אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עסקים מקוונים » דגשים בבניית חנות וירטואלית

דגשים בבניית חנות וירטואלית

מחבר המאמר: mayavision
פורסם בקטגוריה: עסקים מקוונים
המאמר נקרא 471 פעמים
תאריך פרסום: 04.04.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


דגשים בבניית חנות וירטואלית

 

חנות וירטואלית היא חנות באינטרנט. עסקים רבים גילו את יתרונות המכירה דרך האינטרנט, בד בבד עם הסתגלותם של הצרכנים לבצע רכישות באמצעות כלי זה. תחום החנויות הוירטואליות נמצא בהתפתחות מתמדת, אולם לא כל בעלי החנויות הוירטואליות מצליחים למכור באמצעות כלי זה. הסיבות לכך הן בניית חנות וירטואלית בצורה לא מספקת.

 

מתחילים מהיסוד

 

בניית אתר לעסקים, המכיל בתוכו חנות וירטואלית, היא שונה ומורכבת יותר מאתר תדמיתי או אתר המספק תכנים בלבד. בנייה כזו מצריכה תכנון מוקדם ויסודי, בדיוק כפי שהייתם עושים, או שכבר עשיתם, כשהקמתם את החנות הפיזית שלכם.

בניית חנות וירטואלית מתחילה באפיון סוג החנות, ולמי היא פונה. עם נתונים אלו ניתן להתחיל ולתכנן את מבנה החנות. האם תהיה זו חנות עם מוצרים בלבד, מחיריהם ועגלת קניות, או שמא אתם מעוניינים גם בפורום פעיל, מדור שאלות ותשובות, והזנת תכנים חדשים עם מידע מעניין לגולש. רק לאחר האפיון והגדרת המטרות וקהל היעד, ניתן להתחיל ולתכנן את מבנה האתר. המורכבות הכרוכה בבניית חנות וירטואלית היא בשל הצורך באבטחה מירבית של האתר, שיבטיח לצרכנים כי פרטי כרטיס האשראי שלהם אינן ניתנים לפריצה.

חשוב להדגיש נושא זה, מאחר ובעלי עסקים רבים, אשר ניסו את מזלם על ידי בניית אתר לעסקים באופן עצמאי, מצאו כי אין ביכולתם והידע שלהם להקים אתר עם רמת אבטחה מירבית. אבטחה זו ניתנת רק על ידי בעלי מקצוע מומחים, המתמחים בבניית אתר לעסקים וחנויות וירטואליות בהתאמה אישית, ולא על ידי אתרים מוכנים, עם פונקציות מובנות. חשוב לזכור, כי הצרכן הפוטנציאלי מאבד מסבלנותו מהר מאד, ואם לא יחוש כי מדובר באתר אמין ואיכותי, לא יפקיד את פרטי כרטיס האשראי שלו בכל אתר מזדמן.

 

בונים קירות

 

הדגש חשוב נוסף בבניית אתר לעסקים, הוא העיצוב שלו. לעיצוב משמעות עצומה מאחר והוא למעשה חלון הראווה של החנות הוירטואלית. הוא צריך להיות נעים לעין, עם סלוגן קליט ותכנים זורמים ומעניינים, שיגרמו לגולש לקרוא אותם עד סופם, ולא לנטוש את האתר באמצע הקריאה מרוב שעמום, או מידע שאינו רלוונטי לצרכיהם.

העיצוב כולל גם את נושא התמונות שלבטח תרצו להעלות, כדי להציג את המוצרים. על התמונות להיות באיכות מצויינת, אולם גם לא כבדות מדי, שיעלו במהירות ובקלות, ולא יתקעו את המחשב. גם כאן נדרשת הבנה של מעצב ומפתח אתרים מקצועי, שידע להגדיר את התכונות של התמונות או הקליפ באופן שיענה על כל הצרכים.



אודות מחבר המאמר:

מאיה ויז'ו היא חברה שמתמחה בבניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתר מסחר



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר דגשים בבניית חנות וירטואלית תגובות למאמר דגשים בבניית חנות וירטואלית

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר דגשים בבניית חנות וירטואלית. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

כמה אתם בוכים שהמחשב לא תקין?
איך השגתי 650 לייקים לדף שלי?
השוואת מחירי משלוחים
בניית אתרים מקצועית – הסוד לבניית אתרים מצליחים
עצות לבחירת מתנות מקוריות ליום הולדת
איזה מוצרים כדאי למכור בחנות הווירטואלית שלכם
דגשים בבניית חנות וירטואלית
דגשים בבניית אתרים מקצועיים
גם העסק שלכם יכול לגדול - בניית אתרים לעסקים
סליקה של כרטיסי אשראי דרך הסמארטפון עם פאייפל
על ההבדל בין משחקים להורדות
כיצד להפוך את החנות אונליין שלכם לעסק בינלאומי
משאבות מינון בתעשייה
מהי ממברנה?
מהו פחם פעיל?

הנך נמצא כאן: דגשים בבניית חנות וירטואלית.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.