אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רשתות חברתיות » מיתוסים על רשתות חברתיות

מיתוסים על רשתות חברתיות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רשתות חברתיות
המאמר נקרא 1161 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



רשתות חברתיות הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהשיווק בתחום האינטרנט.המשפט "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" שבעבר התייחס לדפי זהב, מונחל היום בעיקר על פייסבוק וטיוטר  (שתי הרשתות החברתיות הגדולות) וכולם, מעסקים קטנים ועד למותגי ענק, עושים שימוש ענף ברשתות חברתיות.

הנה כמה מיתוסים על רשתות חברתיות שאתם חייבים לדעת

"שיווק ברשתות חברתיות חייב להיות נורא אישי. על מנת להצליח צריך לחשוףאת הקרביים ואת התחתונים" לא תמיד נכון. אמת, רשתות חברתיות מאפשרות לנו לחשוף פן אישי יותר, במידה מסוימת אף חושפני. יחד עם זאת מה שמצליח להביא תוצאות, זה דווקא הגבול הברור והקלות בה הוא יכול לטשטש. מי שמעוניין בכם כנותני שירות, רוצה לקבל מידע קונקרטי, שיווקי ואפקטיבי לעסק. התמונות של הילדים שלכם יכולות לעניין את בני המשפחה, אבל בטח לא את הלקוח.דף אוהדים מאפשר לכם לפתוח ערוץ תקשורת עם הקהל שלכם, לשתף אותו במוצרים, שירותים ולשמש כערוץ קידום מכירות של העסק שלכם וזה ברוב המקרים ללא קשר לחשיפה אישית.

"על מנת להצליח, מומלץ לפעול בכמה שיותר רשתות חברתיות" לא נכון. כמו שאינכם יכולים לנהל מספר מערכות יחסים במקביל, כך סביר להניח שלא תוכלו להתנהל נכון ולאורך זמן במספר רב של רשתות חברתיות. המדיה הזו דורשת לא רק זמן ויצירתיות אלא גם יכולת הכלה מאוד גדולה. יש לכם חברים, אתם רוצים להגיב אליהם, אתם רוצים לחזר, להעלות תכנים מקצועיים לדף אוהדים, לאסוף לייקים, לשלוח ציוץ, להעלות סרטון, לשתף, לקשר ובקיצור, מדובר בנוגס זמן רציני. בכדי למקסם יעלות ותפוקות לאורך זמן בחרו שתי רשתות שאתם מרגישים בהן הכי בנוח ותעבדו איתן.

"עסקים מצליחים רק שהם ברשת חברתית כמעט כל היום" סביר להניח שצריך לשנות את המשפט לעסקים נכשלים, שהרי אם הם ברשתות חברתיות כל היום, איך יש להם זמן ללקוחות?. אין ספק שרשת חברתית דורשת  זמן והשקעה, הטעות הגדולה ביותר זה להתחיל ולשרוץ ברשתות חברתיות, ללא אמירה או עשייה קונקרטית. התעסקות במדיית הרשתות החברתיות היא שיווקית לכל דבר. גם כאן, כמו בכל שיווק, יש צורך באסטרטגיה ותוכנית  שיווקית הבנויה מיעדים ומטרות,וזאת מתוך ראייה ורצון להגשים את החזון השיווקי והעסקי שלכם באמצעות הרשת החברתית.

"אי אפשר להצליח ברשתות חברתיות לבד וחייבים איש מקצוע" הדבר תלוי בזמן ובהבנה שלכם בכל הקשור לרשתות חברתיות. ישנם אנשים שיודעים כיצד לייצר אינטראקציה בין אישית באינטרנט, , יודעים כיצד לייצר באז ולמעשה חובשים את כובע השיווק בעסק ולא רק את הכובע של איש המקצוע.

יחד עם זאת, שיווק ברשתות חברתיות דורש מיומנות והבנה גבוהה,כזו שחסרה למי שלא עוסק בתחום כמקצוע. לא מדובר רק ביכולות ברמה הטכנית, של עיצוב דף או שימוש באפליקציות שונות  אלא יותר ברמה של אסטרטגיה, מקסום התעניינות ופניות מצד אחרים


אודות מחבר המאמר:

מיטל הדר היא הבעלים ומנכ"לית חברת Marketing Solutions, חברת שיווק און ליין מקוון תוצאות ליצירת לידים והכנסות. למיטל הדר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.

www.marketings.co.il

 



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר מיתוסים על רשתות חברתיות תגובות למאמר מיתוסים על רשתות חברתיות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מיתוסים על רשתות חברתיות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

פייסבוק פתיחת חשבון: איך ליצור חשבון פייסבוק חדש 2022
איך לשווק נכון בפייסבוק
למה עסקים לא מצליחים בפייסבוק?
הרחוב חשף את הרומן
המדריך לסטטוסיונר שרוצה לייקים
מה זה שיווק בפייסבוק?
שיווק במדיה החברתית, כך תעשה זאת!
כמה דברים שלא ידעתם על פייסבוק
הפייסבוק נגד גוגל +
יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוזיקה מהמאגר האדיר הזה
Facebook עושה קמבק לעדכוני חדשות בדף הבית
מה זה Facebook open graph לפשוטי העם
פייסבוק ככלי שיווקי לעסקים
יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוסיקה מהמאגר הענק הזה
קידום אתרים ברשת חברתית

הנך נמצא כאן: מיתוסים על רשתות חברתיות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.