אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עסקים באינטרנט » לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת

לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עסקים באינטרנט
המאמר נקרא 254 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



עסקים רבים רוצים להגיע ללקוח קצה בצורה מדויקת ומעוניינים להגיע לשיחה ישירה איתו במהירות האפשרית. הקמת קמפיין לידים בפייסבוק הוא פתרון מצוין למטרות אלו.

קמפיין לידים בפייסבוק מוקם במערכת ניהול המודעות ומנוהל בתוכה. מדובר במערכת המאפשרת הקמת קמפיינים מסוגים שונים (קמפיין לידים, קמפיין חשיפה, קמפיין תנועה ועוד) כאשר קמפיין לידים הוא המתאים ביותר לאיסוף פרטי התקשורת של לקוחות רלוונטיים.

במסגרת הקמת הקמפיין נדרש לבצא טרגוט לקהל היעד, חשוב לאפיין אותו טרם טרגוטו במערכת על מנת להבין היטב מי הוא קהל היעד הרלוונטי ולנצל בצורה מיטבית את כלי הטרגוט המצויים בפייסבוק. מעבר לכך נדרש לנסח מודעה קריאטיבית ולצרף תוכן ויזואלי. ההמלצה של פייסבוק היא ליצור תוכן וידאו אשר מקבל חשיפה רחבה יותר מתמונת סטילס. ניתן להפוך תמונות סטילס לדינאמיות ממש בתוך מנהל המודעות כך שהן תתנהגנה כמו תוכן וידאו ותקבלנה חשיפה דומה.

טיפים ליצירת מודעות לידים בפייסבוק:

  1. הציעו תמריץ- אנשים עשויים לשתף פעולה ולחלוק את המידע האישי שלהם, כאשר אתם מציעים להם משהו בתמורה. בין אם זה קוד פרומו או הורדה בחינם, תמריץ טוב יעזור למשוך לקוחות חמים ולידים לעסק.
  2. היו ברורים לגבי ההצעה שלכם- שתפו את ההצעה שלכם מראש, כדי שלקוחות יבינו עבור מה הם נרשמים. פייסבוק ממליצה לכלול מידע זה בתוכן הקידום (במודעה עצמה) ובמבוא בתחילת טופס הלידים. דבר זה יעלה את הסיכוי שתקבלו לידים איכותיים. כמו כן, הוסיפו מיתוג לאורך החוויה למניעת אי בהירות.
  3. השתמשו בתוכן ובפורמטים מושכים- בדיוק כמו כל מודעה שיווקית, קריאטיביות היא שם המשחק. היו יצירתיים, נסחו ועצבו חומרים שמושכים את העין.
  4. שמרו על טופס לידים פשוט- ככל שיהיה קל יותר למלא את הטופס, כך שיעור ההשלמה שלו יהיה גבוה יותר, ואתם תשיג יותר לקוחות חמים ולידים לעסק. עדיף להשקיע יותר בטרגוט ובמסרים לטובת סינון הקהל ודיוקו ולהקל על לקוח שכבר בחר למלא את הטופס על ידי הגדרת טופס קצר ופשוט.
  5. שאלו את השאלות הנכונות- אם השאלות שסופקו מפייסבוק אינן עונות על הצרכים שלך, תוכלו ליצור שאלות מותאמות אישית עבור הטופס שלכם. שאלות נכונות ימשכו לקוחות חמים.
  6. כוונו לקהל המתאים- קהל היעד שלכם צריך להתאים למטרות מודעת הלידים שלכם. מעקב תדיר יכול לשפר משמעותית את החשיפה ולשפר את התוצאות.
  7. בצעו אופטימיזציות- מודעות הלידים הטובות ביותר הן לרוב תוצאה של בדיקות וכוונון עדין. שקלו להפעיל כמה מודעות באותו קמפיין עם תמונות או תוכן שונה, או נסו להפעיל מודעות עם אורכי טפסים שונים כדי למדוד שיעורי השלמה ולמקסם את שיעור ייצור הלידים מפייסבוק.

 


אודות מחבר המאמר:

שלומית וקנין, יזמת דיגיטל ובעלת קבוצת נועדים

מייסדת שותפה ומנכ"לית חברת מיטנגו, מגיעה מעולמות הפסיכולוגיה וההתנהגות הארגונית

ובעלת הבלוג "אני יזם" העוסק בפסיכולוגיה ואקטואליה בעסקים ויזמות.

 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת תגובות למאמר לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים באינטרנט

144 - כל מה שצריך לדעת - במדריך הגדול ביותר שנכתב ברשת.
איך צריך להיראות אתר עסקי?
לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת
איך בוחרים חברת קידום אתרים - אתם חייבים לקרוא
איך הקורונה פתחה לי את הראש והצילה לי את העסק !
צרכים הסמכה לתקן ISO ורוצים לדעת איך מתחילים ?
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
‏נתבעת: סי וי. פול מאגרי מידע ...איך ניתן להימנע מאזכורי פסקדין באתרי משפט המקשרים את שם העסק שלכם בתוצאות החיפוש בgoogle.
קנה מוצרי יד 2 מאוסטרליה באינטרנט
טיפים חשובים לבניית מומחיות ברשת
מה זה קופירייטינג?
התמקדות על מילות מפתח
תרגום מעברית לערבית - כך עושים זאת
אתר סקרים בתשלום – למה כדאי להירשם?
מחפשים הכנסה נוספת?

הנך נמצא כאן: לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.