אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רשתות חברתיות » טיפים ומידע בעולם ה Face Book : משמעויות ושימוש ב Like

טיפים ומידע בעולם ה Face Book : משמעויות ושימוש ב Like

מחבר המאמר: bendavidalia
פורסם בקטגוריה: רשתות חברתיות
המאמר נקרא 538 פעמים
תאריך פרסום: 06.10.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


משמעות האהדה והפרגון עלו כיתה מאז הכרנו את face book, כולנו רוצים לקבל את המחמאות והעניין שהסובב אותנו מגלה בנו ,וזאת בלחיצת כפתור like .

בדיון זה אתייחס למשמעות הוספת כפתור like לאתר חיצוני לface book ,איך עושים זאת והתועלות

בנוסף אסקור משמעויות שיווקיות של like בעולם המותגים והחברות שרוצות שנחבב אותן בפומבי והרבה ..

  1. להוסיף כפתור / "קופסא " של like לאתר /בלוג שלכם

השימוש ב like הפיסבוקי פרץ אל מחוץ לרשת החברתית : כל מבקר / לקוח פוטנציאלי /מתעניין יכול לחוות דעה על אתר / עמוד באתר / סרטון / מאמר וזאת על ידי לחיצה על כפתור like שנמצא שם .

הוספת פונקצית like של face book , ניתנת לתצוגה ככפתור בעמודי כתבות ותכנים שונים באתרים החיצוניים.

משתמשי ה face book שייכנסו לעמוד שבו הוסף כפתור like ויילחצו עליו, ישתפו את הכתבה בזרם העדכונים של החברים שלהם תוך קישור לאתר שממנו לחצו על הכפתור , כך יגבירו את תפוצת התוכן של העמוד שבו ביקרו ויכניסו אותו למעגל החברים ב face book, על אף שהוא פורסם מחוץ לרשת החברתית.

בנוסף, פונקצית like מאפשרת לייצר בקלות פעילות חברתית על גבי האתר שלכם: המשתמשים משאירים את חותמם בעמוד ויכולים לראות מי עוד מהחברים שלהם קרא את הכתבה ואהב אותה.

ליישום הפונקציה של like באתר /בלוג /אחר שלכם יש בחירה בין שתי אפשרויות עיקריות :

כפתור like עם תצוגה /FONT/תמונת כפתור לבחירת המשתמש

חלונית (BOX )like המאפשרת :

הוספת הערה ותגובה אישית של המשתמש הבוחר ללחוץ like - האפשרות לייצר דיון באתר .

יצירת קשר עם קהל המתעניינים שלך - בעל האתר שהוסיף פונקצית like יכול לפרסם תוכן עצמאי ישירות לזרם העדכונים של כל המשתמשים שלחצו על הכפתור, גם אם הם לא חברים שלו ב face book . זוהי דרך רבת עוצמה לשמור על קשר עם המבקרים באתר שלך גם מחוצה לו.

ניתן להציג את פונקצית like בשפות שונות כדי להתאים לתוכן באתר שלך.

איסוף סטטיסטיקה – התאמת פרמטרים מסוימים תאפשר מדידת ביצועים כגון: מספר ההקלקות על הכפתור, העמוד באתר שמניב את הכי הרבה הצלחה ,העמוד ב face book שממנו הגיעו ביקורים חדשים לאתר שלך.

על מנת ליישם את פונקצית like בכל מקרה יש להעתיק את הקוד שמתחולל (Get code ) כתוצאה מהבחירה כפתור / חלונית , ישירות באתר /בלוג או כל אתר תוכן שבעמודיו רוצים פונקציונאליות זו .

איך עושים את זה ? זו הכתובת המציגה שלב אחר שלב את הביצוע :

http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like

2 . " face book זה מועדון הלקוחות החדש"

יותר ויותר מותגים רוצים שנעשה להם "like" ב face book, מתוך הבנה שברשת החברתית העצומה טמון מאגר לקוחות אדיר, ובקרוב גם נקנה באמצעותה.

