|
1.לקוחות מרוצים משירות טובלאחר שהלקוח קיבל שירות מצוין, יש סיכוי גבוה יותר שיחזור לעסק לקנות מוצרים או שירכש מוצרים נוספים בעתיד. כל קשר עם הלקוחות צריך לכוון לשמירת קשר עם הלקוחות והפיכתם ללקוחות נאמנים של העסק.
2.שירות לקוחות המתאים את עצמועסקים המתאימים את שירות הלקוחות שלהם לצרכי הלקוחות, ישפיעו על המשך הקשר של הלקוחות עם העסק.
המשיכו לקרוא על:
3.שירות לקוחות מסורעסקים המספקים שירות לקוחות באיכות גבוהה ומסורה, נראים כעסקים מקצועיים ובטוחים לקנייה מהם.
4.פתרון בעיות
אין מה לעשות: לקוחות מצפים לשירות מקצועי מצד הצוות המטפל בתלונותיהם. תחושת הטיפול בלקוח, התקשורת היעילה והמודעות לצרכיו של הלקוח הם גורמים חשובים בהגשת תלונה. אם הלקוחה מרגישה שהטיפול בתלונה אינו מספק אותה או שאין הבנה של הצרכים, היא עשויה לבטא את אי-שביעות הרצון שלה ולהגיש תלונה למנהלים בכירים יותר.
5.תחרותיות
שירות לקוחות מעולה מאפשר לעסק להתחרות בצורה יעילה יותר עם עסקים אחרים בתחום. ללקוחות יש אפשרות לבחור במקום הטוב ביותר לקנות ממנו, ושירות לקוחות מסייע להם להחליט שעסק כזה או אחר הוא המתאים להם.
6.פה לאוזןלקוחות יכולים להתלונן אם המוצר או השירות שהם קיבלו לא עומד בציפיות שלהם. ייתכן והמוצר אינו עובד כראוי, אין בו את התכונות שנמסרו או אינו מתאים למטרת השימוש שלהם.
מעניין לקרוא גם על:
בתקופה בה האינטרנט מוצף במידע, וקשה לדעת על איזה אתר אפשר לסמוך – ספר טלפונים דיגיטלי מתחייב לאמינות ברמה הגבוהה ביותר בקשר למספרים ודרכי ההתקשרות עם שירותי הלקוחות של החברות הגדולות.
ספר טלפונים דיגטלי
הנך נמצא כאן: למה שירות לקוחות טוב הוא המפתח להצלחת עסקים?.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |