אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עסקים » 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 1384 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



1. אספו מידע באופן קבוע אודות לקוחותיכם -מידע דמוגרפי, אינפורמטיבי, דרכים נוספות להתקשרו ועוד.

2. הרחיבו את המידע והנתונים מידי פעם. הוסיפו נתונים אודות צריכת הלקוחות.

3. שמרו את המידע מאורגן ושליף.השתמשו בו על פי תוכנית שימור לקוחות.

4. זהו איזה חלק מהלקוחות הופך ללא פעיל. התאימו תוכנית פעולה ללקוחות שהופכים ללא-פעילים.

5. בצעו מכירה מחודשת/מכירה חוזרת לאותם הלקוחות - המכירה רק התחילה במכירה הראשונית. מה שלמעשה, חשוב, הוא להזכיר ללקוח שוב ושוב שעשה החלטה נכונה, על ידי מכירה מחודשת.

6. קיימו לוח זמנים קפדני של "נגיעות בלקוח", היינו יצירת קשר עם הלקוח בנקודות מגע מתוכננות.

7. הקפידו על שירות לקוחות איכותי, כאשר הלקוחות כבר כן מחפשים אותך.

8. התייחסו לתלונה כאל  הזדמנות - הלקוח מעוניין לדבר עמכם, ואין זה דבר של מה בכך.

9. דאגו לשימור עובדים כחוליה קריטית בשרשרת שימור הלקוחות - כאשר עובד מרוצה, הדבר מוקרן בשיחה עם הלקוח.

10. ללא קיצורי דרך - הקפידו על מתאם גדול בין ההבטחה ללקוח לבין היישום בפועל. אחד הדברים שלקוחות שונאים, ובעיקר בתקופה האחרונה, נוגע לחוסר שקיפות או לחוסר הוגנות.

11. התייחס לקשר בינך ובין הלקוח כעל שני גורמים במערכת יחסים ארוכת טווח.

12. הפתיעו את הלקוחות.מידי פעם תנו להם מעבר למה שציפו.זוהי התנהגות חשובה לחיזוק נאמנות לקוחות.

13. הצטרפו לשיחת מכירה או שיחת שירות של נציג החברה עם הלקוח. זה המקום שבו קורים הדברים החשובים באמת בארגון.

14. חבשו מידי פעם את "כובע הלקוח" ונסו לחשוב מה הייתם שמחים לקבל, הן מבחינת שירות, הן מבחינת מוצר.

15. הקדימו את הלקוח -ישנם סימנים מקדימים ללקוח שעומד לנטוש. נסו לאתר אותם ולטפל בהם בעקביות ובמקצועיות.

16. אל תתביישו "לפטר" לקוח. ישנם לקוחות שאינם רווחיים, ואינם כדאיים לעסק.

17. התייחסו בכבוד למתחרים. לימדו אותם היטב. לעולם אל תשמיצו מתחרים.

18. בצעו תחקירי אירוע שימור לקוחות כאשר משהו משתבש, הפיקו לקחים .

19. הקפידו על סגירת מעגל טיפול בלקוח ומתן מענה אמיתי ומלא.

20. אל תעשה ללקוח מה ששנוא עליך -כל אחד מאיתנו גם לקוח. של מבחר מוצרים. נסו להמנע מהתנהגויות שכאשר חברות אחרות מבצעות אותן זה מרגיז אתכם.


אודות מחבר המאמר:

מיכל דגן ברעם - שימור לקוחות



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות תגובות למאמר 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

144 חיפוש אנשים - ככה זה עובד
שייט באילת: חוויה ימית נוספת בפלטת האטרקציות הים של העיר
תקנות לאחסנת דלקים
לדעת את האמת !!! יתרונות בדיקת הפוליגרף לעסקים ולקוחות פרטיים
רוכשים מכונת כביסה? טכנאי מכונות כביסה – ישראל בהמלצה לעשות ולא לעשות
נמאס כבר שכל האירועים נראים אותו דבר? הזמינו אמן חושים לאירועים!
חוקר פרטי - ג'קי
3 טיפים לקביעת שעות הפעילות הטובות ביותר לעסק שלכם
ניקוי רצפות: במכונת שטיפה, מגב או שואב אבק תעשייתי?
חברות ייעוץ עסקי - תרומה קריטית להצלחת החברה
המדריך השלם למספרי טלפון עסקיים וכיצד הם יכולים לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך
איך לבחור חדר ישיבות?
מנעולן באילת מומלץ לקרוא לפני שמזמינים
סוגי שלטי פרסום לעסק
מסלול טנטרה | טיפול טנטרי בירושלים | טיפול מגבר לגבר

הנך נמצא כאן: 20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.