יש להבחין בין טיפוח נראות של העסק /הארגון למטרות שיווקיות ארוכות טווח : חדירה לתודעה , איסוף קהל אוהדים העוקב באופן שוטף אחר העדכונים והתוספות של העסק שלך ובעקבות זה מחפש לקנות את השירותים והמוצרים שלך ,

לבין "סטוץ חד פעמי " העשוי לשמש את בעל העסק למטרת באזזז למבצע זה או אחר או מכירה מקומית וחד פעמית באמצעות הצגת מספר מוצרים למכירה בדף האוהדים ,שהרי מבצע זה או אחר הוא זמני ועובר ואילו מטרות ומיצוב העסק שלך כנותן ערך ללקוחותיו הוא משהו שיש לטפח לאורך זמן וכל הזמן .

המותגים הישראלים רוצים (וחייבים ) להיות ב face book אך הצורה שהם עושים זאת היא לא בהכרח יצירתית ומשמרת לקוחות לאורך זמן ,אלא על בסיס תמריצים (עשה like ותקבל כרטיס חינם לאירוע ....) – תמריצים אלה מעודדים קהל פונים לצרוך את ההצעה החד פעמית , להתעלם מדף האוהדים והמסרים בו ויום לאחר שהמבצע נגמר לנוע לכיוון העסק הבא שמציע את האטרקציה הבאה .

הרעיון של להיות מוצג אטרקטיבי עם נראות מקצועית ב face book היא על בסיס של תוכן פרסונאלי רציף שיגרום ללקוח להישאר נאמן וליהנות מערך ועדכונים שוטפים שיביאו אותו לפנות על מנת לרכוש, ולשוב לרכוש ולשוב לרכוש ......

לכתבה מרתקת ומלאה בנושא הנה הקישור :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3935871,00.html

תיהנו, דליה בן-דוד



אודות מחבר המאמר:

מהנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע, רבת ניסיון,

יועצת בכירה במחשוב ארגוני מבוסס תוכנות מדף, לארגונים קטנים /בינוניים /גדולים - למגוון מגזרי תעשיה.

כמומחית בתחום המחשוב הארגוני המשולב טכנולוגיות אינטרנט ומדיה חברתית,

אני מציעה לארגון פתרון הכולל : ייעוץ, התאמה,בחירה וליווי יישום למערכות מחשוב ארגוניות

מסוג : גבייה ותשלומים ERP / CRM / PLM / BILLING / ואחרות .מ

וסמכת כמיישמת בכלי מחשוב ארגוני מובילים: SIEBEL, SAP R/3, ORACLE

בעלת היכרות מעמיקה עם כלי מחשוב ON- DEMAND מבוססי טכנולוגיית SAAS כגון : MS-AX 2009 , POWER LINK , SALES FORCE , MS-CRM וכדומה.



דירוג המאמר: 5.0

תגובות למאמר טיפים ומידע בעולם ה Face Book : משמעויות ושימוש ב Like תגובות למאמר טיפים ומידע בעולם ה Face Book : משמעויות ושימוש ב Like

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר טיפים ומידע בעולם ה Face Book : משמעויות ושימוש ב Like. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

הרחוב חשף את הרומן
המדריך לסטטוסיונר שרוצה לייקים
מה זה שיווק בפייסבוק?
שיווק במדיה החברתית, כך תעשה זאת!
כמה דברים שלא ידעתם על פייסבוק
הפייסבוק נגד גוגל +
יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוזיקה מהמאגר האדיר הזה
Facebook עושה קמבק לעדכוני חדשות בדף הבית
מה זה Facebook open graph לפשוטי העם
פייסבוק ככלי שיווקי לעסקים
יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוסיקה מהמאגר הענק הזה
קידום אתרים ברשת חברתית
פרסום ברשתות חברתיות, ניצול מקסימאלי בקרב המפרסמים
פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים
המלצות גלישה באינטרנט

הנך נמצא כאן: טיפים ומידע בעולם ה Face Book : משמעויות ושימוש ב Like.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.