אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » פסיכומטרי » יום המבחן הפסיכומטרי

יום המבחן הפסיכומטרי

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: פסיכומטרי
המאמר נקרא 704 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



יום המבחן הפסיכומטרי

בוקר טוב!
אחרי חודשים של הכנה ולילה בלי שינה הגיע הזמן ללכת לאוניברסיטה ולגשת למבחן הפסיכומטרי.

 מה חובה להביא למבחן?

1. תעודה מזהה עם תמונה- רצוי תעודת זהות, אפשר להסתדר עם דרכון ואנחנו מכירים גם נבחנים שנכנסו עם תעודת תושב העיר תל אביב שיש בה תמונה. מצד שני, עדיף לא להיות היחידים שבאו עם כרטיס מנוי לקאנטרי סביונים. לא כדאי להסתבך עוד לפני שפגשתם את השאלה הראשונה. ללא תעודה מזהה תוכלו להיכנס ולהתחיל בבחינה אבל תדרשו להציג את התעודה בסופה.  מה שאומר שאתם הולכים להרוס למישהו את הבוקר.

2. טופס זימון- זוכרים שבערך חודש אחרי שנרשמתם לבחינה בדואר קיבלתם טופס זימון בדואר? אז זה זה. רוב הסיכויים שתגיעו לכיתה שרשומה בזימון, תמצאו את שמכם על הדלת ותיכנסו בלי בעיה בהצגת תעודה מזהה. מצד שני, תמיד קיים הסיכוי שלא תמצאו את שמכם על דלת הכיתה ואז תשתמשו בזימון כדי להראות לבקר הנוכח בבחינה מטעם המרכז הארצי שאכן זומנתם לאותו יום.

3. עפרון ומחק- עפרון צהוב פשוט (HB). אסור עפרון מכני או עט משום סוג שהוא. תביאו כמה ליתר בטחון. מחק טוב וקטן מספיק כדי למחוק סימון לא נכון בשאלה 11 בלי למחוק גם את תשובות 12,13 ופרק חשיבה כמותית שמעל.

4. שעון- אפשר סטופר (אבל שלא יהיה רועש) ואפשר סתם שעון יד רגיל עם מחוג דקות. בכל מקרה, אם התכוננתם לבחינה בצורה נכונה, השעון ישמש אתכם בזמן הבחינה לא מעט.

5. שתיה ומשהו קטן לאכול- בקבוק קטן של מים וממתק או שניים. לא משהו גדול או כבד מדי שיפסיק לכם את זרימת הדם למוח ולא חבילת ביסלי שתפריע לחדר כולו להבין את הנקרא.

מה כדאי לזכור?

1. לא לאחר!- צאו מספיק מוקדם בבוקר כדי להגיע בניחותא. אם איחרתם אל תתייאשו. יש כיתת מאחרים המיועדת לנבחנים שהגיעו עד 30 דקות אחרי מועד תחילת המבחן.

2. היכן השירותים- המבחן אורך כ-4 שעות יחד עם השלבים המקדימים. אתם הולכים לגשת לשירותים בשלב כלשהו.

3. שבו במקום נוח- זכרו שבשלב זה או אחר בבחינה כל אחד מהנבחנים בחדר יצא ויכנס מהחדר לפחות פעם אחת (ראו סעיף קודם). אל תשבו ביציאה מהכיתה ומצד שני שבו במקום נוח ליציאה כאשר אתם אלה שתצטרכו לצאת.

4. הפרעות סביבתיות- בכל כיתה נוכח נציג מטעם האוניברסיטה / מרכז הארצי שתפקידו לדאוג לסביבת מבחן הולמת. עם יש פלורוסנט מהבהב בדיוק מעליכם או שמחוץ לחלון החליטו לגזום את השיחים אל תתפשרו! העירו על כך לבקר בכיתה ואל תיבחנו בתנאים אשר יפריעו לכם להתרכז.

5. הפסקות- כמו שבטח שמתם לב וכמו שבטח שמעתם מהמדריך. הפסקה קטנה במקום נכון בבחינה יכולה להיות ההבדל בפתרון הפרק הבא או השאלות הבאות.

ובעיקר- זכרו את הטקטיקה לפתרון עליה סיכמתם עם המדריך. הבחינה האמיתית היא לא המקום לאלתר או לנסות שיטות אחרות לפתרון. נסו לפתור את הבחינה ממש כאילו היא פשוט עוד בחינת מתכונת בקורס. אם ההכנה שלכם הייתה טובה, אין שום סיבה שהמבחן האמיתי יפתיע אתכם בשום שלב.

ולסיום, הבחינה הפסיכומטרית עצמה היא המכשול האחרון ביניכם לבין הכניסה למסלול בו בחרתם, העבודה האמיתית וההכנה האמיתית נעשתה בחודשים שקדמו לבחינה. ציונכם נקבע בעצם על פי רמת המוכנות שלכם וגם על פי תפקודכם בזמן הבחינה עצמה. ככל שתגיעו יותר רגועים וחדים ליום הבחינה וככל שתביאו יותר מעצמכם, הציון יעלה בהתאם. זכרו שכל הנבחנים סביבכם לחוצים בדיוק כמוכם וחלקם הגדול מוכן הרבה פחות טוב ממכם.

אם עבדתם והשקעתם במהלך הקורס זוהי פשוט משוכה קטנה של 4 שעות ואחריה.. קצת חופש.

מגיע לכם.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר יום המבחן הפסיכומטרי תגובות למאמר יום המבחן הפסיכומטרי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר יום המבחן הפסיכומטרי. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

חרדת בחינות: לפני שהחרדה שוברת אותך - גלה את הדרך לשבור את האמא'שלה!
מה עם פסיכומטרי משולב?
לומדים לפסיכומטרי?
לימוד מילים לפסיכומטרי
סימולציות פסיכומטרי
קורס הכנה לפסיכומטרי
פסיכומטרי חינם
קורס פסיכומטרי זה קורס שבוחרים טוב טוב
המלצות לשלושת הימים לפני מבחן פסיכומטרי
לימודים לפסיכומטרי
על השוואת פסיכומטרי
איך עוברים מבחן פסיכומטרי?
מבנה של מבחן פסיכומטרי והשינויים הצפויים בו
לימודי פסיכומטרי - הבחירה הנכונה
השינוי בפסיכומטרי

הנך נמצא כאן: יום המבחן הפסיכומטרי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.