אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רשתות חברתיות » הפייסבוק נגד גוגל +

הפייסבוק נגד גוגל +

מחבר המאמר: tsitut
פורסם בקטגוריה: רשתות חברתיות
המאמר נקרא 389 פעמים
תאריך פרסום: 22.07.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


מאמרים רבים המתארים את התחרות בין 2 הרשתות החברתיות הגדולות בעולם פורסמו בזמן האחרון.

אם בתקופה האחרונה אתם שומעים יותר ויותר חברים שממליצים לכם לנטוש את פייסבוק לטובת גוגל +, אין צורך לאשפז אותם. מסתמן כי לאחר תקופה ארוכה בה שלטה פייסבוק ביד רמה במרחב החברתי, קהל הגולשים האמריקני מתחיל לחבב יותר ויותר את גוגל פלוס. אז מה בדיוק קרה שם?

הנאה הרשת החברתית בעינייך?

לחלק נרחב מהמשתמשים נדמה כי לא קיימת תחרות אמיתית בין פייסבוק לגוגל פלוס. בעוד שהראשונה מונה למעלה מ-900 מיליון משתמשים, זמינה לציבור הרחב כ-6 שנים (מאז שנפתחה ההרשמה לכלל המשתמשים ב-2006) ומוטמעת במגוון רחב של אתרים ושירותים באינטרנט, גוגל פלוס הושקה לפני כשנה ומכילה 'בסך הכל' כ-250 מיליון משתמשים.

אך כעת, במסגרת סקר שערך אינדקס שביעות הרצון האמריקאי (ACSI) בו בדק את שביעות הרצון של כ-70,000 משתמשים בארצות הברית, מסתמן כי הם דווקא מעדיפים את גוגל פלוס על פני שלל הרשתות החברתיות הקיימות בשוק, אפילו על פייסבוק.

בסקר שערכה, הציגה ACSI כי גוגל פלוס חולקת את המקום הראשון ביחד עם וויקיפדיה, כאשר שתיהן השיגו ניקוד של 78 אחוזים המעיד על שביעות הרצון של משתמשיהן. זוהי השנה השניה ברציפות בה וויקיפדיה שומרת על אחוז זה, כאשר שאר הרשתות החברתיות שהשתתפו בסקר חוו ירידה באחוזים.

המשתמשים אמרו את דברם

בעוד שגוגל פלוס שומרת על מקום טוב בראש הטבלה, פייסבוק לא רק מדשדשת מאחור עם ציון של 61 אחוזים, אלא מדובר בירידה משמעותית לאחר שבשנה שעברה עמדה על 66 אחוזים. ACSI מוסיפה כי פייסבוק שברה את שיא הציון הנמוך בקטגוריית המדיה החברתית ונמצאת בחמישיה התחתונה של החברות שנמדדו במסגרת הסקר, ביחד עם לינקדאין בעלת ניקוד של 63 אחוזים ועם טוויטר, בעלת ניקוד של 64 אחוזים.

על פי ממצאי הסקר, הירידה המשמעותית מגיעה בעיקר בעקבות חששותיהם של המשתמשים לחדירה לפרטיותם, העובדה שפייסבוק מוסיפה יותר ויותר מודעות ופרסומות לרשת החברתית שלה וכמובן – השינויים המשמעותיים שמציגה לממשק, כאשר השינוי האחרון שהציגה, הטיימליין, לא התקבל בברכה מצד המשתמשים.

בעוד שאין ספק כי הרבה יותר קל לספק כמות קטנה של משתמשים, לגוגל פלוס יש יתרון משמעותי על פני מתחרותיה – אין לה צורך להפיק רווחים מהרשת החברתית שלה, כך שאינה צריכה להטמיע פרסומות או מודעות כלל. אז בפעם הבאה שאתם פותחים את דפדפן האינטרנט שלכם בכדי להראות את מעורבותכם בחברה בעזרת העלאת משפטים יפים וסטטוסים לפייסבוק, האם עדיין תגלשו קודם כל לפייסבוק, או שתעדיפו להעניק לגוגל פלוס הזדמנות נוספת?



אודות מחבר המאמר:

סטטוסים לפייסבוק || 2playgames || מאמרים 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר הפייסבוק נגד גוגל + תגובות למאמר הפייסבוק נגד גוגל +

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הפייסבוק נגד גוגל +. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

הרחוב חשף את הרומן
המדריך לסטטוסיונר שרוצה לייקים
מה זה שיווק בפייסבוק?
שיווק במדיה החברתית, כך תעשה זאת!
כמה דברים שלא ידעתם על פייסבוק
הפייסבוק נגד גוגל +
יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוזיקה מהמאגר האדיר הזה
Facebook עושה קמבק לעדכוני חדשות בדף הבית
מה זה Facebook open graph לפשוטי העם
פייסבוק ככלי שיווקי לעסקים
יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוסיקה מהמאגר הענק הזה
קידום אתרים ברשת חברתית
פרסום ברשתות חברתיות, ניצול מקסימאלי בקרב המפרסמים
פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים
המלצות גלישה באינטרנט

הנך נמצא כאן: הפייסבוק נגד גוגל +.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.