אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עסקים » ייעוץ שיווקי לצורכי שימור לקוחות

ייעוץ שיווקי לצורכי שימור לקוחות

מחבר המאמר: masterusers
פורסם בקטגוריה: עסקים
המאמר נקרא 398 פעמים
תאריך פרסום: 09.01.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


בעלי עסקים וחברות מופתעים לגלות כי על אף תהליכי גיוס הלקוחות המצליחים הם אינם רואים גידול בכמות ההכנסות וכמות הלקוחות. אותם בעלי חברות סובלים מבעיית נטישת לקוחות קיימים. לקוחות ותיקים ונאמנים הם נכס של ממש בעבור החברה וחשוב לשמר אותם ולהבהיר להם עד כמה החברה מוקירה את נאמנותם. במהלך חלוקת תקציב השיווק של החברה יש להקצות נתח למטרת גיוס לקוחות חדשים ונתח למטרת שימור לקוחות ותיקים.

 

חברות אשר מתמחות במתן ייעוץ שיווקי מציגות טכניקות שיווק אשר מעניקות הטבות ללקוחות הוותיקים ומסייעות בו זמנית בגיוס לקוחות חדשים. מחקרים מראים כי המלצה כנה של חברים ומכרים מעניקה את הפרסומת הטובה היותר. לקוחות מרוצים אשר ממליצים על מוצרי החברה מעניקים לה פרסום חיובי ויחסי ציבור מצוינים ללא עלות! לקוח מרוצה הוא לקוח אשר מרגיש שהוא מקבל תמורה הוגנת בעבור כספו במהלך הרכישה ולקוח אשר מרגיש כי החברה מוקירה אותו. לקבלת שיטות נוספות לשימור וגיוס לקוחות ניתן לפנות לקבלת ייעוץ שיווקי אישי.

 

בשלב הראשון לתהליך ייעוץ שיווקי ובניית תכנית עבודה מבקש היועץ מבעל החברה את רשימת הלקוחות הקיימים של החברה, לצורכי אפיון הלקוח הפוטנציאלי והגדרת קהל היעד. את גיוס הלקוחות ושימור הלקוחות יש לבצע בהתאם לתכנית עבודה מוגדרת הכוללת יעדים, בחינת נתונים סטטיסטיים והפקת לקחים. בעבור לשמר את הלקוחות הוותיקים יש להציע מבצעים מיוחדים ובלעדיים ללקוחות וותיקים ולהעניק להם עדכונים ודוגמיות של מוצרים חדשים מפעם לפעם.

 

מי הוא הלקוח הפוטנציאלי שלי?

 

בכדי לבנות לחברה מערך לקוחות איכותי אשר שב וצורך מוצרים ושירותים יש לפנות אל קהל יעד מתאים. לצורך גיבוש התכנית השיווקית יש לבצע מחקר שוק מקיף אשר כולל סקרי דעת קהל ובחינת מאפייני המוצר והתאמתו לקהל היעד. הצלחת הקמפיין תלויה בהתאמתו לקהל היעד ותזמון פרסום הקמפיין. בהתאם לכך ממליצות חברות ייעוץ שיווקי להגביר את פעולות השיווק של החברה בסמוך למועדי החגים אשר מאופיינים ברכישות רבות.

 

כל בעל חברה מחויב להכיר את קהל היעד שלו ולדעת בדיוק מה הלקוח שלו אוהב. התאמת המוצרים והקמפיינים השיווקיים לטעמם האישי וצורכיהם של הלקוחות הפוטנציאלים תעצים את כמות המכירות וגיוס הלקוחות המתאימים. ייעוץ שיווקי מקצועי הוא כזה אשר יודע איך לשווק, מתי לשווק ולמי לשווק את המוצרים והשירותים של החברה.



אודות מחבר המאמר:

dreamview



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר ייעוץ שיווקי לצורכי שימור לקוחות תגובות למאמר ייעוץ שיווקי לצורכי שימור לקוחות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר ייעוץ שיווקי לצורכי שימור לקוחות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עסקים

כיצד בוחרים תגים לעובדים
בחירת מקרר משרדי
מסלולי סיוע ומימון למגזר החקלאי
הרישות העסקי - Networking
"כלי עבודה" לגיוס הון - תקציר המנהלים
ניהול החשבונות ככלי ניהולי של בעל העסק הבינוני
תוכנית עסקית לדוגמא
כיצד לשווק את העסק שלך
דילמת האדם בעולם המערבי
איזה מדהים זה יום כיף לעובדים
כסף קל
דרוש משקיע שמוכן להקשיב
כיצד כותבים תוכנית עסקית, ולמי זה נדרש
עסקים מתחילים ההצלחה בדרך אליכם
20 אסטרטגיות מנצחות בשימור לקוחות

הנך נמצא כאן: ייעוץ שיווקי לצורכי שימור לקוחות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.