אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עסקים בינלאומיים » שיווק ביפן - לצאת מן הביצה

שיווק ביפן - לצאת מן הביצה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עסקים בינלאומיים
המאמר נקרא 819 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



שוק התעשייה הישראלי מייצר חברות רבות המעוניינות לצאת מן הביצה ולחפש מקורות הכנסה מעבר לים. רבים שואלים מדוע לנסות לפתח מסחר בינלאומי עם יפן כאשר יש לא מעט מדינות שניתן לייצא אליהם בלי הצורך לבצע השתחוויות וללמוד שפה חדשה שוברת שיניים. במאמר זה נבחן מדוע למרות התובענות, שיווק ביפן מוכיח את עצמו כהשקעה כדאית לטווח ארוך ומה שידרוש מכם מאמץ גדול בהתחלה ייתן לכם הרבה שקט נפשי במהלך המשך העסקים עם יפן.

שיווק ביפן: תנאים של חיבה

אנשי עסקים רבים אומרים שהנאמנות ביפן גבוהה מאד וכאשר שתי חברות מנהלות קשר עסקי, הקשר יהיה לטווח ארוך. היפנים הם פרטנרים נאמנים ושותפים איתך לאורך כל הדרך. לעתים מילה ואמון יהיו חזקים יותר מכל חוזה שתחתמו ביניכם. אנשי העסקים היפניים לא לחוצים על דוחות כמו עמיתיהם המערביים. אם יצא מוצר חדש לשוק, אפילו אם יהיה טוב יותר, היפנים לא ימהרו להחליף את המוצר הותיק והטוב שהוכיח את עצמו. לכן אם יצרת חדירה לשוק היפני עם אחד המוצרים שלך אתה יכול להיות שקט לטווח ארוך. כמו כן בניגוד למדינות אחרות בעולם, במידה ותעלה בעיה או קושי מסוים במשא ומתן, אנשי העסקים היפנים תמיד יעלו פתרונות הטובים לשני הצדדים.

שיווק ביפן: לפענח את הקודים

שיווק ביפן מכיל גם הבדלי תרבות ומנטליות. רבות דובר על ה"לא" היפני, איך מזהים אותו? לאנשי עסקים רבים קשה לדעת האם המשא ומתן הולך לכיוון הצלחה או כישלון, זאת משום שאיש העסקים היפני לעולם לא יאמר "לא" באופן ישיר. היפני לעולם לא יקטע את דבריך ולעתים אף יעצום את עיניו על מנת להתרכז בדבריך ולא משום שהוא נרדם. כאשר אתם קובעים פגישה עסקית תעדיפו לעשות זאת כפגישה אישית באווירה נוחה כמו ארוחת ערב או צהריים ורצוי להביא אתכם מתנה קטנה, היפנים אוהבים מתנות. לקראת פיתוח עסקי בשוק היפני רצוי שתקדים ללמוד את מהות הקודים התרבותיים על כדי למנוע אי הבנות עם שותפיך העסקיים.

ישראל יפן: תחילתה של ידידות

שיווק ביפן אם כן הוא שלב חשוב במערכת היחסים העסקית של ישראל יפן. כאשר יש לך מוצר טוב והגעת למצב של חיפוש שיתוף עסקי עם חברה יפנית אתה צפוי לקבל יחס של כבוד ונאמנות, עם מפיץ יפני שדואג תמיד למסור את הכסף בזמן, הכנסת אורחים מפנקת ומלאת מסורת וקהל יעד עם פוטנציאל שיווקי אדיר לאורך זמן.

 

 


אודות מחבר המאמר:

יוקי-קל פיתוח עסקי בע"מ

ת.ד 18164 תל-אביב 61181

טל. 972-3-6955140 פקס. 972-3-6958474 דוא"ל: info@yoki-kal.com 

http://www.yoki-kal.com/

 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר שיווק ביפן - לצאת מן הביצה תגובות למאמר שיווק ביפן - לצאת מן הביצה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שיווק ביפן - לצאת מן הביצה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מהו מפעל קנאביס: הייצור והתהליך
הובלת חומרים מסוכנים – למה צריך חברה המומחית לכך?
שילוט חומרים מסוכנים – הצורך, התקן והשיטה
כיצד לבחור חברה מקצועית לתרגום משפטי
השקעה בזיכיון של רשת אמריקאית - האם כדאי?
השקעה בזיכיון של רשת אמריקאית - האם כדאי?
המהפכה הגדולה של המאה ה 21
עושים לך שוק: חברות סחר- לדעת לייצר שוק
האם יבוא עצמי מתאים לי? האם אני מסוגל לפתח שווקים בחו"ל עבור מוצרי?
תרגום מסמכים - תחום למקצוענים
שירותי תרגום מקצועיים מתחילים עם חברת תרגומים מנוסה
אגריקווליטי - נציגת ועידת ההשקעות בחקלאות של מזרח אפריקה בישראל ובהודו
East Africa - The land of opportunities
צריך כסף? מדינת ישראל ערבה לך!
על מה צריך להקפיד בעת ביצוע תרגום רפואי?

הנך נמצא כאן: שיווק ביפן - לצאת מן הביצה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.