אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עסקים » 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

מחבר המאמר: מיכל דגן ברעם
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 717 פעמים
תאריך פרסום: 07.02.13
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


1. אספו מידע באופן קבוע אודות לקוחותיכם -מידע דמוגרפי, אינפורמטיבי, דרכים נוספות להתקשרו ועוד.

2. הרחיבו את המידע והנתונים מידי פעם. הוסיפו נתונים אודות צריכת הלקוחות.

3. שמרו את המידע מאורגן ושליף.השתמשו בו על פי תוכנית שימור לקוחות.

4. זהו איזה חלק מהלקוחות הופך ללא פעיל. התאימו תוכנית פעולה ללקוחות שהופכים ללא-פעילים.

5. בצעו מכירה מחודשת/מכירה חוזרת לאותם הלקוחות - המכירה רק התחילה במכירה הראשונית. מה שלמעשה, חשוב, הוא להזכיר ללקוח שוב ושוב שעשה החלטה נכונה, על ידי מכירה מחודשת.

6. קיימו לוח זמנים קפדני של "נגיעות בלקוח", היינו יצירת קשר עם הלקוח בנקודות מגע מתוכננות.

7. הקפידו על שירות לקוחות איכותי, כאשר הלקוחות כבר כן מחפשים אותך.

8. התייחסו לתלונה כאל  הזדמנות - הלקוח מעוניין לדבר עמכם, ואין זה דבר של מה בכך.

9. דאגו לשימור עובדים כחוליה קריטית בשרשרת שימור הלקוחות - כאשר עובד מרוצה, הדבר מוקרן בשיחה עם הלקוח.

10. ללא קיצורי דרך - הקפידו על מתאם גדול בין ההבטחה ללקוח לבין היישום בפועל. אחד הדברים שלקוחות שונאים, ובעיקר בתקופה האחרונה, נוגע לחוסר שקיפות או לחוסר הוגנות.

11. התייחס לקשר בינך ובין הלקוח כעל שני גורמים במערכת יחסים ארוכת טווח.

12. הפתיעו את הלקוחות.מידי פעם תנו להם מעבר למה שציפו.זוהי התנהגות חשובה לחיזוק נאמנות לקוחות.

13. הצטרפו לשיחת מכירה או שיחת שירות של נציג החברה עם הלקוח. זה המקום שבו קורים הדברים החשובים באמת בארגון.

14. חבשו מידי פעם את "כובע הלקוח" ונסו לחשוב מה הייתם שמחים לקבל, הן מבחינת שירות, הן מבחינת מוצר.

15. הקדימו את הלקוח -ישנם סימנים מקדימים ללקוח שעומד לנטוש. נסו לאתר אותם ולטפל בהם בעקביות ובמקצועיות.

16. אל תתביישו "לפטר" לקוח. ישנם לקוחות שאינם רווחיים, ואינם כדאיים לעסק.

17. התייחסו בכבוד למתחרים. לימדו אותם היטב. לעולם אל תשמיצו מתחרים.

18. בצעו תחקירי אירוע שימור לקוחות כאשר משהו משתבש, הפיקו לקחים .

19. הקפידו על סגירת מעגל טיפול בלקוח ומתן מענה אמיתי ומלא.

20. אל תעשה ללקוח מה ששנוא עליך -כל אחד מאיתנו גם לקוח. של מבחר מוצרים. נסו להמנע מהתנהגויות שכאשר חברות אחרות מבצעות אותן זה מרגיז אתכם.



אודות מחבר המאמר:

מיכל דגן ברעם - שימור לקוחות



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות תגובות למאמר 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

כיצד בוחרים תגים לעובדים
בחירת מקרר משרדי
מסלולי סיוע ומימון למגזר החקלאי
הרישות העסקי - Networking
"כלי עבודה" לגיוס הון - תקציר המנהלים
ניהול החשבונות ככלי ניהולי של בעל העסק הבינוני
תוכנית עסקית לדוגמא
כיצד לשווק את העסק שלך
דילמת האדם בעולם המערבי
איזה מדהים זה יום כיף לעובדים
כסף קל
דרוש משקיע שמוכן להקשיב
כיצד כותבים תוכנית עסקית, ולמי זה נדרש
עסקים מתחילים ההצלחה בדרך אליכם
20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

הנך נמצא כאן: 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.