אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » אסטרטגיה שיווקית » מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט

מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט

מחבר המאמר: dror
פורסם בקטגוריה: אסטרטגיה שיווקית
המאמר נקרא 429 פעמים
תאריך פרסום: 24.01.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


אחת הדרכים הנוחות והמקצועיות ביותר ליצור, לחזק ולתחזק את המיתוג האישי שלך היא להפוך אותך למומחה בתחומך. מאמרים באינטרנט מקודמים היטב וממקמים את החיפוש אחר השם שלך במיקום "גבוה" בגוגל ובכך עוזרים למיתוג האישי. ככל שיהיו יותר מאמרים תחת השם שלך, אשר יתמקדו בתחום העיסוק המרכזי שלך, כך החיפוש אחר השם שלך בגוגל יהיה ממוקד יותר וידגיש במהירות את השליטה שלך בתחום.

 

לצורך מיתוג אישי, ההמלצה היא לכתוב מספר רב של מאמרים קצרים וממוקדים הנותנים מידע אינפורמטיבי המועבר בצורה זורמת ובגובה העיניים. אדם שירצה להעמיק בתוכן, כבר יפנה אל מי שיתפוס כמומחה בתחום וייעזר בו להעמיק את ידיעותיו – המטרה שלך היא להפוך למומחה בתחומך ולהציג את היכולות, הכישורים והערכים שלך.

 

10 דברים שכדאי לדעת על כתיבת מאמרים/תכנים באינטרנט לצורך מיתוג אישי:

 

  1. סגנון הכתיבה צריך להיות ממוקד, אינפורמטיבי, מאורגן.
  2. חייבת להיות כותרת וכותרת משנה למאמר המתארות מה אלמד/ארוויח/אגלה בקריאת המאמר.
  3. מילות מפתח – חשוב לבחור מראש 3 מילות מפתח ולדאוג שהן יחזרו בין 5-10% מסך המילים במאמרוהמילה המרכזית חייבת להופיע כבר בכותרת.
  4. אורך המאמר צריך להיות בין 400 ל 1000 מילה.
  5. מתוך המאמר יש לבחור מילות מפתח וליצור מהן קישורים לעמודים רלבנטים באתר האישי שלך.
  6. את מילות המפתח במאמר יש לסמן בבולד (לצורך הדגמה במאמר זה, מילות המפתח הן: מאמר, כותרת, מילות מפתח והן מסומנות בבולד לאורך כל הקטע J).
  7. מילות המפתח צריכות להיות מגוונות בדרך בה הן מופיעות במאמר לדוגמא "הכנסה נוספת" (נוכל לכתוב גם הכנסה, הכנסתו, הכנסות, הכניס, תוספת הכנסה, הכנסה צדדית וכו').
  8. לכל פסקה או שתיים במאמר חייבת להיות כותרת משנה, זה נועד גם לעשות סדר וגם לאפשר סריקת טקסט בניגוד לקריאת טקסט (מה שרוב האנשים עושים).
  9. החלק החשוב/המרכזי במאמר חייב להופיע כבר בפסקה הראשונה ורמזים ממנו צריכים להופיע בכותרת.
  10. מקובל לפזר 2-3 ציטוטים מפורסמים בהתאם לתוכן בתוך המאמר. רצוי שהציטוט יכיל גם מילות מפתח (יש אתרים/ספרים שמספקים ציטוטים לפי עולמות תוכן).

 



אודות מחבר המאמר:

דרור הדדי, יועץ בכיר לתדמית ומיתוג אישי, מציע לך לבנות את המיתוג שלך בדרך שתחקור את היתרונות והחסרונות שלך, תבליט את מה שמבדל אותך מאחרים ותשמור על אוטנטיות ונאמנות לדברים שמייצגים אותך באמת.

מקובל לחשוב שתדמית ומיתוג מיועדים רק למפורסמים או לכאלה שנמצאים באור הזרקורים. חשוב להכיר בעובדה שלכל אחת ואחד מאיתנו יש תדמית נתפסת (במציאות או באינטרנט) וכולנו מזוהים עם המרכיבים האישיותיים שלנו או עם תכונות אופי מסוימות. זה מתחיל במקום העבודה שלנו, ממשיך בחוג החברתי שלנו, ומסתיים בנראות ובנוכחות שלנו באינטרנט.

 

האם התדמית הנתפסת שלך נכונה ואמיתית?

האם היא משקפת את ערכי הבידול שלך?

האם היא מקדמת את השגת המטרות והיעדים שלך?

 

דרור הדדי מאמין כי מיתוג אישי מתחיל ונגמר ב"אמת" - בסיפור האמיתי האוטנטי שלך. רק האמת האוטנטית כשהיא משווקת במקצועיות ומלווה בייעוץ והדרכה, יכולה לקדם אותך.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט תגובות למאמר מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא אסטרטגיה שיווקית

ייעוץ ארגוני - חובה לכל עסק
ייעוץ עסקי – ייעוץ השווה לכל נפש
ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למטרה
ייעוץ אסטרטגי – הכיוון, היעד וההצלחה הבטוחה
ייעוץ אסטרטגי – הכוונה למיקום מצויין
ייעוץ אסטרטגי – לכוון גבוה
ייעוץ אסטרטגי עסקי – מה זה?
השינויים בארבעת ה-Ps
ההבדל בין מיצוב אסטרטגי למיצוב שיווקי
שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק – אפשרויות ויתרונות לשיווק בפייסבוק
בניית אתרי אינטרנט - שיווק באינטרנט מתחיל באתר הבית
איסוף לידים- קידום מכירות אפקטיבי
לוגו: העברת מידע אבסטרקטי באמצעים גרפיים פשוטים
לוגו – הבסיס לכל מיתוג

הנך נמצא כאן: מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.