדרשות ממערכת סליקה באינטרנט. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

האם תיקי עור מגוונים?
מדפסות לייזר: יעילות ואיכות תמונה גבוהה למשרדים
למה שירות לקוחות טוב הוא המפתח להצלחת עסקים?
אתר ביטוח לאומי
איך לבחור אחסון טוב לאתר?
כאן לא גרים המתחזים של חיים הכט
The benefits of a cloud based application for online appointment scheduling
כמה אתם בוכים שהמחשב לא תקין?
איך השגתי 650 לייקים לדף שלי?
השוואת מחירי משלוחים
בניית אתרים מקצועית – הסוד לבניית אתרים מצליחים
איזה מוצרים כדאי למכור בחנות הווירטואלית שלכם
דגשים בבניית חנות וירטואלית
דגשים בבניית אתרים מקצועיים
גם העסק שלכם יכול לגדול - בניית אתרים לעסקים

הנך נמצא כאן: 12 התכונות הנדרשות ממערכת סליקה באינטרנט.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.